Emisní skandál není nová věc. Škodovky si uřízly ostudu už v 80. letech

Kobalt  |  13. 08. 2018 08:22

Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  13. 08. 2018 13:37

Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:20

Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 08. 2018 08:45

Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovky
a nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.
To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !

Odpovědět  |   | 
car  |  13. 08. 2018 11:14

Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici

Odpovědět  |   | 

SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 09:08

Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 08. 2018 11:13

To jste opravdu laskav

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 08. 2018 10:14

Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 13:13

Svatá pravda!

Odpovědět  |   | 
bruno  |  20. 08. 2018 15:48

Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 10:48

Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 11:11

Problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 13:12

"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."


Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne

= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí

= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 17:10

Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)

Odpovědět  |   | 
f008  |  17. 08. 2018 22:51

tebe by som odobral svojprávnosť

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 08. 2018 14:02

Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 08. 2018 14:16

jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:52

Ve frontě jich je jistě spousta!

Odpovědět  |   | 
Petr62  |  13. 08. 2018 20:46

Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.

Odpovědět  |   | 
Peckin  |  21. 01. 2019 19:18

Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.

Odpovědět  |   | 
P  |  14. 08. 2018 16:57

Proc to teda ctete skodobijci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

3.  6.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gearu. Už tehdy byl Clarkson mistrem slova

Škoda Felicia kdysi prošla i testem Top Gea…

Škoda Felicia dostávala v britských médiích celkem dost prostoru. Dokonce vyhrála prestižní anketu.

4.  6.  2020 | | 1 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 146 N/A