Představte si řev 500 koní v 9000 otáčkách z motoru, který pomáhal vyvíjet Hans Mezger, a to všechno v úplně novém autě.
Kalifornský Singer asi netřeba představovat. Výrobce restomodů si dokázal od roku 2009 vybudovat silné jméno, které světu ukázalo, že není jen tradiční výrobce šicích strojů. Singer Vehicle Design s heslem Restored, reimagined, reborn, staví klasické sporťáky Porsche 911 v moderním hávu, za které si může dovolit účtovat i přes 10 milionů korun.
Nyní hlásí, že jeho aktuální série Singer Porsche 911 DLS se právě rozjela. Při té příležitosti se zakladatel společnosti Rob Dickinson jedním z prvním kousků projel a předvedl ho veřejnosti. Konkrétně se jednalo o tmavě zelený exemplář, který svůj život začal v roce 1989 jako Porsche 911 generace 964.
DLS znamená Dynamics and Lightweight Study. Singer na vývoji tohoto modelu spolupracoval se společnostmi Willams Advanced Engineering, Bosch, Michelin, Brembo, Hewland a BBS Motorsports. Pod kapotou je atmosférický šestiválec o objemu 4,0 litru, který byl navržen přímo ve spolupráci s Hansem Mezgerem, legendárním konstruktérem Porsche, který v loňském roce zemřel.
Vzduchem chlazený motor produkuje v 9000 otáčkách za minutu 500 koní. Karoserie je z karbonu a všechno pod ní prošlo přísnou dietou. Cílem bylo vytvořit tu nejvíc ultimátní edici, která se klidně může rovnat britské společnosti Eagle. Tomu ostatně odpovídá i cena, která činí 1,8 milionu dolarů, tedy v přepočtu 39.978.000 Kč. Vznikne jich pouze 75.