Ahoj chlapcimoje horúce fotky sú tu ..http://6b.cz/Zi7Hpoužívateľské meno annaxx))
To MB cabrio, které existuje je jen replika postavena z obyčejné 1000 MB. S originálem nemá nic společného...
ačkoliv tvary již připomínaly budoucí sedan 1000 MB, podobně jako u zbytku prototypů této řady připomínala přední maska vozu spíše upravenou a jednodušší tvář již vyráběné Škody 100 - Škoda 1000MB se vyráběla až po Škodě 100? To slyším poprvé.
Taky to slyším poprvé... Asi by takové články neměl psát makovec...
to je ta mládež, oni nevědí vůbec jak se jezdí s 1000MB a co jsou to vůbec jednookruhový brzdy s bubnama bez samoštela. Oni ani nevědí, že to nemělo usb natož rádio. Oni dělali řidičák na B s osobákem.
Už to sice bude 40 let, ale pokud si dobře pamatuji, tak B jsem dělal taky s osobákem - Š 110, 105 a C s náklaďákem - V3S, S5T.
:-D:-D:-D potřebuješ samoštel mozku
Od mechaniky Renaultu Dauphine existoval kabriolet Caravelle se zcela jinou strukturou karoserie. Škoda, že se bolševik nepoučil. Jako se nedá poručit větru a dešti, tak zrovna tak se nedá uplést z exkrementů bič.
Ty jsi z těch co taky vidí bolševika za každým rohem :-DAby ses nedivil, možná se v Renaultu na vývoji podílelo víc bolševiků než v Boleslavi.Mimochodem Renault Dauphine byla taky pěkná srágora. MB 1000 byla konkurentem spíš pro Renault R8.
Vážený optimisto, píšu z osobní zkušenosti, neb jsem se soudruhy Žáčkem, Kindlem, Broučkem, Mansfeldem, Patočkou a mnoha dalšími pracoval.
P.S.A na tom teoreticky větším množství komančů v Renaultu trvám :-D
Vážený, nechci se Vás nijak dotknout, ale na vaše otázky by vám odpověděla znalost historie a reálií. Pro začátek si treba pročtěte skripta Zdeňka Kejvala o stavbě karoserií. Tam pochopíte, že tenkrat nešlo na jedné lince dělat dva typy karoserií. Tedy samonosnou a s rámem. A asi by to dělalo problém i dnešním robotům. A k těm komunistům a agentům STB. Stačí se podívat kdo je předsedou vlády a které naivní ovečky volí jeho kliku. A jeden by to neřekl, ale spolupráci podepsal i Jarek Nohavica. Na rozdíl od jiných se k tomu přiznal. Sundejte růžové brýle a pokud jste mladý, tak máte ještě čas se informovat.
Vážený JŠ,Oceňuji, že setrváváte v mezích slušné diskuse. Asi nemám vaše zkušenosti se stavbou automobilů a mladý rozhodně tedy nejsem to mi věřte. Nicméně váš argument s jednou výrobní linkou mi zavání tak trochu pedanticky z vaší strany.:-/Určitě víte kde se Škoda Felicia vyráběla a pokud tedy ne v Kvasinách nebo Vrchlabí tak se tam určitě vyráběla Š 110 R což byl také speciál není liž pravda.Takže vaše poznámka o jedné výrobní lince je lichá.V neposlední řadě já nemám opravdu potřebu tahat politiku do diskuse o automobilech v míře v jaké to děláte vy.Sorry jako:-))
Chápu, nemá cenu, vyvracet vám vaše názory. 😊
Co hodláte vyvracet na názoru, že když se chce tak to jde a že tady se prostě nechtělo ?
Víte, ona se v té době v Kvasinách vyráběla Octavie combi a ve Vrchlabí dvanácettrojka. Tak netuším, kde byste chtěl aby komunista toho vašeho kabrioleta na rámu vyráběl.
No jo no, tak dobrá...zvítězil jste:-))
Oceňuji a vážím si vaši odpovědi.👍
Vážený JŠ.Opravdu děkuji za slušnou odpověď. Avšak k věci. A proč by se tedy soudruzi museli nutně poučovat u Renaultu ? Stačilo si vzpomenout na svůj dřívější výtvor Škodu Felicia a prostě to "cabrio-embo" posadit na rám to by se asi nezlomilo. Když se dívám na ty barevné fotky bez střechy tak to nevypadá vůbec špatně i když uznávám, že ta Caravelle je hezčí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.