Škoda 110 Super Sport: Domácí UFO skončilo jako Ferat Vampire

Richaard  |  16. 07. 2018 07:04

už tenkrát se škodovka snažila o rádoby RS vozy?! Že je někdo nezarazil nebo že to lidi neviděli, sportovní vůz vypadá opravdu jinak! Dnešní RS jsou jen lacinou napodobeninou!

Odpovědět  |   | 
Roman Koudelka  |  16. 07. 2018 10:10

Tenkrát nebyl trh zaplnění závodními vozy jako teď, tak se dala pochopit nějaká snaha. Ale v dnešní době ty rádoby RS fabie a octavky ? Vezmete normální koncept, vyměníte jiný motor, dáte nálepku RS a bum máte auto za 2x větší cenu. Všechno to jsou smějdy, které se nevyrovnají normálním závodním autum. Od předražené škodovky nic nebrat, díky!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 11:46

Co je normalni zavodni auto? Tovarne 'vytunena' seriovka typu Cupra, GTI, ST nebo vozy serie WTTC/WRC?

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 11:47

A od kdy se mají RS rovnat závodním autům? Cena začíná na ceníkových 706900,- to je dvakrát vyšší cena? A víte o tom, že Fabia RS v této generaci vůbec není? A dalo by se pokračovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 07. 2018 15:25

Vies velmi dobre, ako to myslel. R znamena radobysportove.

Odpovědět  |   | 
tom  |  16. 07. 2018 16:57

To nevim jak to myslel, protoze treba s ohledem na cenu a vybavu je stupeň rs výborný.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 17:05

RS má být závodní auto? Od kdy? Kia Rio RS je taky závoďák, protože má v názvu RS?

https://autonoto.cz/katalog/detail/kia-rio-1-... ...

Je to sportovněji laděný (podvozek, diferenciál, silnější motor) standardní model. Jiný výbavový stupeň a s přihlédnutím k tomu je zrovna RS cenově zajímavý model Octavie. Není to žádný závoďák a nikdy být neměl. A dělá to tak spousta Automobilek.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:04

Koudelka ty seš čurák

Odpovědět  |   | 
andy  |  16. 07. 2018 13:04

Zase politika komunismus atd.je to skoro 50 let je to pryč vem to čert.akorát že filmaři,dědek Pištěk to zprasil a originál není.byl to sporťák víceméně dost nepraktický.studie.dned v tom hledají politiku a nevim co.

Odpovědět  |   | 

Už když to vzniklo tak to byl superhnus. A když tu ulepenost namatlali na černo a čecháčci nad tím slintali tak mi bylo blivno. Ještě to završila paní prezidentová Dášule Veškrnová-Havlová, který to přes gumu vošoupaný tenisky sálo krev palce a vona tvrdila že je na tom závislá! Joj to byla výstavní kokotina ten film...

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:03

100% souhlas

Odpovědět  |   | 
jcb  |  16. 07. 2018 14:08

Je smutné, číst v příspěvcích názory lidí, kteří kritizují a přitom neznají reálie ani nedávné minulosti (a zároveň si uvědomit, že to jsou bohužel i voliči).
V době vzniku SS 1100 jezdil v ČSSR necelý milión aut a rychlost aut do 3,5 tuny nebyla plošně omezena. A to až do roku 1979, do ropné krize.
Takže jízda autem byla v té době i relaxací a auta podobného zaměření měla v porfoliu snad každá automobilka. Jen namátkou Fiat 850 Coupé a Spider, Simca 1100 GT, Renault Caravella, VW Karman Ghia.....
Přitom nešlo o žádné trhače asfaltu, ale o auta pro radost z jízdy.
(Trhače byly jiný šálek kávy. Tak nějak od Matry 530, Renaultu Alpine, přes Alfy Romeo a Lancie Fulvie, Porsche 911, Lotusy až třeba po Aston Martin a Ferrari.)
Chápu, že pro mladou generaci je představa radosti z jízdy s malorážkou asi nepochopitelná. Zvlášť při dnešní snadné dostupnosti výkonu a zároveň provozu v kolonách. Ale než ze sebe nevědoucí kritici technických studií svých předků něco vypustí, tak by se mohli alespoň letmo seznámit s nedávnou historiíí. Jinak ze sebe zbytečně dělají hatery.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 15:04

Podobnych designu zna historie opravdu mraky, vetsina z nich jsou hruzy skodovackou verzi nevyjimaje.

Odpovědět  |   | 

Za socíku byla jízda autem spíš utrpení a únik z všednosti. O svezení v zahraničním autě se dalo spíš snít.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

Vrcholem byl možná Žigul, který měl aspoň větší objem motoru. Na pohodlí a prostor možná novější Volha se 3 rychlostma a bez pásů. Samozřejmě sovětská kvalita

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 16:52

Zigul vrcholem rozhodne ne... Austin, Fiaty, Civic, Renault, Simca, Saab, Golf, snad i nejaka Toyota... samozrejme Mototechna/Tuzex a pro majetnejsi resp vyvolene.

Odpovědět  |   | 
king014  |  16. 07. 2018 17:15

Máte fakt hodně zkreslené informace, zcela oficiálně se sem dovážela řada západních značek, jeden čas to byl Renault 5, Fiaty, v hlubší historii třeba Simca no a přes TUZEX byla ta nabídka ještě pestřejší, akorát ty ceny v poměru k platům byly celkem brutální

Odpovědět  |   | 

A jak se to vylučuje s tím co jsem napsal? Nikde nepíšu že se sem nic nedováželo. Jo ceny byly brutální takže šance na to se tím svézt byla mizivá, natož to vlastnit. Takže 99 % obyvatel bylo fakt rádo za ten žigulík. Za komančů jsem se svez, to znamená ne řídil, pouze v brouku, Citroenu a pak od náštěv ze západu ve Fordu Capri, VW busíku, Fiatu, starým Mercedesu s prohnilejma prahama a tím to haslo. Konec pohádky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Alík  |  16. 07. 2018 19:07

Volha se 3 rychlostma? To byla "Carevna" v 60. letech. Od r. 1972 byla Volha 24 se 4 rychlostma. A bezpečnostní pásy měla také . A s kvalitou (měřeno auty z té doby) taky problém nebyl. Vždyť to byla směs amerických vozů z 50. let. Kolegové na dílně například poznávali v systému čelisťových brzd Studebaker.
Ale stejně, jako americké vozy z těch dob oplývala příjemným komfortem. Byla sice houpavější, ale závoďák to nebyl, takže to nevadilo. A těch kilometrů, co najezdila... Pokud tedy neshnila. Což byl opět problém skoro všech vozů té doby. Vzpomínám na ní v dobrém.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  07. 06. 2020 22:40

Ale ano, vystihl jste to celkem přesně. Je fakt, že označení super sport pro obsah 1100 bylo pro "malorážku" jak jim říkáte trochu nadnesené, ale bože jak my jako mlaďoši jsme toužili po tom aby škodovka něco podobného vyráběla
Snili jsme si svoje sny, že jednou bysme si snad v budoucnu mohli koupit.

Odpovědět  |   | 
silan  |  16. 07. 2018 15:48

Nesmírně aktuální článek na žhavé téma!...ale chápu, denně aspoň jeden článek na téma prostřelená slepice...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné