| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study | Zdroj: Singer Vehicle Design

| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design
| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design
| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design
| Singer Turbo Study Zdroj: Singer Vehicle Design
25
Fotogalerie

Singer ukazuje kompletní rodinu modelů Turbo. Přidává i unikátní Slantnose s mrkačkami

Do nové éry přeplňovaných restomodů se kalifornská firma pouští s celkem čtyřmi karosářskými verzemi.

Singer Vehicle Desing, dnes celosvětově známý tvůrce restomodů Porsche 911, již před dvěma lety ukončil možnost objednávek pro svou originální řadu Classic Study, kterou stavěl od roku 2009. Teď už se však společnost pomalu a jisté pouští výroby takzvané Turbo Study, představené poprvé v roce 2022. V rámci této série přitom dále rozšiřuje rozmanitost možných karosářských verzí.

Model připomínající ikonické 930 Turbo, avšak ve stylu Singeru v notně aktualizované a moderně uhlazené podobě, bude totiž firma nabízet v celé řadě variant, jak ukazují nové snímky kompletního portfolia variant přeplňované stavby. Kromě klasického kupé a dříve odhaleného kabrioletu si budou moci klienti zvolit i klasickou Targu s oddělitelným středovým dílem střechy nebo dokonce verzi Slantnose.

Poslední zmíněná varianta s nízkou přídí a vyklápěcími světlomety, německy Flachbau, je obzvláště speciální. U samotného Porsche v 80. letech byla takto upravená 930 nabízena výhradně skrze program speciálních objednávek (takzvaný Sonderwunsch Programm). Automobilka se pustila do výroby specifikace poté, co tuto původně netovární konverzi Turba inspirovanou závodním Porsche 935 začal nabízet tým Kremer Racing.

Novodobé Turbo od Singeru nadále využívá skelet 911 generace 964 z 90. let, který firma doplňuje vlastní karbonovou karoserií, moderními komponenty na podvozku a vyšperkovaným interiérem. Motorem je evoluce původního plochého šestiválce Mezger o objemu 3,8 litru se dvěma turbodmychadly, který může dle přání zákazníka produkovat 450 koní (331 kW) nebo 510 koní (375 kW). V kombinaci s šestistupňovou manuální převodovkou je volbou také pohon všech kol nebo tradičně pouze zadní nápravy.

Pro verzi Slantnose vyhradil Singer pouze 25 objednávek, přičemž všechny kusy jsou již zamluveny. S celosvětovou popularitou těchto restomodů se mimochodem působení společnosti za poslední roky pořádně rozšířilo. Nyní zaměstnává přes 600 lidí, a kromě nového výrobního střediska v Kalifornii, má dílnu také ve Velké Británii, kde vznikají modely DLS.

Doporučujeme

Články odjinud