Škoda a Tata Motors spojují síly. Budou vyvíjet vozy pro budoucnost

Koncern Volkswagen naváže spolupráci se značkou Tata Motors, společně budou pracovat na novinkách. Jednání trvala více než rok.
Škoda a Tata Motors spojují síly. Budou vyvíjet vozy pro budoucnost

Už se o tom spekulovalo během tiskových dní autosalonu v Ženevě a nyní je to jisté. Memorandum o budoucí spolupráci podepsali představitelé koncernu Volkswagen, značky Škoda a indické automobilky Tata Motors.

Společně budou vyvíjet nový levný automobil pro indický, případně další rozvojové trhy.

VW má své první auto bez volantu. Galerie z večírku před Ženevou

VW má své první auto bez volantu. Galerie z večírku před Ženevou

V kontaktu s Tatou bude za koncern Volkswagen právě mladoboleslavská automobilka Škoda. Už nyní je prakticky jisté, že se kvůli tomu rozšíří centrum technického vývoje Česana v Mladé Boleslavi, kde získají práci stovky nových inženýrů.

Nový Golf bez naftových motorů? Nahradit je mají hybridní jednotky

Nový Golf bez naftových motorů? Nahradit je mají hybridní jednotky

Zatímco Škoda a další značky Volkswagenu získají díky této spolupráci vytvořit skutečně levný vůz schopný po této stránce konkurovat výrobkům místních firem, Tata naopak získá přístup k technologiím největší evropské automobilky.

Škoda již sice v Indii působí a dokonce vyrábí, nicméně její modely rapid, octavia, yeti a superb patří mezi prémiové, a tudíž relativně drahé. V této zemi přitom lidé stále vyžadují především levné a technicky jednoduché automobily. 

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků