Sitara City Cart: první pakistánské auto je na světě

Asijský autovýrobce, firma Hahib, přichází s prvním modelem s označením Sitara City Cart. Celé auto je vyrobeno v Pákistánu a tamní lidé jsou na to patřičně hrdí.

Kompaktní vozítko má rozměry: 2 800 x 1 325 x 1 820 mm a rozvor náprav 1 710 mm, celé váží pouhých 350 kg. Za řidičem je pevný ochranný oblouk, na který se dá připevnit plátěná rovná střecha. pro ochranu posádky jsou tu bezpečnostní pásy. Airbag, deformační zóny nebo ABS byste hledali marně.

Pod kapotou je ukryt jednoválcový čtyřdobý motor s obsahem 170 ccm, který vozítku dovolí maximální rychlost 60 km/h. O přenos výkonu malého motoru na zadní kola se stará čtyřstupňová manuální převodovka. Dojezdový rádius s desetilitrovou nádrží a udávanou spotřebou 4 l/100 km by měl být 250 km.

Sitara má v základu kola o rozměru 55/95 R17, dvanáctivoltovou baterii, rezervní kolo, ruční brzdu, zpětná zrcátka, bezpečnostní pásy a hlavici řadící páky ze dřeva. Výhodou jistě je, že zadní sedačka je odmontovatená a ze čtyřmístného kabria máte praktický pick-up.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků