Toto je první kabriolet od nyní již slavné kalifornské dílny a zároveň vůz, který si přímo naspecifikoval majitel. Zdroj: Singer

Toto je první kabriolet od nyní již slavné kalifornské dílny a zároveň vůz, který si přímo naspecifikoval majitel. | Zdroj: Singer

Jde o 911 generace 930, jehož techniku inspirovala starší studie Turbo. Má lehkou karbonovou kapotáž s lakem Cadiz Red, dvakrát přeplňovaný šestiválec, naladěný na 380 kW (517 k), šestistupňovou manuální převodovku a pohon zadních kol. Zdroj: Singer

Jde o 911 generace 930, jehož techniku inspirovala starší studie Turbo. Má lehkou karbonovou kapotáž s lakem Cadiz Red, dvakrát přeplňovaný šestiválec, naladěný na 380 kW (517 k), šestistupňovou manuální převodovku a pohon zadních kol. | Zdroj: Singer

Šťastný (a jistě velmi majetný) vlastník si na něj objednal cestovní specifikaci odpružení a brzdy s karbon keramickými kotouči. Zdroj: Singer

Šťastný (a jistě velmi majetný) vlastník si na něj objednal cestovní specifikaci odpružení a brzdy s karbon keramickými kotouči. | Zdroj: Singer

Sedačky s károvanými prvky čalounění se dají nastavit elektricky. Zdroj: Singer

Sedačky s károvanými prvky čalounění se dají nastavit elektricky. | Zdroj: Singer

Uvnitř dále nechybí klimatizace a indukční nabíječka telefonu. Látková střecha je ovládána elektricky. Zdroj: Singer

Uvnitř dále nechybí klimatizace a indukční nabíječka telefonu. Látková střecha je ovládána elektricky. | Zdroj: Singer

Jde o jednu z mnoha možných specifikací – motor Mezger má turbodmychadla s elektronicky řízenými obtokovými ventily a po stranách uložené mezichladiče, záď s křídlem ve stylu „velrybí ploutve“ je optimalizována pro ideální přísun i výfuk vzduchu. Zdroj: Singer

Jde o jednu z mnoha možných specifikací – motor Mezger má turbodmychadla s elektronicky řízenými obtokovými ventily a po stranách uložené mezichladiče, záď s křídlem ve stylu „velrybí ploutve“ je optimalizována pro ideální přísun i výfuk vzduchu. | Zdroj: Singer

Základní výkon činí 336 kW (456 k), maximem je hodnota u tohoto již postaveného exempláře. Pro lepší použitelnost a bezpečnost může mít takto vylepšené Porsche i pohon všech kol, na přání zákazníka je možné použít sportovní výfuk i odpružení s okruhovou specifikací. Zdroj: Singer

Základní výkon činí 336 kW (456 k), maximem je hodnota u tohoto již postaveného exempláře. Pro lepší použitelnost a bezpečnost může mít takto vylepšené Porsche i pohon všech kol, na přání zákazníka je možné použít sportovní výfuk i odpružení s okruhovou specifikací. | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo Zdroj: Singer

Singer Porsche 930 Turbo | Zdroj: Singer

Jde o 911 generace 930, jehož techniku inspirovala starší studie Turbo. Má lehkou karbonovou kapotáž s lakem Cadiz Red, dvakrát přeplňovaný šestiválec, naladěný na 380 kW (517 k), šestistupňovou manuální převodovku a pohon zadních kol. Zdroj: Singer
Šťastný (a jistě velmi majetný) vlastník si na něj objednal cestovní specifikaci odpružení a brzdy s karbon keramickými kotouči. Zdroj: Singer
Sedačky s károvanými prvky čalounění se dají nastavit elektricky. Zdroj: Singer
Uvnitř dále nechybí klimatizace a indukční nabíječka telefonu. Látková střecha je ovládána elektricky. Zdroj: Singer
18
Fotogalerie

Singer odhalil své první kabrio. Krásné Porsche 930 Turbo může mít až 517 koní

Karbonová kapotáž, moderní motor, vysoký výkon a klasické tvary – recept Singeru se nemění a stále funguje.

Zájem zákazníků o „znovuzrození“ jejich starších modelů Porsche nevadne – toto je první kabriolet od nyní již slavné kalifornské dílny a zároveň vůz, který si přímo naspecifikoval majitel. Jde o 911 generace 930, jehož techniku inspirovala starší studie Turbo. Má lehkou karbonovou kapotáž s lakem Cadiz Red, dvakrát přeplňovaný šestiválec, naladěný na 380 kW (517 k), šestistupňovou manuální převodovku a pohon zadních kol.

Šťastný (a jistě velmi majetný) vlastník si objednal cestovní specifikaci odpružení a brzdy s karbon keramickými kotouči. Sedačky s károvanými prvky čalounění se dají nastavit elektricky, uvnitř dále nechybí klimatizace a indukční nabíječka telefonu. Látková střecha je ovládána elektricky.

Jde o jednu z mnoha možných specifikací – motor Mezger má turbodmychadla s elektronicky řízenými obtokovými ventily a po stranách uložené mezichladiče, záď s křídlem ve stylu „velrybí ploutve“ je optimalizována pro ideální přísun i výfuk vzduchu. Základní výkon činí 336 kW (456 k), maximem je hodnota u tohoto již postaveného exempláře.

Pro lepší použitelnost a bezpečnost může mít takto vylepšené Porsche i pohon všech kol, na přání zákazníka je možné použít sportovní výfuk i odpružení s okruhovou specifikací. Nechybí zde ABS a kontrola trakce, kompozitové kotouče jsou za příplatek.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud