Škoda 110 Super Sport: Domácí UFO skončilo jako Ferat Vampire

Richaard  |  16. 07. 2018 07:04

už tenkrát se škodovka snažila o rádoby RS vozy?! Že je někdo nezarazil nebo že to lidi neviděli, sportovní vůz vypadá opravdu jinak! Dnešní RS jsou jen lacinou napodobeninou!

Odpovědět  |   | 
Roman Koudelka  |  16. 07. 2018 10:10

Tenkrát nebyl trh zaplnění závodními vozy jako teď, tak se dala pochopit nějaká snaha. Ale v dnešní době ty rádoby RS fabie a octavky ? Vezmete normální koncept, vyměníte jiný motor, dáte nálepku RS a bum máte auto za 2x větší cenu. Všechno to jsou smějdy, které se nevyrovnají normálním závodním autum. Od předražené škodovky nic nebrat, díky!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 11:46

Co je normalni zavodni auto? Tovarne 'vytunena' seriovka typu Cupra, GTI, ST nebo vozy serie WTTC/WRC?

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 11:47

A od kdy se mají RS rovnat závodním autům? Cena začíná na ceníkových 706900,- to je dvakrát vyšší cena? A víte o tom, že Fabia RS v této generaci vůbec není? A dalo by se pokračovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 07. 2018 15:25

Vies velmi dobre, ako to myslel. R znamena radobysportove.

Odpovědět  |   | 
tom  |  16. 07. 2018 16:57

To nevim jak to myslel, protoze treba s ohledem na cenu a vybavu je stupeň rs výborný.

Odpovědět  |   | 
kari  |  16. 07. 2018 17:05

RS má být závodní auto? Od kdy? Kia Rio RS je taky závoďák, protože má v názvu RS?

https://autonoto.cz/katalog/detail/kia-rio-1-... ...

Je to sportovněji laděný (podvozek, diferenciál, silnější motor) standardní model. Jiný výbavový stupeň a s přihlédnutím k tomu je zrovna RS cenově zajímavý model Octavie. Není to žádný závoďák a nikdy být neměl. A dělá to tak spousta Automobilek.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:04

Koudelka ty seš čurák

Odpovědět  |   | 
andy  |  16. 07. 2018 13:04

Zase politika komunismus atd.je to skoro 50 let je to pryč vem to čert.akorát že filmaři,dědek Pištěk to zprasil a originál není.byl to sporťák víceméně dost nepraktický.studie.dned v tom hledají politiku a nevim co.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 13:31

Už když to vzniklo tak to byl superhnus. A když tu ulepenost namatlali na černo a čecháčci nad tím slintali tak mi bylo blivno. Ještě to završila paní prezidentová Dášule Veškrnová-Havlová, který to přes gumu vošoupaný tenisky sálo krev palce a vona tvrdila že je na tom závislá! Joj to byla výstavní kokotina ten film...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  16. 07. 2018 18:03

100% souhlas

Odpovědět  |   | 
jcb  |  16. 07. 2018 14:08

Je smutné, číst v příspěvcích názory lidí, kteří kritizují a přitom neznají reálie ani nedávné minulosti (a zároveň si uvědomit, že to jsou bohužel i voliči).
V době vzniku SS 1100 jezdil v ČSSR necelý milión aut a rychlost aut do 3,5 tuny nebyla plošně omezena. A to až do roku 1979, do ropné krize.
Takže jízda autem byla v té době i relaxací a auta podobného zaměření měla v porfoliu snad každá automobilka. Jen namátkou Fiat 850 Coupé a Spider, Simca 1100 GT, Renault Caravella, VW Karman Ghia.....
Přitom nešlo o žádné trhače asfaltu, ale o auta pro radost z jízdy.
(Trhače byly jiný šálek kávy. Tak nějak od Matry 530, Renaultu Alpine, přes Alfy Romeo a Lancie Fulvie, Porsche 911, Lotusy až třeba po Aston Martin a Ferrari.)
Chápu, že pro mladou generaci je představa radosti z jízdy s malorážkou asi nepochopitelná. Zvlášť při dnešní snadné dostupnosti výkonu a zároveň provozu v kolonách. Ale než ze sebe nevědoucí kritici technických studií svých předků něco vypustí, tak by se mohli alespoň letmo seznámit s nedávnou historiíí. Jinak ze sebe zbytečně dělají hatery.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 15:04

Podobnych designu zna historie opravdu mraky, vetsina z nich jsou hruzy skodovackou verzi nevyjimaje.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 16:22

Za socíku byla jízda autem spíš utrpení a únik z všednosti. O svezení v zahraničním autě se dalo spíš snít.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 07. 2018 16:26

Vrcholem byl možná Žigul, který měl aspoň větší objem motoru. Na pohodlí a prostor možná novější Volha se 3 rychlostma a bez pásů. Samozřejmě sovětská kvalita

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 07. 2018 16:52

Zigul vrcholem rozhodne ne... Austin, Fiaty, Civic, Renault, Simca, Saab, Golf, snad i nejaka Toyota... samozrejme Mototechna/Tuzex a pro majetnejsi resp vyvolene.

Odpovědět  |   | 
king014  |  16. 07. 2018 17:15

Máte fakt hodně zkreslené informace, zcela oficiálně se sem dovážela řada západních značek, jeden čas to byl Renault 5, Fiaty, v hlubší historii třeba Simca no a přes TUZEX byla ta nabídka ještě pestřejší, akorát ty ceny v poměru k platům byly celkem brutální

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 07. 2018 03:22

A jak se to vylučuje s tím co jsem napsal? Nikde nepíšu že se sem nic nedováželo. Jo ceny byly brutální takže šance na to se tím svézt byla mizivá, natož to vlastnit. Takže 99 % obyvatel bylo fakt rádo za ten žigulík. Za komančů jsem se svez, to znamená ne řídil, pouze v brouku, Citroenu a pak od náštěv ze západu ve Fordu Capri, VW busíku, Fiatu, starým Mercedesu s prohnilejma prahama a tím to haslo. Konec pohádky.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  16. 07. 2018 19:07

Volha se 3 rychlostma? To byla "Carevna" v 60. letech. Od r. 1972 byla Volha 24 se 4 rychlostma. A bezpečnostní pásy měla také . A s kvalitou (měřeno auty z té doby) taky problém nebyl. Vždyť to byla směs amerických vozů z 50. let. Kolegové na dílně například poznávali v systému čelisťových brzd Studebaker.
Ale stejně, jako americké vozy z těch dob oplývala příjemným komfortem. Byla sice houpavější, ale závoďák to nebyl, takže to nevadilo. A těch kilometrů, co najezdila... Pokud tedy neshnila. Což byl opět problém skoro všech vozů té doby. Vzpomínám na ní v dobrém.

Odpovědět  |   | 
silan  |  16. 07. 2018 15:48

Nesmírně aktuální článek na žhavé téma!...ale chápu, denně aspoň jeden článek na téma prostřelená slepice...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A