Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

80 komentářů

Petr
17. listopadu • 12:46

Je to k hovnu bude se to kroutit

Marex
27. srpna • 14:53

Tak zrovna tahle úchylárna jedinců, kteří si tím asi něco kompenzují je pro mě akorát ničení starých aut, které začínají získávat na ceně a do budoucna se jejich cena bude jenom zvedat. Nakonec tenhle nesmyl stejně skončí na šroťáku, protože tohle parkovat zabere dost místa.

Karel
27. srpna • 9:56

Zajímavé :-D Táta šel onehdy na chalupě opačnou cestou - vzal starou stopětku bez papírů, vyříznul jí zadní sedadla, podlahu pod nima a střechu nad nima a škůdce tak zkrátil rozvor. Aby měla lepší průchodnost terénem (třeba do lesa na dřevo). Když jsem to viděl poprvé, bylo mi na tom autě něco divnýho, ale pořád jsem nevěděl co. A pak mě to trklo - že to vlastně nemá zadní dveře :-D:-D Bylo to amatérsky udělaný, ale drželo to pár let pohromadě a docela zvláštně se s tím jezdilo.

Karel
27. srpna • 9:59

Hovnajz stopětku, Škoda 100 to byla. Už blbnu :-D:-D

Viktor
27. srpna • 6:24

Bezva retro přestavba

sagar7
26. srpna • 18:36

Škoda MB 1000

Marek
25. srpna • 18:56

Tak za sebe mohu rict, ze jsem tu 105 videl na zivo, kdyz jsme v praci jeli tusim nekde od Plzne a libila se mi.Dokonce to i slusne pelasilo :)

Matěj
26. srpna • 15:48

Takový popelnice by už na našich silnicích jezdit neměli!

Franta
27. srpna • 9:48

... a nauč se česky

Franta
27. srpna • 9:47

di do prdele, troubo

JIRKA
25. srpna • 12:34

Přečtěte si co psal ČENDA tady pro ty tupé co to stále nechápou.

Roman
25. srpna • 12:00

My dříve narození vidíme, že se nejedná o Škodu 105, ale i daleko starší MB 1000 vyráběné od roku 1968. Typické pro tuto sérii byly široké zadní sloupky, rovné mřížky chlazení motoru, krátké přední blinkry a na obrázku chybějící plastová lišta spojující přední blinkry přes spouštěcí masku, za kterou se schovávala rezerva. Na svou dobu celkem prima auto.

JIRKA
25. srpna • 12:28

Další blb co neumí číst.

Radek
24. srpna • 13:46

Zajímavé, ale až na to že na obrázcích jsou dvě rozdílná auta. První zelená a pak prodloužená červená mají mřížky pro přívod vzduchu obdélníkové z novějšího modelu a na vleku před lakem je tzv. žábrák, starší model.

Pe
24. srpna • 13:51

Blatníky se dají zaměnit, ale to vykrojení pro zadní okno? Houpat můžou, ale ne převrátit z kolíbky...

Endy
23. srpna • 16:31

Kluci jsou šikovní a maj fajn nápady. Auta to jsou zajímavá a jsou (alespoň dle fotografií) kvalitně předělaná, a tak budou asi ještě dlouho dělat radost a udivovat kolemjdoucí. A těm co je odsuzují, že jen zničily dalšího veterána jen vzkazuji, že maj možnost zachraňovat, embéček je v inzerci stále dostatek a tak se s nim mohou v příštím článku pochlubit!

Vali
24. srpna • 7:20

Děkuji . Když to vezmu poměrem kladných a negativních ohlasů tak těchto zhruba 20 negativních.....v celkovém počtu znamená tak malé procento, že mě to v mé praci nemůže zastavit.Jdu si za tím čemu věřím a co mě baví.

