| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R | Zdroj: Curv Racing Simulators

| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators
| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators
| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators
| AMR-C01-R Zdroj: Curv Racing Simulators
14
Fotogalerie

Simulátor a socha v jednom: Nová sestava od Aston Martinu stojí jako tři Škody Octavia

Herní zážitek jako za volantem Valkyrie pro zájemce, kteří už nejspíš Valkyrii v garáži parkují.

Aston Martin ukazuje výsledek další spolupráce na scéně automobilových simulátorů. Zatímco loni představil unikátní sestavu, která je vlastně kusem monopostu F1, nyní uvádí o něco kompaktnější a „dostupnější“ řešení. Novinka postavená u firmy Curv Racing Simulators odkazuje na silniční produkci britské automobilky, konkrétně na její hypersportovní linii.

Simulátor AMR-C01-R je vlastně modernizací dřívějšího modelu AMR-C01 z roku 2020. Karbonový monokok, jehož exteriér odráží typickou masku dnešních vozů Aston Martin, byl zachován, aktualizací je nicméně přepracovaná poloha za volantem, inspirovaná hypersportem Valkyrie. Přestože člověk v karbonové skořepině typicky spíše leží než sedí, vyladěná ergonomie a další úrovně nastavení mají zajistit větší pohodlí a přístupnost zejména pro vyšší hráče.

Vylepšení se po pěti letech dočkala přirozeně i výpočetní technika. Zakřivený 49palcový monitor Samsung G95C nabízí vyšší obnovovací frekvenci 240 Hz a rychlejší dobu odezvy 1 ms, kdežto pokrokem je také grafická karta NVIDIA GeForce RTX 5090, procesor Intel 14. generace, 32 GB paměti DDR5 nebo 2 TB úložiště SSD M.2. Úpravy na monokoku pak zajišťují lepší chlazení celé sestavy a možnost budoucích upgradů.

„Samotný design, stejně jako každý Aston Martin, zapadne do každé rezidence jako sochařské umělecké dílo, nikoliv jen jako tradiční závodní simulátor,“ dodává k novince kreativní ředitel Aston Martinu Marek Reichman. 

Simulátor vznikne v limitované sérii pouhých 50 kusů a cenovka potvrzuje, že cílovou skupinou i tohoto kousku budou především dosavadní majitelé speciálních Astonů. Společnost si totiž účtuje 58.750 liber bez daně (cca 1,75 milionu korun).

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud