Emisní skandál není nová věc. Škodovky si uřízly ostudu už v 80. letech

Kobalt  |  13. 08. 2018 08:22

Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  13. 08. 2018 13:37

Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:20

Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 08. 2018 08:45

Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovky
a nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.
To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !

Odpovědět  |   | 
car  |  13. 08. 2018 11:14

Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  13. 08. 2018 17:28

SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 09:08

Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 08. 2018 11:13

To jste opravdu laskav

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 08. 2018 10:14

Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 13:13

Svatá pravda!

Odpovědět  |   | 
bruno  |  20. 08. 2018 15:48

Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 10:48

Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 11:11

Problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 13:12

"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."


Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne

= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí

= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 17:10

Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)

Odpovědět  |   | 
f008  |  17. 08. 2018 22:51

tebe by som odobral svojprávnosť

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 08. 2018 14:02

Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 08. 2018 14:16

jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:52

Ve frontě jich je jistě spousta!

Odpovědět  |   | 
Petr62  |  13. 08. 2018 20:46

Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.

Odpovědět  |   | 
Peckin  |  21. 01. 2019 19:18

Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.

Odpovědět  |   | 
P  |  14. 08. 2018 16:57

Proc to teda ctete skodobijci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 48 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 116 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A