Síť samoobslužných čerpacích stanic nově pod názvem Benzina Expres

Nově otevřená BENZINA Expres v Kopřivnici symbolizuje začátek rebrandingu samoobslužných čerpacích stanic dříve provozovaných pod značkou Expres 24. Nový design čerpací stanice tak odkazuje na mateřskou značku BENZINA. Koncept samoobslužných čerpacích stanic společnost plánuje dále rozvíjet, v pořadí již pátou takovou stanici otevře BENZINA v dubnu 2016 v Poděbradech. Důvodem pro změnu názvu samoobslužných čerpacích stanic je rostoucí popularita značky BENZINA, která by měla přispět k vyššímu zájmu zákazníků o samoobslužné tankování.
 Síť samoobslužných čerpacích stanic nově pod názvem Benzina Expres

Od roku 2012 společnost BENZINA jako jediný z velkých hráčů na českém trhu provozuje samoobslužné čerpací stanice. Pod značkou Expres 24 doposud fungovaly hned tři takové stanice, kde si zákazník sám natankuje i zaplatí – v Hradci Králové, Vysokém Mýtě a v Ostravě. Do nových barev se postupně převléknou všechny tyto stanice.

 „V konceptu samoobslužných čerpacích stanic vidíme potenciál a dosavadní výsledky ukazují, že je vhodné tento koncept dále rozvíjet. Na saturovaném českém trhu, který je v oblasti čerpacích stanic v evropském měřítku extrémně konkurenční, jsou pro nás samoobslužné čerpací stanice jednou z možností, jak dál růst,“ říká jednatel společnosti BENZINA Marek Zouvala.

Na samoobslužných čerpacích stanicích, které jsou otevřené nonstop a nabízí oproti ostatním čerpacím stanicím BENZINA nižší ceny, mohou zákazníci platit kartou i hotovostí, natankovat mohou paliva Natural 95 nebo Diesel TOP Q. „Pracujeme na implementaci platebních terminálů přímo do čerpacích stojanů, aby byl nákup pro zákazníky co nejpříjemnější. V Kopřivnici už tento inteligentní stojan funguje. Na ostatních samoobslužných stanicích je plánujeme nasazovat postupně v příštím roce,“ uzavírá Marek Zouvala.

Jak nová stanice v Kopřivnici, tak stanice, která vyroste v Poděbradech, budou umístěné na parkovištích u hypermarketů Tesco.

 „Samoobslužné čerpací stanice je smysluplné instalovat buď v místech, kde je obtížné držet personál – tedy třeba ve velmi odlehlých lokalitách, nebo tam, kde už lidé nakupují a je tam dostatek potenciálních zákazníků. Pro ty je pohodlné během nákupu doplnit i palivo,“ vysvětluje Zouvala.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků