Emisní skandál není nová věc. Škodovky si uřízly ostudu už v 80. letech

Kobalt  |  13. 08. 2018 08:22

Díky za žhavou novinku ze světa motorismu!

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  13. 08. 2018 13:37

Je potreba ukazat, ze Skudka stalo za houby, ale nyni pod diktatem risskeho vedeni je to jiny kalibr. To se uz nepodvadi jen v motoru, ale take v interieru a technice. Zakaznik je jen dojna krava a cesti skodomilci vozici se v TDI oktaviich buduji renome znacky moc hezky. Kdyz se to podpori zaplacenym magazinem, hned jdou prodeje nahoru ...

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:20

Ale experti tvrdi,ze tento web je naprosto objektivni a ze o koncernu se zde temer nepise...Tak nevim!

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  13. 08. 2018 08:45

Doufám, že brzy AutoVaz a VW dotáhnou do konce jednání ohledně převzetí Škodovky
a nastolí tam někdo už konečně pořádek a vyžene všechny ty požírače Bratwurstů a emisní leváky v jedné osobě.
To říkám já, Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1 !

Odpovědět  |   | 
car  |  13. 08. 2018 11:14

Najdi si babu (nebo chlapa) a neotravuj, ty posahany Vladimire Vosopici

Odpovědět  |   | 

SPÍŠ CHLAPA, protože ta nenávsit pramení, že ty výfuky škodovka schovává.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 09:08

Nebojte,Miro,ani Vy tento měsíc o prémie nepřijdete!

Odpovědět  |   | 
MM  |  13. 08. 2018 11:13

To jste opravdu laskav

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  13. 08. 2018 10:14

Ano jezdit škodovkou tenkrát ale dnes je stále ostuda.

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  13. 08. 2018 13:13

Svatá pravda!

Odpovědět  |   | 
bruno  |  20. 08. 2018 15:48

Škodovka ještě jde velká ostuda je kia nebo hyundai píšu záměrně z malými písmeny, protože s to ty Korejské napodobeniny aut jinak ani nezaslouží

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 10:48

Takze slavny Hrdlicka bol v skutocnosti podvodnik a v slusnej krajine by davno sedel v base za VEDOME poskodzovanie zivotneho prostredia a zdravia obyvatelov..

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 11:11

Problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
znalec  |  13. 08. 2018 13:12

"Jak v knize V soukolí okřídleného šípu vzpomíná tehdejší šéf vývoje Škody Favorit Ing. Petr Hrdlička, s motorem se na zkušebně čarovalo tak dlouho, aby nakonec vyšlo alespoň jedno z devíti měření a na tomto výsledku byl následně postaven hodnoticí protokol."


Peter Hrdlička čaroval s motorom tak, aby aspoň 1 parameter vyšiel pozitívne

= Peter Hrdlička priamo VEDEL o probléme a PRIAMO sa zúčastnil na jeho zakrytí

= Peter Hrdlička je podvodník a mal by sedieť v base.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  13. 08. 2018 17:10

Ok, takže skutečně problém s pochopením textu :)

Odpovědět  |   | 
f008  |  17. 08. 2018 22:51

tebe by som odobral svojprávnosť

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 08. 2018 14:02

Jestli mě něco nepřestane fascinovat, tak skutečnost, jak snadno se manipulace stala běžným novinářským nástrojem. Směšovat podvádění ze strany VW s tím, že auta v běžném provozu neplní normy stanovené teoretickým cyklem, je prostě novinářský odpad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  13. 08. 2018 14:16

jsem zvědav na další pohádku o škodovce která bude zítra. Jinak neusnu.

Odpovědět  |   | 
Otto Ii.  |  13. 08. 2018 14:52

Ve frontě jich je jistě spousta!

Odpovědět  |   | 
Petr62  |  13. 08. 2018 20:46

Pokud vím , tak tenkrát to kanaďanům nevycházelo ale podle mezinárodních podmínek má možnost každá automobilka dodat svého řidiče . Když přijel zkušební jezdec z Československa, tak se najednou vešel do tolerancí . takže vona je noha a noha na plynu . Ty testy se jezdily na válcích ve zkušebně a vše bylo certifikované. V té době i Volvo používalo karburátor ,většinou to byl Stromberg. Ten problém karburátoru hlavně spočíval v prohýbání víčka ,protože se k němu dotahoval vzduchový filtr a všichni ho přetahovali , existovala domácí úprava uchycení přes pružiny, další problém byl s vydírající se hřídelkami klapek uložené přímo v tělese karburátoru a vznikala velká vůle na klapkách.

Odpovědět  |   | 
Peckin  |  21. 01. 2019 19:18

Ten karburátor je jedna ze slabin auta. To dnad nemohlo normálně fungovat ani jako nové.

Odpovědět  |   | 
P  |  14. 08. 2018 16:57

Proc to teda ctete skodobijci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A