Pe
24. srpna • 13:45

Jdu blejt, velebnosti:-D

Neurotic
23. srpna • 16:28

Někteří tady chtějí renovovat no dobrá můžete začít chytráci:-))https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...

petr
23. srpna • 13:25

Konečně auto od Škody, kde je dost místa pro nohy i po posunutí předních sedadel

petr
23. srpna • 13:37

Tedy jsem další, kdo nechápe, jak někdo nechápe ten titulek. A že by auto zničili to ne, naopak se zachová. A když, tak se dá zase pokrátit a ještě zbude třeba na spací přívěs ..

Joe Doe
23. srpna • 8:48

Klasicky pripad ze 'Ked mozes, neznamena to, ze by si mal'.

Zdeněk
23. srpna • 7:51

Bohužel to se mýlíte toto není 105, ale 1000.

Franta
27. srpna • 9:47

No a co? Ten článek taky není o stopětce. Nauč se chápat psané slovo ...

JirkaX
23. srpna • 10:16

A další.

Čenda
23. srpna • 7:47

Nevím, jestli jsem vychodil špatnou základní školu, nebo většina z vás vypadla ve čtvrté. Nadpis je zvolen tak, aby nalákal na to na něj kliknout. Autor neudělal žádnou chybu. I co se týče pravopisu to má správně.
Pro nechápavé popíši detailnějí:
Češi už postavili limuzínu ze Škody 105.(tady toto znamená, že dotyčný tým již tento projekt dokončil) Podívejte se, na čem teď pracují (pojďme se podívat na to na čem tento tým, který již postavil limuzínu ze Škody 105, právě teď pracuje). Opravdu se chcete hádat, jestli je ten nadpis správně, nebo špatně? Nechte si udělat testy IQ, nebo začněte používat to zakrnělé ve vaší hlavě - mozek.
Jinak mě se tento nápad líbí. Pokud opravdu výsledek bude dle vizualizace bude to krasavec.

Matěj
26. srpna • 15:50

že vůbec takový hnoje ještě jezděj?Už bych to zakázal!!!

Franta
27. srpna • 9:46

Já bych zas zakázal takový blbce jako seš ty, Matěji. Zákonem.

123
23. srpna • 5:01

FF, ty sám jsi blb, když si přečteš první větu a pak tady děláš chytrýho.

Lou
23. srpna • 6:42

Když někdo v titulku čte "hruška" a na obrázku pod ním vidí jabko, tak už ani dál nečte

Jig
23. srpna • 7:35

Když budu parafrazovat ten titulek tak bych k němu napsal ve zdejším duchu "víme, že Češi neumí psát titulky" :)

FF
23. srpna • 4:28

Tvl prej stopětka vždyť je to tisícovka. Kterej blb tohle zase pustil ven

Petr
23. srpna • 2:11

Mně to připadá jako naprostá zrůdnost .. ale "lidi jsou různý a různý koníčky maj." Mně těch krásných tisícovek přijde hrozná škoda.. co bych za to dal, kdybych jednu do původního stavu zrenovovanou měl... slušně bych za ni zaplatil :-(

eLzyx
23. srpna • 7:32

tyhle kecy miluju. Kdybych, ...
Napiš cifru, kterou jsi ochoten vykešovat, on se někdo najde, kdo ti tu svou nabídne, nebo ji pro tebe zrenovuje. Ale počítej tak se 300-400t Kč.

miroš
22. srpna • 23:50

Je to mršení kulturních památek a hraní si na ameriku .Raději bych zrestauroval tři embéčka než složitě za cenu senzace vytvořit takový paskvil....hnus

eLzyx
23. srpna • 7:40

V české inzerci bude odhadem kolem 20 předrenovačních kusů, stačí si vybrat a můžeš se do toho pustit dřív, než se najde někdo, kdo z toho bude chtít postavit další paskvil.

martin
24. srpna • 13:28

To "auto" bolo paskvil este predtyn, ako zislo z vyrobnej linky.

