Škoda 1000 MB stále existuje jako krásné kabrio. Jeden prototyp se nakonec zlomil

19 komentářů

Annaa
28. června • 1:30

Ahoj chlapci
moje horúce fotky sú tu ..
http://6b.cz/Zi7H
používateľské meno annaxx))

Dr.Iver
27. června • 21:59

To MB cabrio, které existuje je jen replika postavena z obyčejné 1000 MB. S originálem nemá nic společného...

Charouz
27. června • 13:58

ačkoliv tvary již připomínaly budoucí sedan 1000 MB, podobně jako u zbytku prototypů této řady připomínala přední maska vozu spíše upravenou a jednodušší tvář již vyráběné Škody 100 - Škoda 1000MB se vyráběla až po Škodě 100? To slyším poprvé.

Ladik
27. června • 14:45

Taky to slyším poprvé... Asi by takové články neměl psát makovec...

petr r. (petrumr)
27. června • 16:00

to je ta mládež, oni nevědí vůbec jak se jezdí s 1000MB a co jsou to vůbec jednookruhový brzdy s bubnama bez samoštela. Oni ani nevědí, že to nemělo usb natož rádio. Oni dělali řidičák na B s osobákem.

Charouz
27. června • 21:58

Už to sice bude 40 let, ale pokud si dobře pamatuji, tak B jsem dělal taky s osobákem - Š 110, 105 a C s náklaďákem - V3S, S5T.

petr r. je blb
27. června • 17:27

:-D:-D:-D potřebuješ samoštel mozku

27. června • 12:30

Od mechaniky Renaultu Dauphine existoval kabriolet Caravelle se zcela jinou strukturou karoserie. Škoda, že se bolševik nepoučil. Jako se nedá poručit větru a dešti, tak zrovna tak se nedá uplést z exkrementů bič.

Jyrka Syrka
28. června • 19:14

Ty jsi z těch co taky vidí bolševika za každým rohem :-D
Aby ses nedivil, možná se v Renaultu na vývoji podílelo víc bolševiků než v Boleslavi.
Mimochodem Renault Dauphine byla taky pěkná srágora. MB 1000 byla konkurentem spíš pro Renault R8.

29. června • 9:57

Vážený optimisto, píšu z osobní zkušenosti, neb jsem se soudruhy Žáčkem, Kindlem, Broučkem, Mansfeldem, Patočkou a mnoha dalšími pracoval.

Jyrka Syrka
29. června • 17:12

P.S.
A na tom teoreticky větším množství komančů v Renaultu trvám :-D

29. června • 18:02

Vážený, nechci se Vás nijak dotknout, ale na vaše otázky by vám odpověděla znalost historie a reálií. Pro začátek si treba pročtěte skripta Zdeňka Kejvala o stavbě karoserií. Tam pochopíte, že tenkrat nešlo na jedné lince dělat dva typy karoserií. Tedy samonosnou a s rámem. A asi by to dělalo problém i dnešním robotům. A k těm komunistům a agentům STB. Stačí se podívat kdo je předsedou vlády a které naivní ovečky volí jeho kliku. A jeden by to neřekl, ale spolupráci podepsal i Jarek Nohavica. Na rozdíl od jiných se k tomu přiznal. Sundejte růžové brýle a pokud jste mladý, tak máte ještě čas se informovat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
29. června • 20:05

Vážený JŠ,
Oceňuji, že setrváváte v mezích slušné diskuse. Asi nemám vaše zkušenosti se stavbou automobilů a mladý rozhodně tedy nejsem to mi věřte. Nicméně váš argument s jednou výrobní linkou mi zavání tak trochu pedanticky z vaší strany.
:-/
Určitě víte kde se Škoda Felicia vyráběla a pokud tedy ne v Kvasinách nebo Vrchlabí tak se tam určitě vyráběla Š 110 R což byl také speciál není liž pravda.
Takže vaše poznámka o jedné výrobní lince je lichá.
V neposlední řadě já nemám opravdu potřebu tahat politiku do diskuse o automobilech v míře v jaké to děláte vy.
Sorry jako:-))

29. června • 20:24

Chápu, nemá cenu, vyvracet vám vaše názory. 😊

Jyrka Syrka
29. června • 20:47

Co hodláte vyvracet na názoru, že když se chce tak to jde a že tady se prostě nechtělo ?

29. června • 21:31

Víte, ona se v té době v Kvasinách vyráběla Octavie combi a ve Vrchlabí dvanácettrojka. Tak netuším, kde byste chtěl aby komunista toho vašeho kabrioleta na rámu vyráběl.

Jyrka Syrka
29. června • 21:47

No jo no, tak dobrá...zvítězil jste:-))

29. června • 21:54

Oceňuji a vážím si vaši odpovědi.👍

Jyrka Syrka
29. června • 17:05

Vážený JŠ.
Opravdu děkuji za slušnou odpověď. Avšak k věci. A proč by se tedy soudruzi museli nutně poučovat u Renaultu ? Stačilo si vzpomenout na svůj dřívější výtvor Škodu Felicia a prostě to "cabrio-embo" posadit na rám to by se asi nezlomilo.
Když se dívám na ty barevné fotky bez střechy tak to nevypadá vůbec špatně i když uznávám, že ta Caravelle je hezčí.

Doporučujeme

Články odjinud