Škoda 180/200 RS byla takové Porsche Východu. Znáte její příběh?

vana  |  08. 10. 2018 09:07

Hezká připomínka, palec nahoru

Odpovědět  |   | 
pan Michaelidis  |  08. 10. 2018 09:07

Perfektni clanek z historie bozske znacky! Nemohlo by jich dnes byt vice? Prosim

Odpovědět  |   | 
pirate  |  08. 10. 2018 10:10

Drž držku.

Odpovědět  |   | 
george 54  |  08. 10. 2018 12:02

Ty motory byly skvělé ,léta jsme je používaly v autokrosu.Škoda,že jejich vývoj nepokračoval...

Odpovědět  |   | 
Jyrki  |  10. 10. 2018 23:25

v autokrosu ale jezdila jina varianta s objemem cca 1600 ccm nebo se pletu?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 10. 2018 13:14

parada, mat tuto potvoru doma...

Odpovědět  |   | 
Lada 250  |  08. 10. 2018 14:48

Moc hezký článek a krásné fotky . Mám na atmosféru kolem mnoha soutěží pěkné vzpomínky. Díky Pamětník

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 10. 2018 18:46

Běžte už do řiti s těma socialistickéma verglama

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  08. 10. 2018 19:06

Vergl jsi Ty. Skodovka motory umela, bohuzel do seriove vyroby sly ty vergly, i kdyz treba 110LS nebo 13X az tak spatne motory nebyly. Ale motory do soutezaku nebo funkcni prototypy, ktere se bohuzel nedostaly do vyroby, snesly srovnani se zapadem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 10. 2018 22:14

To nám bylo za socíku velký hovno platný.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  09. 10. 2018 09:51

Ono je to hovno platny i ted. Poradnej motor v beznym aute pro rodinu aby clovek taky pohledal.

Odpovědět  |   | 
Mikitaky  |  08. 10. 2018 20:56

Hezký článek .Jen bych poopravil ,škoda 100/110 neměla lomenou hřídel volantu.Tu hřídel měla až 742 (105,120 a dále)Škodovka měla více prototypů a speciálů .

Odpovědět  |   | 
Jirka_1  |  08. 10. 2018 22:01

Zaráží mne, že s OHC rozvodem skončili na 6000 otáčkách, když Š 130 OHV točily k osmi tisícům. 80 kobyl na litr je docela málo.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  09. 10. 2018 08:22

A kolik to stálo pracující když si to chtěli koupit ? Třeba ta Alpina byla v zahraničí na západ od Aše běžně ke koupi podobně jako i jiné značky .

Odpovědět  |   | 
petr  |  09. 10. 2018 10:45

Pěkný článek,jen to téma "soukromník kontra farika"nesedí. Vláďa Hubáček byl jedním z nejlepších automobilových jezdců- rallyových,okruhových/cestovních i formulových-v historii Československa.Nebyl však žádný soukromník,ale jezdec Dukly Praha,kde měl zázemí přinejmenším srovnatelné s továrnou.Jezdil s podporou Renault Europe East teamu,který tehdy vedl Patrick Landon a s podobnou podporou jezdil např.Nicola Ferjancz nebo i Josef Sivík/Renaul 17 Gordini.AZNP.To však vůbec nesnižuje Vláďovu genialitu. O tento souboj až tak primárně nešlo,nebotˇi ve Škodovce věděli,že souboj továrního vozu Alpine 110/tehdy nejlepšího soutěžního vozu na světě/v kombinaci s V.Hubáčkem nemělí šanci vyhrávat. Osobně jsem to mohl z blízka sledovat.Na rally Košice jsem v doprovodném voze jezdil s Leošem Hnatevičem,který byl členem vývojováho týmu.Konkrétně to bylo to kupátko s motorem OHC ze předními sedadly.Leoš mi o tom všem podrobně povyprávěl-když viděl můj údiv nad obrovskou krabicí za předními sedadly.Tento motor měl i jezdec AZNP Bořivoj Kořínek v karoserii Škoda 1000 MB na okruzích.Bohužel s ním těžce havaroval při tréninku na okruhu v Havířově a velmi vážně se zranil.Vývoj motorů OHC zarazili Sověti,neboť již měli v plánu výrobu Žigulíků.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  09. 10. 2018 17:12

Todle ještě byli auta co stála tak něják za něco ne ty dnešní přemoderněný a předražený škodovky

Odpovědět  |   | 
Kotelník  |  09. 10. 2018 23:52

svatá prostoto...

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  10. 10. 2018 14:01

Vídam ju na pretekoch do vrchu...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 371 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A