„sit down. move“ – celosvětová soutěž pro designéry autosedadel

Na Noci designu, která se konala v průběhu pařížského autosalonu, odstartovala společnost BASF mezinárodní soutěž. Týká se designu autosedadel. Jejím účastníkem se může stát každý, kdo navrhne koncept designu pro autosedadlo z materiálu BASF.

Šestičlenná mezinárodní porota soutěže je složena z renomovaných designérů: jejími členy jsou Konstantin Grcic, Ken Kiyoyuki Okuyama a Dave Lyon. Zbylými členy sboru posuzovatelů jsou odborníci BASF.

Soutěž „sit down. move“ spatřila světlo světa z popudu týmu, který v BASF zodpovídá za sedací prostory v automobilech, a to ve spolupráci s designfabrik®.

Ve spojení s výrobci automobilů a svými klienty už BASF přispěla k vývoji celé palety rozličných sériových sedadel a designérských studií.

Návrhy musí být zaslány do 30. ledna 2013. V březnu téhož roku dojde na Noci designu během ženevské automobilové výstavy k vyhlášení vítězů a jejich prací. Celkový vítěz získá odměnu ve výši 6000 euro, dva regionální vítězové obdrží po 3000 euro.

Pro další informace k soutěži viz www.designfabrik.basf.com/sitdownmove

Zdroj: BASF
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků