Toto mělo být nejbezpečnější auto světa. Předběhlo dobu, kvůli ceně skončilo zapomenuté. Dočká se renovace!

6 komentářů

Honza
5. března • 11:27

Hodně zajímavý kousek pro muzea a hodně zajímavé řešení. Konstrukce ale ukazuje, jak je snaha odstranit rizika za každou cenu nebezpečná. Hlavní negativa tu už padla. Mít perfektní výhled je sice skvělé, ale strčit hlavu do průhledného kýblu? Nejdřív by se ta hlava za slunečného dne uvařila a pak buď při nárazu kvůli mikrospánku buď umlátila, nebo rovnou oddělila. Navíc pozice zjevně neumožňovala pohled na přístrojovku. Kloub ve vyšší rychlosti k ovladatelnosti asi moc nepřispíval. Auto muselo hezky šněrovat.
Hezky se to čte a člověka to překvapí.
Chce se mi jen cimrmanovsky dodat: Nebyl to Sirvival, který ukázal světu kudy cesta nevede?

Miloš Sklenář (Miloxx)
10. dubna • 1:16

Uvařené hlavě se mikrospánek asi nepovede 😃

Twan
21. února • 15:40

Tohle je "článek" jako stehno...o autu pár vět, navíc je to BRUTÁLNÍ A TRAPNÁ vykrádačka pár let starého článku z webu autoroad.cz.....UBOHOST AUTORE!

Radomír
21. února • 9:16

Je vidět , že kokain frčel i v padesátkách ! 😂

thegrid
20. února • 23:13

Přijde mi to příšerně nebezpečné. Předpokládám, že při sebemenším nárazu letí hlava proti tomu sklu a konstrukci co je v ní hlava. Vynálezce byl blázen.

i20
20. února • 12:30

pripomina mi to koncepci klouboveho traktoru. Jeste za sociku musel byt na kazdym druzstve takovej ten malej trakturek (mnohe prezivaji dodnes), pamatuji si jak se s tim dobre jezdilo a hlavne zatacelo na malem prostoru. Moc dobrej pomocnik, dalo se s tim delat prakticky vsechno mozny i nemozny.Jenom si neumim dobre predstavit co by se u takoveho auta ktere jezdi jaksi rychleji po silnici kuprikladu stalo pri seslapnuti brzdy v zatacce. Tipuji to na paradni jednicku. Kdo nejezdil na kamionu, jednicka znamena ze se Vam tahac otoci tak ze dopredu jde naves. Jeste stale jezdici souprava jde pak do tvaru '1' a to neni prave zrovna moc idealne ovladatelna letova konfigurace. Nu ale kdyz se nad tim tak zamyslime...zase muze se stat ze pak po narazu naklad vyleti ven dopredu volne a ne pres hlavu ridice takze....nojo vlastne jo, je to preci jenom bezpecnejsi :) :) :) Zejo, honem s tim do Bruselu a vymyslet prislusnou bezemisni ekokaru a taky dalsi specielni stabilizacni system. To se jim bude libit. Nech je tech blbosti vic. Protoze ty soucasne zjevne nestaci.

Doporučujeme

Články odjinud