Český Honza
22. srpna • 23:44

Podle všeho to byla 1000 maximálně vhodná k renovaci na nádherného veterána, nebo i pro veterán rallye, ale takhle zničit tak vzácný kus, za to bych usekl ruce ....

car
27. srpna • 10:00

Tak renovuj a zachraň co nejvíce kusů, už včera bylo pozdě!:-D

Český Honza
22. srpna • 23:44

Podle všeho to byla 1000 maximálně vhodná k renovaci na nádherného veterána, nebo i pro veterán rallye, ale takhle zničit tak vzácný kus, za to bych usekl ruce ....

eLzyx
23. srpna • 7:44

a kolik jsi toho zrenovoval ty?

Kšanda
22. srpna • 23:22

Tupci to je škoda 1000MB
😂😂😂

honza
22. srpna • 21:01

Marně hledám 105. Tohle je 1000MB ty Lojzo

Škoďák
26. srpna • 10:27

Přečti si článek Mamlase:-D

JirkaX
22. srpna • 21:48

Další který neumí pořádně číst. Pak kdo je Lojza.

fanda
22. srpna • 20:56

Auto bude sloužit jako vůz na svatby a jiné akce jako předchozí 105ka. Dobrý nápad.

Matěj
26. srpna • 15:51

Svatby tak pro nějaký venkovský nebo ostraváky!!!

car
27. srpna • 9:59

Hele Matěji, každý v Ostravě není spocený ochlasta a nevoli StBáka. Jo, je jich méně než ve zbytku republiky, ale věř že i v Ostravě jsou slušní lidé. Stejné je to i s venkovem ;-)

JK
22. srpna • 20:47

Je to hnusný, ale tak aspoň si hrajou a nefetujou, že jo. :D

Lou
22. srpna • 20:41

Mně se to líbí,
a to , že autor článku nerozezná stopětku od embéčka značí že je to nějaký mladší ročník - kdyby měl tu "čest" řídit, jako my starší obě tak by tu chybu jistě do svého článku nepřevzal :)
Jen pro doplnění těm mladším :
mezi modely 1000 a 105/120 byl ještě model 100 /110

JirkaX
22. srpna • 21:45

Ale no tak. Autor to napsal dobře. Jenom ty nechápeš o čem psal.

Lou
23. srpna • 6:11

Tak na druhé přečtení jsem tu informaci zachytil.
Dobrá - autor tedy není automobilový diletant, nýbrž jen novinářský - titulek je silně zavádějící a jak je vidět z reakcí, tak nejsem sám, kdo "nepochopil" po prvním přečtení

JIŘÍ MAJKL
22. srpna • 19:48

JEN TAK MIMOCHODEM. NENÍ TO ŠKODA 105, ALE 1000M,.ZNALCI ŠKODOVEK. ŠKODA 1000MB MĚLA VZADU OBDÉLNÍKOVÉ VĚTRACÍ OTVORY.

David
22. srpna • 20:48

Kdy a kde se prosim vyrabela Skoda 1000M ?????? Prvni Skoda 1000 MB mela vzadu pulkulate mrizky tzv. Zabra - proto se ji rikalo Zabrovka . Hranate mrizky byly na modelu DeLuxe a pak standartne nekdy od pulky roku 67 na vsech modelech. To co rozrezali bylo auto do r.v. 68 , ma to uzky sloupek a pozicni svetla na nem , zadni blatniky byly zamenitelne. Jestli to borci dotahnou do konce, tak je to furt lepsi, nez kdyby to puvodni auto shnilo nekde v koprivach

jjjjj
22. srpna • 20:34

Než reaguješ tak si přečti nadpis - Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují :-)) A ty blatníky tam pasují oboje:-D dále v dikuzi je o tom pojednání. Znalče:-D

Jan
22. srpna • 20:21

I ty jeden blábolo :-)

Pepa
22. srpna • 18:00

Na takovem necem mohou pracovat opravdu jenom CESI.

eLzyx
22. srpna • 18:36

limuzíny se staví leckde ... a z lecčeho.

