Toto je šílený křiženec Škody 130L a Audi TT. Má 220 koní a čtyřkolku!

Může se Škoda 130L spojit s Audi TT? Takovou otázku si nejspíše položili ve Velké Británii. A tady je na odpověď!

Parta mladíků z Anglie se rozhodla pořádně předělat Škodu 130L z roku 1988, k čemuž jim posloužilo hlavně hnací ústrojí a podvozek z Audi TT. Vpředu tak nyní hlučí čtyřválec 1.8 Turbo 20V, který pohání všechna čtyři kola, má výkon 161,7 kW (asi 220 koní) a spolupracuje s manuální převodovkou.

Je to vážně neobvyklé a složité řešení, spojit dva v podstatě nesourodé automobily dohromady. Škoda je totiž výrazně užší a bylo proto potřeba její karoserii na základní podvozek Audi správně dopasovat. I proto autu nyní nechybí širší blatníky a široká kola. Samozřejmostí je další vyztužení karoserie. Originál totiž tehdy na nic podobného nebyl stavěný.

Škoda Fabia edition R5: Přímo z automobilky unikly další informace

Škoda Fabia edition R5: Přímo z automobilky unikly další informace

Stavba začala loni o Velikonocích a zatím nebyla dokončena. Na řadě jsou ještě drobné práce v interiéru, které už ale dle všeho také pomalu finišují. Ostatně kratinkou řadicí páku s charakteristickou manžetou jistě sami poznáváte, a dokonce i přístrojovka a koberce už jsou na svém místě.

V přiložené fotogalerii nabízíme hlavně několik fotografií exteriéru. Dostal tmavě šedý lak a schází mu prosklení, zrcátka, kliky dveří a další drobnosti. Tuto úpravu budeme v budoucnu sledovat, rodí se totiž pořádná šílenost!

Prohlédněte si fotogalerii šílené Škodovky:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků