Jen taková drobnost. Nemá smysl se rozmazávat s SPZ na fotkách, když to na jedné neuděláte (2/5 "038 CD11"). Ale ono to celkově nemá smysl, když zrovna tohle auto je vyfocené na kdo ví kolika fotkách nejenom v ČR, ale i ve světě.Jinak majitelka, její životní energie i to, že si vybrala starý český vůz a sama s ním 4 roky jezdila, mi jsou velice sympatické. Snad i nástupce bude podobně zajímavá osobnost.
měla si koupit spíš Austin Mini. Tohle se také jmenovalo DODO, dodělej si doma... a bylo to tak
Na tom jsem poprvé řídil za dohledu matky, bylo mi 13, v roce 1968. člověk musí brzo začít, aby měl praxi, zatím jsem neměl havarku.Ale bylo to hrozné auto, dáma je trochu mimonka že to měla... pamatuju, jak se furt muselo hejbat táhlem, aby to chladilo... a rezlo to hrozně...
v roce 1970 to matka prodala za vyšší cenu, než to koupila a přivezla Š100, o něco menší šmejd, měl jsem ho 20 let... To byly časy...
V pořadu ČT v čase videa 23:36http://www.ceskatelevize.cz/porady/10117034229-168-ho... ...
Já to nechci ani zadarmo. Plečka už v době kdy to sjíždělo z pasu. A ted co s tim? Garážovat a bát se aby to stejnak neshnilo? Nejede, netopí, kravál... Ať si to paní velvyslancová hodí do šrotu sama.
kdo si tam udělal větrák na el. spínač, tomu se nic nepřehřívalo. Otec s tím absolvoval: 2x polsko, 6x jugoslávie, 5x ndr, 1x rakousko a 1x bulharsko a všude dojel. Měl to 17 let a anejsl s tím 196 000 Km a po něm to měl ještě druhý který s tím najel dalších 35 000 km
Elektrický větrák chlazení motoru byl až v typech Š 105/120. Předtím byl poháněn klínovým řemenem od klikového hřídele.
asi myslel el. ventilátor topení, tím se dal motor taky ochladit
Ne, dávala se tam El. sahara z jiných vozů. Ale co tak pamatuji, tak to stíhalo jen když to člověk nehonil :)
Na tisícovce větrák na spínač? Jak to fungovalo?
Počkej...tvůj otec se z Rakouska fakt vrátil ? :-O
ne nadarmo se tomu říkalo tisíc malých bolestí. Nedodělek jak vyšitej... komunistickej šmejd.
MB1000 práve plečka nebola, v tej dobe to bolo v rámci triedy veľmi moderné auto. Akurát súdruhovia to nechali vo výrobe do 1990, vtedy to už bola ťažká trága.
"Starší pán něčím zahýbal /otočil klíčkem v zapalování/ a auto nastartovalo !", dodala nadšená velvyslankyně. :-P
Ano, ale nejdříve dal páčku sytiče dolů, když se vysedalo v kabátě vždy se o tu páčku zavadilo. Taky jsem měl MB a uplně stejný potahy a jak říká na brzdy se musí šlapat jak by ne když i ve předu jsou bubny a jsou jednookruhový, tak trochu smrt v očích.:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.