Emisní skandál není nová věc. Škodovky si uřízly ostudu už v 80. letech

Kobalt  |  13. 08. 2018 08:22

Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  13. 08. 2018 13:37

Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:20

Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 08. 2018 08:45

Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovky
a nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.
To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !

Odpovědět  |   | 
car  |  13. 08. 2018 11:14

Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  13. 08. 2018 17:28

SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 09:08

Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 08. 2018 11:13

To jste opravdu laskav

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 08. 2018 10:14

Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 13:13

Svatá pravda!

Odpovědět  |   | 
bruno  |  20. 08. 2018 15:48

Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 10:48

Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 11:11

Problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 13:12

"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."


Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne

= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí

= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 17:10

Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)

Odpovědět  |   | 
f008  |  17. 08. 2018 22:51

tebe by som odobral svojprávnosť

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 08. 2018 14:02

Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 08. 2018 14:16

jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:52

Ve frontě jich je jistě spousta!

Odpovědět  |   | 
Petr62  |  13. 08. 2018 20:46

Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.

Odpovědět  |   | 
Peckin  |  21. 01. 2019 19:18

Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.

Odpovědět  |   | 
P  |  14. 08. 2018 16:57

Proc to teda ctete skodobijci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A