Skica vs. realita: Takto Škoda lákala na Octavii RS III. Je teď blíž realitě než dřív?

19 komentářů

Michal
10. února • 9:08

Má být nafta,benzín i hybrid.Vzhled je pořád stejný.Ceny trochu víc od O3rs před fl poskočily a zá pár let si jí budete moc dovolit i vy tady.

Ernie
9. února • 9:12

Slusne zbytocny clanok. Autor by fakt velmi chcel napisat nieco o O4 RS, ale nema nic nove, takze musi varit z vody...:-D

JirkaX
8. února • 20:39

Konečně článek o Škodovce, už jsem si myslel že dneska nic nebude.:-P

Jagger
8. února • 14:19

Nová RS už jezdí na D11. A opravdu plug-in hybrid. Těšte se B-]

Jagger
8. února • 21:22

Proč ty negace? Kryt na dobíjení za levým podněhem. Koncovky výfuků ale pěkný. Holt už to nebude tak oblíbený model..škoda, RS přijde o hodně zájemců..
Kdo chce fotky, ať dá vědět

Rokyta ex Acz
8. února • 16:00

Já nevím, pod pojmem RS si představím, žeby automobilka měla nachystat něco speciálního. Abych si sedl na zadek, otevřel kofolu a dal si pistácie a řekl si waaau. Tady jako co? O2 měla směrově nestabilní podvozek, O3 zase drkotá a lomozí o papírovém vnitřku nemluvě. To je špatný základ pro něco speciálního. To si rovnou můžu koupit nějaký 2 litr a dát si na dveře zelené nálepky WRC. RS by za mě mohl být třeba 2 dveřový Superb. Současná generace je designově hezká, jako červený Tudor se prototyp z jedničkového Superba líbil snad všem, takže tady by to byla pecka. Časem by auta měla jakousi sběratelskou hodnotu, jako dneska začíná mít nebo už asi má Garde. To by bylo RS B-] Ale dát na Oktávku jiný lak a silnější motor mi přijde málo. Plug in hybrid, noo ale aby byla nějaký přeplňovaná 3.0 V6 to ne že.:-P

Jezdec
9. února • 21:08

RS by mělo především být kratší auto, ne dlouhá popelnice. Závodit s dlouhým superbem je holý nesmysl.

bzzz
10. února • 17:27

Nissan Skyline, Ford Sierra, Volvo 850 T5-R apod.

Jezdec
9. února • 21:06

Směrově nestabilní podvozek? Jak se to projevovalo?

Twan
10. února • 3:13

Octavie vždy trpěli na svojí přefouklost a podvozek z golfu...aby se dalo s předokolkou jet rychle, je třeba aby zadek tančil jak předek píská, tzn. rozbíhavost kol na zadní nápravě. No a kdo řídí jedním prstem už nemohl, protože auto táhne na tu stranu, kam se naposledy zatočilo a má tendenci se vytahovat ke krajnici. Navíc délka vozu tento problém prohlubuje..zase pozůstatek z dob, kdy se ještě snažili udělat řidičsky zajímavé auto. Na to v jakém jsme stádiu demence je nádherné video: https://www.youtube.com/watch...

Ota
11. února • 15:19

zkusenosti z vylagrovany zadni napravy O II?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
12. února • 14:01

když jsi debil a reaguješ ani nevíš na co.....

Michal
8. února • 18:02

Jasně dají tam biturbo z Rs4 a bude to stát od 1,5mega tedy skoro 2dražší.To by byli prodeje.Srandisto

petr r. (petrumr)
8. února • 17:09

a co jít k bmw? Nechte škodu zemřít v pokoji, každá firma skončí když manažéři vytrubují do světa, že jejich výrobky nebudou pro chudý.

Twan
10. února • 3:15

pokud vím tak VW za Škodu naposledy vytroubil že bude pro chudý, že to bude Duster koncernu. Takže to vlastně bude konkurence pro BMW řady 2? :D

BB
9. února • 11:13

Pro chudý to není a bohatý umí počítat, tak teda nevím, pro koho je Škodovka dobrá. Počkejte už vím, no přece pro servisy kteří mají stálou práci.;-)

Fabia R2 Twincharger
8. února • 11:35

Nevim proc, ale nektere obrazky v galerii mi pripomely americky osmivalec Pontiac G8 co se prestal vyrabet temer pred dekadou. Dost se mi tehdy libil.

petr r. (petrumr)
8. února • 9:02

ty kola na ilustraci se mě nelíbí vždy a není lepší koupit si ty znáčky RS a nalepit si to na škodovku nebo majitelé si myslí, když kličkují z pruhu do pruhu tak ostatní řidiči si řeknou aha RS....Nééééé oni řeknou, že je to pěkný šulin a že nemá na silnici co dělat, jenom na sto metrech se vybodoval.

Lukino
8. února • 9:47

Kola jsou opět v divné poloze, co naděláš. Asi to kreslí nějaké děti v Laurince (místní školka) a dospělí to pak v zaměstnání okopírují.:-D

Doporučujeme

Články odjinud