Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

vana  |  08. 10. 2018 09:07

Hezká připomínka, palec nahoru

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  08. 10. 2018 09:07

Perfektni clanek z historie bozske znacky! Nemohlo by jich dnes byt vice? Prosim

Odpovědět  |   | 
pirate  |  08. 10. 2018 10:10

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
george 54  |  08. 10. 2018 12:02

Ty motory byly skvělé ,léta jsme je používaly v autokrosu.Škoda,že jejich vývoj nepokračoval...

Odpovědět  |   | 
Jyrki  |  10. 10. 2018 23:25

v autokrosu ale jezdila jina varianta s objemem cca 1600 ccm nebo se pletu?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 10. 2018 13:14

parada, mat tuto potvoru doma...

Odpovědět  |   | 
Lada 250  |  08. 10. 2018 14:48

Moc hezký článek a krásné fotky . Mám na atmosféru kolem mnoha soutěží pěkné vzpomínky. Díky Pamětník

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 10. 2018 18:46

Běžte už do řiti s těma socialistickéma verglama

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  08. 10. 2018 19:06

Vergl jsi Ty. Skodovka motory umela, bohuzel do seriove vyroby sly ty vergly, i kdyz treba 110LS nebo 13X az tak spatne motory nebyly. Ale motory do soutezaku nebo funkcni prototypy, ktere se bohuzel nedostaly do vyroby, snesly srovnani se zapadem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2018 22:14

To nám bylo za socíku velký hovno platný.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  09. 10. 2018 09:51

Ono je to hovno platny i ted. Poradnej motor v beznym aute pro rodinu aby clovek taky pohledal.

Odpovědět  |   | 
Mikitaky  |  08. 10. 2018 20:56

Hezký článek .Jen bych poopravil ,škoda 100/110 neměla lomenou hřídel volantu.Tu hřídel měla až 742 (105,120 a dále)Škodovka měla více prototypů a speciálů .

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  08. 10. 2018 22:01

Zaráží mne, že s OHC rozvodem skončili na 6000 otáčkách, když Š 130 OHV točily k osmi tisícům. 80 kobyl na litr je docela málo.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  09. 10. 2018 08:22

A kolik to stálo pracující když si to chtěli koupit ? Třeba ta Alpina byla v zahraničí na západ od Aše běžně ke koupi podobně jako i jiné značky .

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 10. 2018 10:45

Pěkný článek,jen to téma "soukromník kontra farika"nesedí. Vláďa Hubáček byl jedním z nejlepších automobilových jezdců- rallyových,okruhových/cestovních i formulových-v historii Československa.Nebyl však žádný soukromník,ale jezdec Dukly Praha,kde měl zázemí přinejmenším srovnatelné s továrnou.Jezdil s podporou Renault Europe East teamu,který tehdy vedl Patrick Landon a s podobnou podporou jezdil např.Nicola Ferjancz nebo i Josef Sivík/Renaul 17 Gordini.AZNP.To však vůbec nesnižuje Vláďovu genialitu. O tento souboj až tak primárně nešlo,nebotˇi ve Škodovce věděli,že souboj továrního vozu Alpine 110/tehdy nejlepšího soutěžního vozu na světě/v kombinaci s V.Hubáčkem nemělí šanci vyhrávat. Osobně jsem to mohl z blízka sledovat.Na rally Košice jsem v doprovodném voze jezdil s Leošem Hnatevičem,který byl členem vývojováho týmu.Konkrétně to bylo to kupátko s motorem OHC ze předními sedadly.Leoš mi o tom všem podrobně povyprávěl-když viděl můj údiv nad obrovskou krabicí za předními sedadly.Tento motor měl i jezdec AZNP Bořivoj Kořínek v karoserii Škoda 1000 MB na okruzích.Bohužel s ním těžce havaroval při tréninku na okruhu v Havířově a velmi vážně se zranil.Vývoj motorů OHC zarazili Sověti,neboť již měli v plánu výrobu Žigulíků.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  24. 02. 2019 17:08

V. Hubáček se spolujezdcem Ing.Riglem byla naprosto sehraná parta. Měli super auto a Vláďa jezdil hlavou ne nohou...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 17:12

Todle ještě byli auta co stála tak něják za něco ne ty dnešní přemoderněný a předražený škodovky

Odpovědět  |   | 
Kotelník  |  09. 10. 2018 23:52

svatá prostoto...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  10. 10. 2018 14:01

Vídam ju na pretekoch do vrchu...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 01. 2019 02:55

Plechy poslepovaný nudlema z nosu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A