S těmi parametry (53 kW mimochodem má dnešní aygo v litrovým tříhrnku) by si to dala každá Lada 1600, i Volha ke svačině. O T 613 ani nemluvě. A ty VB měla. Tak blbej článek a ještě blbějšího zastánce těch slátanin jsem už dlouho neviděl.
Ono to zase až tak slátané není. Tatry byly pouze pro vyvolené, s profesionálnímy řidiči a vystopovat je by bylo velice jednoduché. Lada 1600 také nebyla zdaleka tak běžná, Volha na tom byla stejně jako Tatra. A představa toho, že Škoda vyprodukuje auto, kterému by policejní vozy nestačily je v rámci doby relevantní a podobně uvažovali všichni. Jako poslední zmínku o podobném stylu uvažování bych uvedl Lotus Omega, o kterém britští politici mluvili jako o naprosto zbytečném kusu auta, se značnou nevolí, a odkazovali se na teorii o tom, komu by vlastně byl takový výkon k užitku.
Krásně jsi se vyblil jak je zvykem u tebe. Nemá to hlavu patu.
Tak ještě že jsi přinesl svůj komentář, který konstruktivně rozvýjí téma článku....děkuji a gratuluji/lituji.
RozvÝjej se ty hňupe
Si piš To není jen tak , to už chce talent
Čeština je záludný jazyk, opět jsem se nachytal. Gratuluji, i takový mongol jako jsi ty umí lépe česky než já. Budu na tom pracovat. No a něco k tématu tam nemáš? Je to trochu smutné tě sledovat...
A to nemám ani české občanství ty ostudo.To je hnus.Ale poctivým cvičením i česky lze naučit se.
no alespoň nějakého úspěchu jsi dosáhl ty kluku jeden morfovací ;-)
Morfovací materiál je vyroben z oxidu lithného kobaltu a grafitu. Přivedení proudu do materiálu způsobí pohyb iontů mezi těmito dvěma složkami. Proces je stejný jako při nabíjení baterie - záporné ionty se přitahují k grafitu a kladně nabité ionty se přitahují k oxidu kobaltnatého lithia.
Dokud se budeš chovat jako se chováš, nemáš moc šancí na přečtení nebo snad zkoumání tvých komentářů...
Hi hi hi
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/skoda-760/...Blbe Něco si počti
ale je rozšířený i v jediích.
ale je rozšířený i v jediích.https://tutuapp.uno/... , https://9apps.ooo/... , https://showbox.kim/...
Lada 1300 jezdila 150 uplne v klidu , gumovala na 2 .
:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Debilblok není jen v parlamentu, ale je rozšířený i v jediích.
a taky mám místo mozku hlávku Zelí :-D
Kde???
Jed a medium.Jedium.
Historka o obavách VB je opravdu z říše báchorek, nebylo by nic jednoduššího tyto vozy používat také. Mimochodem, úsloví šprochu - pravdy trochu je to nejhloupější a nejnaivnější, které znám.
To jsou historky negramotů, respektive polistopadových dutých dětiček. V té době by nebyl problém ten škodovácký střep předjet jakoukoliv T 603, respektive modernější T613. Nemuseli tvořit žádný "speciál", auto, které by si s tou rychlostí poradilo na trhu bylo!
Tak o tom bych polemizoval. T603 měla sice papírově silnější motor, ale taky to bylo výrazně těžší auto: měrný výkon 52 W/kg pohotovostní hmotnosti, zatímco u tohoto kupé to bylo skoro 58 W/kg. Desetiprocentní rozdíl už mohl být docela znát.Ovšem sériová Škoda 120 S, kterou ve skutečnosti VB v těch 70. letech používala jako stíhací vůz, měla 64 W/kg. Bezproblémově si poradila i s tou T603.
Proč by tvořili nějaké speciály, když měli dost zabavených podstatně lepších aut. Stejně tak obohacuje policie vozový park i dnes.
No o to je to horší. Stejně jako u Jawy měli k dispozici techniku pro výrobu konkurenceschopných vozidel, ale prostě dál chrlili zastaralé křápy.
Za mně teda vrchol hnusu a nevkusu za komančů se tady auta neuměla po designove stránce vyrábět.:-D:-O
Veškerý český prototypy škodovek byly hnus na blití. Ještě že strana a vláda alespoň v tomhle měla jemnocit a nepustila ty zrůdy do výroby :-D:-D:-D:-D
VB mela k dispozici rychle Skody 110R s motorem 1.5 a vykonem 62kW . Pri vaze okolo 900kg to bylo solidne rychle vozidlo,takze nechapu ,ze redakce tohle nevi a neuvedla k clanku,protoze prave ten motor 1.5 ze Skody 762 byl pouzit . Zase abych je ucil .