Mbxak
22. srpna • 17:56

Z jednoho auta to urcite neni zadni cast je z prvniho modelu (žabrovky) a to neodpovida prvni fotografii udajneho darce

Vali
23. srpna • 9:30

Vyměnil jsem střechu.A sloupek co chyběl v zadní části jsem dovařil aby pasovali dveře ty hlupáku.

Mirek
23. srpna • 11:28

Zadní C sloupek je ve finále užší, než na dárci, co bys tam tedy dovařoval? A jen tak mimochodem, A sloupek je u čelního skla. Mbxak má naprostou pravdu.

Gy
4. prosince • 23:44

Ale on nemyslel A sloupek, ale použil na začátku věty spojku "A." Pro svou nechápavou potřebu jej nahraďte kupříkladu slovem "také." Také sloupek co chyběl v zadní části jsem dovařil ...Už vidíte že o žádném předním sloupku se nemluvilo? Zadní blatníky není problém vyměnit a sloupky se převařily ze staršího modelu, je to pořád to stejné auto. :-)

Mildas1
22. srpna • 20:24

Může být. Zadní blatníky pasovaly vzájemně z obou modelů. Dokonce se tam daly našroubovat i ze stovky ( ale to bylo i včetně kapot a světel)

Xenin
22. srpna • 21:04

A úzkej sloupek udělali jak? :D

Mbxak
22. srpna • 23:12

Presne moje reč:)

Jarda
22. srpna • 17:38

Ta stopětka je kde? V celém článku jsem narazil jen na tisícovku.
A žádní nadšenci to nejsou, kdyby to byli nadšenci, tak to úsilí věnují renovaci do původního stavu. Tenhle kýč je vhodný tak pro komedianty nebo tlupu buzíků.
Škoda další tisícovky :-(

car
25. srpna • 14:48

Já tomu náhodou fandím B-] Vzhledem k tomu, v jakém stavu je původní auto, tak to až taková škoda není. Žádný 1A nerozřezali. Když to udělají citlivě a trošku v dobovém stylu a žádný disneyland, tak nemám problém. Samotného by mě zajímalo, jak se takový rozvor řídí a jak si to vystačí s původními agregáty.

David
23. srpna • 8:29

A ty jsi zamindrákovaný.zaprdlý čecháček který se vyjádřil :-)

David
23. srpna • 8:30

Myslím tím toho JARDU nahoře...

Jarda
23. srpna • 18:27

Davídku a ty jsi ten se střelnicí, nebo s projetou řití?

Mildas1
22. srpna • 20:21

Stopětka byl jejich první vůz. Tato tisícovka je druhá přestavba

homer
22. srpna • 20:39

před lety jsem viděl i přestavbu z Š100 a dost mě pobavila nápadama včetně starý televize pod stropem

MKzB
22. srpna • 21:43
eLzyx
22. srpna • 18:41

tisícovek zrenovovaných do původního stavu je relativně dost. Když tohle dotáhnou do konce včetně zápisu do TP a následné STK, tak mě té tisícovky není líto. Proč? Protože bude jezdit, bude dělat radost ... a o tom mají taková auta být. Ne o leštěnce zavřené v garáži, nebo o shnilotině na vrakovišti. A když se podíváš na výchozí stav, tak tato měla blíže vrakovišti, než k vosku ...
Jinak ta 105 je zde: www.skoda-limousine.cz

bzzz
22. srpna • 17:31

Tohle fakt muze projit emisema a technickou?

Mildas1
22. srpna • 20:23

Emisní normy na to jsou z roku výroby. To znamená EURO 0

pacho
24. srpna • 21:10

na SK autá vyrobené pre rokom 1970 a dvojtakty, nepodliehajú emisnej kontrole. Neviem ako je to u Vás?.

eLzyx
22. srpna • 18:43

přestavbovou technickou ano ...

Doporučujeme

Články odjinud