Škoda Atero: Prohlédněte si Rapid Spaceback s karoserií kupé

Škoda se letos setkání u Wörthersee oficiálně neúčastnila, takže i na studentský koncept se čekalo déle. Dnes už je ale automobil hotový, prohlédnout si ho můžete na prvním videu. 

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Zatímco minulý rok studenti postavili Škodu Funstar, tedy Fabii s karoserií pick-up, letos došlo na kupé. Jako základ posloužil model Rapid Spaceback, který dostal kompletně přepracovanou záď a střechu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Atero je Rapid předělaný na třídveřové kupé

Celý projekt odstartoval začátkem minulého školního roku, kdy byl sestaven studentský tým. Nejprve se určil základní koncept, pak se dali do práce karosáři a následně lakýrnici. Zbylé doplňky vznikaly souběžně. Pod kapotou najdeme benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků