Škoda Atero: Prohlédněte si Rapid Spaceback s karoserií kupé

Škoda se letos setkání u Wörthersee oficiálně neúčastnila, takže i na studentský koncept se čekalo déle. Dnes už je ale automobil hotový, prohlédnout si ho můžete na prvním videu. 

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Škoda FUNstar je oslavou 20. výročí Felicie (první „jízdní“ dojmy)  

Zatímco minulý rok studenti postavili Škodu Funstar, tedy Fabii s karoserií pick-up, letos došlo na kupé. Jako základ posloužil model Rapid Spaceback, který dostal kompletně přepracovanou záď a střechu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Atero je Rapid předělaný na třídveřové kupé

Celý projekt odstartoval začátkem minulého školního roku, kdy byl sestaven studentský tým. Nejprve se určil základní koncept, pak se dali do práce karosáři a následně lakýrnici. Zbylé doplňky vznikaly souběžně. Pod kapotou najdeme benzinovou přeplňovanou čtrnáctistovku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků