Škoda 1000 MB stále existuje jako krásné kabrio. Jeden prototyp se nakonec zlomil

 |  27. 06. 2020 12:30

Od mechaniky Renaultu Dauphine existoval kabriolet Caravelle se zcela jinou strukturou karoserie. Škoda, že se bolševik nepoučil. Jako se nedá poručit větru a dešti, tak zrovna tak se nedá uplést z exkrementů bič.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  28. 06. 2020 19:14

Ty jsi z těch co taky vidí bolševika za každým rohem
Aby ses nedivil, možná se v Renaultu na vývoji podílelo víc bolševiků než v Boleslavi.
Mimochodem Renault Dauphine byla taky pěkná srágora. MB 1000 byla konkurentem spíš pro Renault R8.

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 09:57

Vážený optimisto, píšu z osobní zkušenosti, neb jsem se soudruhy Žáčkem, Kindlem, Broučkem, Mansfeldem, Patočkou a mnoha dalšími pracoval.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 17:05

Vážený JŠ.
Opravdu děkuji za slušnou odpověď. Avšak k věci. A proč by se tedy soudruzi museli nutně poučovat u Renaultu ? Stačilo si vzpomenout na svůj dřívější výtvor Škodu Felicia a prostě to "cabrio-embo" posadit na rám to by se asi nezlomilo.
Když se dívám na ty barevné fotky bez střechy tak to nevypadá vůbec špatně i když uznávám, že ta Caravelle je hezčí.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 17:12

P.S.
A na tom teoreticky větším množství komančů v Renaultu trvám

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 18:02

Vážený, nechci se Vás nijak dotknout, ale na vaše otázky by vám odpověděla znalost historie a reálií. Pro začátek si treba pročtěte skripta Zdeňka Kejvala o stavbě karoserií. Tam pochopíte, že tenkrat nešlo na jedné lince dělat dva typy karoserií. Tedy samonosnou a s rámem. A asi by to dělalo problém i dnešním robotům. A k těm komunistům a agentům STB. Stačí se podívat kdo je předsedou vlády a které naivní ovečky volí jeho kliku. A jeden by to neřekl, ale spolupráci podepsal i Jarek Nohavica. Na rozdíl od jiných se k tomu přiznal. Sundejte růžové brýle a pokud jste mladý, tak máte ještě čas se informovat.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 20:05

Vážený JŠ,
Oceňuji, že setrváváte v mezích slušné diskuse. Asi nemám vaše zkušenosti se stavbou automobilů a mladý rozhodně tedy nejsem to mi věřte. Nicméně váš argument s jednou výrobní linkou mi zavání tak trochu pedanticky z vaší strany.

Určitě víte kde se Škoda Felicia vyráběla a pokud tedy ne v Kvasinách nebo Vrchlabí tak se tam určitě vyráběla Š 110 R což byl také speciál není liž pravda.
Takže vaše poznámka o jedné výrobní lince je lichá.
V neposlední řadě já nemám opravdu potřebu tahat politiku do diskuse o automobilech v míře v jaké to děláte vy.
Sorry jako

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 20:24

Chápu, nemá cenu, vyvracet vám vaše názory. 😊

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 20:47

Co hodláte vyvracet na názoru, že když se chce tak to jde a že tady se prostě nechtělo ?

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 21:31

Víte, ona se v té době v Kvasinách vyráběla Octavie combi a ve Vrchlabí dvanácettrojka. Tak netuším, kde byste chtěl aby komunista toho vašeho kabrioleta na rámu vyráběl.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  29. 06. 2020 21:47

No jo no, tak dobrá...zvítězil jste

Odpovědět  |   | 
 |  29. 06. 2020 21:54

Oceňuji a vážím si vaši odpovědi.👍

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  27. 06. 2020 13:58

ačkoliv tvary již připomínaly budoucí sedan 1000 MB, podobně jako u zbytku prototypů této řady připomínala přední maska vozu spíše upravenou a jednodušší tvář již vyráběné Škody 100 - Škoda 1000MB se vyráběla až po Škodě 100? To slyším poprvé.

Odpovědět  |   | 
Ladik  |  27. 06. 2020 14:45

Taky to slyším poprvé... Asi by takové články neměl psát makovec...

Odpovědět  |   | 

to je ta mládež, oni nevědí vůbec jak se jezdí s 1000MB a co jsou to vůbec jednookruhový brzdy s bubnama bez samoštela. Oni ani nevědí, že to nemělo usb natož rádio. Oni dělali řidičák na B s osobákem.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  27. 06. 2020 17:27

potřebuješ samoštel mozku

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  27. 06. 2020 21:58

Už to sice bude 40 let, ale pokud si dobře pamatuji, tak B jsem dělal taky s osobákem - Š 110, 105 a C s náklaďákem - V3S, S5T.

Odpovědět  |   | 
Dr.Iver  |  27. 06. 2020 21:59

To MB cabrio, které existuje je jen replika postavena z obyčejné 1000 MB. S originálem nemá nic společného...

Odpovědět  |   | 
Annaa  |  28. 06. 2020 01:30

Ahoj chlapci
moje horúce fotky sú tu ..
http://6b.cz/Zi7H
používateľské meno annaxx))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti