Škoda Auto přivítala již 200 000 návštěvníků

1. června 2000, současně se světovou výstavou EXPO 2000 v Hannoveru, bylo na území Volkswagen AG ve Wolfsburgu otevřeno nové centrum zážitků a kompetencí „Autostadt“. Firma zde zve hosty, aby zábavnou formou...
Škoda Auto  přivítala již 200 000 návštěvníků
1. června 2000, současně se světovou výstavou EXPO 2000 v Hannoveru, bylo na území Volkswagen AG ve Wolfsburgu otevřeno nové centrum zážitků a kompetencí „Autostadt“. Firma zde zve hosty, aby zábavnou formou a pomocí svých smyslů odhalili svět automobilismu. Značky a hodnoty koncernu jsou do scény zasazeny tak, aby poskytly plno zážitků.

Počty návštěvníků v prvních měsících ukazují, že náročná koncepce vyšla - od uvedení do provozu navštívilo Autostadt již 800 000 lidí. Také pro značku Škoda znamená tento projekt posílení její identity a samostatnosti. Již 200 000 hostů v pavilonu ŠkodaAuto se mohlo přesvědčit o ideích a vizích značky Škoda a také o novém image a nárocích na výrobek, jimiž se vozy této značky vyznačují.

Otevřením Autostadtu ve Wolfsburgu se koncern Volkswagen a s ním i firma ŠkodaAuto, pod vedením Clause Hohmanna, který jako pověřenec firmy ŠkodaAuto projekt řídil, vydaly na dosud neznámou půdu. V pavilonech, které byly postaveny k tomuto účelu, nejen že jednotlivé koncernové značky vystavují automobily, ale jde především o prezentaci značky, o představení její identity a individuality. Další atrakce pro návštěvníky AUTOSTADTU poskytují koncernové fórum, Dům času, zákaznické centrum, ve kterém mohou zákazníci Volkswagenu osobně převzít své nové vozy, četné restaurace a luxusní hotel The Ritz-Carlton, Wolfsburg.

Stejně jako ostatní značky koncernu Vokswagen - Audi, Bentley, Lamborghini, Seat, Volkswagen a VW užitkové vozy - si prezentace značky ŠkodaAuto zachovává vlastní individualitu. Sama architektura pavilonu, která byla navržena celosvětově uznávaným architektem a designérem Bořkem Šípkem, se svým specificky středoevropským základem, dominujícím barokním stylem a architekturou českého kubismu, stává integrální součástí inscenace. Koncepce pavilonu, která vzešla ze spolupráce s pražským a berlínským galeristou dr. Jiřím Švestkou, se vyznačuje tvůrčí schopností, fantazií, uměním a vysokou řemeslnou dovedností. Jedinečné exponáty, které vytvořili čeští umělci Michael Bielický, David Černý, Bořek Šípek a Kateřina Vincourová, dávají inscenaci charakteristický ráz. Neopakovatelným zážitkem je multimediální, interaktivní 360° projekce v reálném čase, která probíhá v centrální kopuli pavilonu, nazvané „Místnost s výhledem“. Program obsahově ztvárnili Michael Bielický, profesor nových médií na pražské Akademii výtvarných umění a Bernd Lintermann, který je zároveň autorem náročných počítačových programů. Torsten Belschner vytvořil zvukové prostředí této sekvence. Realizace programu vznikla ve spolupráci s Centrem pro umění a mediální technologii v Karlsruhe pod vedením Jeffrey Shawa.

Celková koncepce pavilonu klade technický produkt a podnik ŠkodaAuto do centra českého kulturního a historického kontextu. Mobilita je v tomto prostředí vykládána jako výraz snahy po svobodě. Návštěvník objevuje značku s dlouhou tradicí, která své vynikající vozy spojuje nejen s technickým, ale i kulturním vývojem a identitou.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků