Singer Porsche 911 DLS je snad ten nejlepší způsob, jak utratit 40 milionů

Představte si řev 500 koní v 9000 otáčkách z motoru, který pomáhal vyvíjet Hans Mezger, a to všechno v úplně novém autě.

Kalifornský Singer asi netřeba představovat. Výrobce restomodů si dokázal od roku 2009 vybudovat silné jméno, které světu ukázalo, že není jen tradiční výrobce šicích strojů. Singer Vehicle Design s heslem Restored, reimagined, reborn, staví klasické sporťáky Porsche 911 v moderním hávu, za které si může dovolit účtovat i přes 10 milionů korun.

Jeep zahajuje letošní sezónu. Ukazuje BEV s manuálem a krásný restomod

Jeep zahajuje letošní sezónu. Ukazuje BEV s manuálem a krásný restomod

Nyní hlásí, že jeho aktuální série Singer Porsche 911 DLS se právě rozjela. Při té příležitosti se zakladatel společnosti Rob Dickinson jedním z prvním kousků projel a předvedl ho veřejnosti. Konkrétně se jednalo o tmavě zelený exemplář, který svůj život začal v roce 1989 jako Porsche 911 generace 964.

DLS znamená Dynamics and Lightweight Study. Singer na vývoji tohoto modelu spolupracoval se společnostmi Willams Advanced Engineering, Bosch, Michelin, Brembo, Hewland a BBS Motorsports. Pod kapotou je atmosférický šestiválec o objemu 4,0 litru, který byl navržen přímo ve spolupráci s Hansem Mezgerem, legendárním konstruktérem Porsche, který v loňském roce zemřel.

Opel láká na projekt elektrického kupé Manta. Tovární restomod vypadá slibně

Opel láká na projekt elektrického kupé Manta. Tovární restomod vypadá slibně

Vzduchem chlazený motor produkuje v 9000 otáčkách za minutu 500 koní. Karoserie je z karbonu a všechno pod ní prošlo přísnou dietou. Cílem bylo vytvořit tu nejvíc ultimátní edici, která se klidně může rovnat britské společnosti Eagle. Tomu ostatně odpovídá i cena, která činí 1,8 milionu dolarů, tedy v přepočtu 39.978.000 Kč. Vznikne jich pouze 75.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička