Škoda 110 Super Sport: Domácí UFO skončilo jako Ferat Vampire

Richaard  |  16. 07. 2018 07:04

už tenkrát se škodovka snažila o rádoby RS vozy?! Že je někdo nezarazil nebo že to lidi neviděli, sportovní vůz vypadá opravdu jinak! Dnešní RS jsou jen lacinou napodobeninou!

Odpovědět  |   | 
Roman Koudelka  |  16. 07. 2018 10:10

Tenkrát nebyl trh zaplnění závodními vozy jako teď, tak se dala pochopit nějaká snaha. Ale v dnešní době ty rádoby RS fabie a octavky ? Vezmete normální koncept, vyměníte jiný motor, dáte nálepku RS a bum máte auto za 2x větší cenu. Všechno to jsou smějdy, které se nevyrovnají normálním závodním autum. Od předražené škodovky nic nebrat, díky!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 11:46

Co je normalni zavodni auto? Tovarne 'vytunena' seriovka typu Cupra, GTI, ST nebo vozy serie WTTC/WRC?

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 11:47

A od kdy se mají RS rovnat závodním autům? Cena začíná na ceníkových 706900,- to je dvakrát vyšší cena? A víte o tom, že Fabia RS v této generaci vůbec není? A dalo by se pokračovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 07. 2018 15:25

Vies velmi dobre, ako to myslel. R znamena radobysportove.

Odpovědět  |   | 
tom  |  16. 07. 2018 16:57

To nevim jak to myslel, protoze treba s ohledem na cenu a vybavu je stupeň rs výborný.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 17:05

RS má být závodní auto? Od kdy? Kia Rio RS je taky závoďák, protože má v názvu RS?

https://autonoto.cz/katalog/detail/kia-rio-1-... ...

Je to sportovněji laděný (podvozek, diferenciál, silnější motor) standardní model. Jiný výbavový stupeň a s přihlédnutím k tomu je zrovna RS cenově zajímavý model Octavie. Není to žádný závoďák a nikdy být neměl. A dělá to tak spousta Automobilek.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:04

Koudelka ty seš čurák

Odpovědět  |   | 
andy  |  16. 07. 2018 13:04

Zase politika komunismus atd.je to skoro 50 let je to pryč vem to čert.akorát že filmaři,dědek Pištěk to zprasil a originál není.byl to sporťák víceméně dost nepraktický.studie.dned v tom hledají politiku a nevim co.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 13:31

Už když to vzniklo tak to byl superhnus. A když tu ulepenost namatlali na černo a čecháčci nad tím slintali tak mi bylo blivno. Ještě to završila paní prezidentová Dášule Veškrnová-Havlová, který to přes gumu vošoupaný tenisky sálo krev palce a vona tvrdila že je na tom závislá! Joj to byla výstavní kokotina ten film...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:03

100% souhlas

Odpovědět  |   | 
jcb  |  16. 07. 2018 14:08

Je smutné, číst v příspěvcích názory lidí, kteří kritizují a přitom neznají reálie ani nedávné minulosti (a zároveň si uvědomit, že to jsou bohužel i voliči).
V době vzniku SS 1100 jezdil v ČSSR necelý milión aut a rychlost aut do 3,5 tuny nebyla plošně omezena. A to až do roku 1979, do ropné krize.
Takže jízda autem byla v té době i relaxací a auta podobného zaměření měla v porfoliu snad každá automobilka. Jen namátkou Fiat 850 Coupé a Spider, Simca 1100 GT, Renault Caravella, VW Karman Ghia.....
Přitom nešlo o žádné trhače asfaltu, ale o auta pro radost z jízdy.
(Trhače byly jiný šálek kávy. Tak nějak od Matry 530, Renaultu Alpine, přes Alfy Romeo a Lancie Fulvie, Porsche 911, Lotusy až třeba po Aston Martin a Ferrari.)
Chápu, že pro mladou generaci je představa radosti z jízdy s malorážkou asi nepochopitelná. Zvlášť při dnešní snadné dostupnosti výkonu a zároveň provozu v kolonách. Ale než ze sebe nevědoucí kritici technických studií svých předků něco vypustí, tak by se mohli alespoň letmo seznámit s nedávnou historiíí. Jinak ze sebe zbytečně dělají hatery.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 15:04

Podobnych designu zna historie opravdu mraky, vetsina z nich jsou hruzy skodovackou verzi nevyjimaje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 16:22

Za socíku byla jízda autem spíš utrpení a únik z všednosti. O svezení v zahraničním autě se dalo spíš snít.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 16:26

Vrcholem byl možná Žigul, který měl aspoň větší objem motoru. Na pohodlí a prostor možná novější Volha se 3 rychlostma a bez pásů. Samozřejmě sovětská kvalita

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 16:52

Zigul vrcholem rozhodne ne... Austin, Fiaty, Civic, Renault, Simca, Saab, Golf, snad i nejaka Toyota... samozrejme Mototechna/Tuzex a pro majetnejsi resp vyvolene.

Odpovědět  |   | 
king014  |  16. 07. 2018 17:15

Máte fakt hodně zkreslené informace, zcela oficiálně se sem dovážela řada západních značek, jeden čas to byl Renault 5, Fiaty, v hlubší historii třeba Simca no a přes TUZEX byla ta nabídka ještě pestřejší, akorát ty ceny v poměru k platům byly celkem brutální

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 07. 2018 03:22

A jak se to vylučuje s tím co jsem napsal? Nikde nepíšu že se sem nic nedováželo. Jo ceny byly brutální takže šance na to se tím svézt byla mizivá, natož to vlastnit. Takže 99 % obyvatel bylo fakt rádo za ten žigulík. Za komančů jsem se svez, to znamená ne řídil, pouze v brouku, Citroenu a pak od náštěv ze západu ve Fordu Capri, VW busíku, Fiatu, starým Mercedesu s prohnilejma prahama a tím to haslo. Konec pohádky.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  16. 07. 2018 19:07

Volha se 3 rychlostma? To byla "Carevna" v 60. letech. Od r. 1972 byla Volha 24 se 4 rychlostma. A bezpečnostní pásy měla také . A s kvalitou (měřeno auty z té doby) taky problém nebyl. Vždyť to byla směs amerických vozů z 50. let. Kolegové na dílně například poznávali v systému čelisťových brzd Studebaker.
Ale stejně, jako americké vozy z těch dob oplývala příjemným komfortem. Byla sice houpavější, ale závoďák to nebyl, takže to nevadilo. A těch kilometrů, co najezdila... Pokud tedy neshnila. Což byl opět problém skoro všech vozů té doby. Vzpomínám na ní v dobrém.

Odpovědět  |   | 
silan  |  16. 07. 2018 15:48

Nesmírně aktuální článek na žhavé téma!...ale chápu, denně aspoň jeden článek na téma prostřelená slepice...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A