Kecko https://auto-mania.cz/dalnicni-specialy-pouziva... ...
A Slováci měli Škoda 110 R s motorem Lada 1600.Dělal to BAZ.
Hezký způsob, jak ze sebe udělat debila... VB údajně používala speciály 110R a pak dát odkaz na článek, kde se píše, že vznikl pouze jeden experimentální prototyp.:-D
Tak jsi napsal,ze jsi de.bil.Je to prvni a dochovany prototyp. Kdo chce,najde si clanek o muzeu,kde je to vsechno osvetleno blize. Takze nejake lekce cteni by byly k dobru veci ty ubozaku negramotny. Tohle chodi po dvou , ne neverim, ty jsi utekl ze ZOO.
To rozhodně neměla VB, ale pár obdobných "speciálů" bylo u STB
Ale houby, StB stačil dobře vyváženej pendrek :-D
Příslušníci Státní bezpečnosti v 70. letech fakt nepotřebovali pendreky. Oni totiž chodili v civilu, víme?
https://autofun.auto.cz/skoda-110-r-prvni-dalnicn...Jen taková lahůdka
Ha,ha,ha. StB osobně?Měly to tehdejší dálniční odděleni.Takže si doplň info , pohádkáři z StB.
Ha ha ha, pěknej blábol, jediný vůz kterej ukázali někde na výstavě a možná nechali chvilku používat než ho za rok za dva někdo vyřadil. To co jezdilo v jiných složkách jaké motory se dávaly do čeho, o tom nemáš ani šajn B-]
https://auto-mania.cz/dalnicni-specialy-pouziva... ...
No ano. Pět kusů :-D
A kolik jste jich chtěl na D1, která byla Praha-Brno, mít? Kolik jich slouží nyní, při mnohem vytíženějším provozu???
Ano jistěže.Ty se nehodíš ani jako dira do prdele , takže zalez zpátky , ubožáku.
To je málo, přidej, něco vopravdu peprnýho protože ten čajíček co dokážeš svědčí jen o tvojí neschopnosti a to nejen argumentovat ale používat hlavu obecně. Kdybys totiž opravdu přečet ten článek, co jsi zdílel, zjistil bys, že je to vlastně jen dohad, kde auto "ne"jezdilo, že to byl max. jeden kus a ne že jezdily jak píšeš atd. Kdybys u toho zůstal tak v pohodě, ale proboha nesnaž se vypadat chytře a zasvěceně do tématu a nebo se zase rychle zbaběle schovej za někoho jiného, to ti jde výborně.:-D
Jsi opravdu nula. Nepochopis,ze jsi debilni a tim to hasne. Opravdovy ubozak a jeste se verejne ztrapnuje,to delas opravdu dobre.
Pořád slabý a to máš dneska klídek od školy, to bys mohl vymyslet něco údernějšího, tahle ani nezaujmeš. Co třeba zase nějaký vyhrožovaní? ;-)
To je ale prece tvoje specialita STB ,ty prece vis vsechno nejlepe . A jak je vidno,nejlepe se pouze ztrapnujes. Jsi nula,nikdo,nic,hloupa loutka. A vsichni to tady vidi . To je na tom to hezke. Sam se kazdym svym vyrokem usvedcujes z hlouposti .
No konečně na to nějakej pořádnej mozek přišel a odhalil mě že jsem z STB a teď to všichni vidí, jsem ztracen :-D:-D:-D, je skvělý že takovej lovec STBáků se tu dokáže ukázat a hlavně na to přijít, to chtělo hodně přemýšelní, bezesné noci a strach o život. Jen mi připomeň, či že to jsem loutka a proč jsem vlastně nula? Myslíš že zvládneš další takové průlomové odhalení? :-D:-D:-D
Dej si facku, blbe!!! https://auto-mania.cz/dalnicni-specialy-pouziva... ...
Pro "útvary sledování", tak si jich dej alespoň 5 hlupáčku.
Kreténe!!! umíš číst? "A tyto barvy jim zůstaly, jen na boky přibyly bílé pruhy s červenými linkami na okrajích, v nichž byl nápis „VEŘEJNÁ BEZPEČNOST“." bože ty jsi debil!
...a na konci máš i odkaz na pár fotek, hňupe!
Tenhle dement ACE to nepochopi. Skoda namahy. Ubozak ,co ma misto mozku lejno a rika si ACE - ESO . Dokaze kalet ustnim otvorem. Vlastne ,co jineho cekat ,ze ano.
Zdechni ty StB
Nechápu, za co máš ty mínusy :-OPro mě naprosto nová a zajímavá informace!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.