Emisní skandál není nová věc. Škodovky si uřízly ostudu už v 80. letech

22 komentářů

P
14. srpna • 16:57

Proc to teda ctete skodobijci.

Petr62
13. srpna • 20:46

Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.

Peckin
21. ledna • 19:18

Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.

jirka
13. srpna • 14:16

jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.

Otto Ii.
13. srpna • 14:52

Ve frontě jich je jistě spousta! :-)

mpolan
13. srpna • 14:02

Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.

znalec
13. srpna • 10:48

Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..

Mara
13. srpna • 11:11

Problém s pochopením psaného textu?

znalec
13. srpna • 13:12

"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."
Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.

Mara
13. srpna • 17:10

Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)

f008
17. srpna • 22:51

tebe by som odobral svojprávnosť

Milhaus
13. srpna • 10:14

Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.

bruno
20. srpna • 15:48

Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží

Drahoslav Vejsasa
13. srpna • 13:13

Svatá pravda!

Drahoslav Vejsasa
13. srpna • 9:08

Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!

MM
13. srpna • 11:13

To jste opravdu laskav

Vóša
13. srpna • 8:45

Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovky
a nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.
To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !

car
13. srpna • 11:14

Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici :-P

petr r. (petrumr)
13. srpna • 17:28

SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.

Kobalt
13. srpna • 8:22

Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!

Haftan
13. srpna • 13:37

Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...

Otto Ii.
13. srpna • 14:20

Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!

Doporučujeme

Články odjinud