A zabudol som trebalo by my aj filter na vzduch do simca 1307 gls.Robím renováciu nebežala 37 rokov. Tel číslo:0905 901 566.
Pekný ďeň prajem.Zháňam kryt na predné svetlo na vodičovej strane na simcu 1307 Gls.Plus okno na vodičovej strane ďakujem.Volajte na tel číslo:090 590 1566
Mal som za dôb socializmu postupne vozidlá zn. Žiguli, potom Chrysler 180 GC, potom Chrysler 1307, potom Simca-Talbot 1308 GT, medzitým anglické motocykle Norton 500 ES a ako bonus kádrové hrby. Chrysler mal už vtedy parametre a vlastnosti dnešných áut nižšej strednej kategórie. Simcy dosť hrdzaveli.
-Chrysler 1307, potom Simca-Talbot 1308 GT, medzitým Anglické motocykle Norton 500 ES a ako bonus kádrové hrby. Chrysler mal už vtedy parametre a vlastnosti na úMal som v tých socialistických dobách postupne zaa sebou Žiguli 120, potom Chrysler 180 GC, potom Simcarovni dnešných áut nižšej strednej kategórie. Simcy dosť hrdzaveli.
Ještě nutno dodat, že když se soudruzi ze SSSR rozhodli vyrobit nový moskvič ( po řadě 2140), tak se inspirovali právě simcou 1307 a z bran AZLK vyjel Moskvič Aleko. To až v 2. polovině 80.let. Soudruzi však obšlehli pouze exteriér, interiér byl vlastní(ne nepodobný Ladě Samaře...) a motor - jen lehce inovovaný motor 1500ccm z Moskviče 2140, resp. 412....
tohle auto jsem krátkou dobu vlastnil....semišové sedačky,tonovaná skla...v plné palbě to mělo tempomat,posilovač řízení,elektrická okna.....v té době u nás byl vrchol luxusu škoda 105-začínala....
Vážený pane Duchoni,Děkuji Vám za článek o tomto fajnovém autíčku. Mám velmi rád všechno, co se koncernu Simca týká a sám jsem byl v prvních letech po Listopadu'89 majitelem dvou autíček Talbot Solara, které jsem koupil s tím, že už dopředu jsou ode mne milovány. U nás v městečku měl vedoucí, později majitel Uhelných skladů Simcu 1501 i později si kupoval "následovníky"; Peugeot 305, 504, 604, 605 a 406. Také jezdila do městečka často na návštěvu výše postavená stranická rodina k mamince Simcou 1308, kolem které jsem chodil do školy. Otec mého kamaráda z pozdějších let míval Simcu Aronde. A jeden mlaďas, který měl babičku v USA, když rozštípal svou Tuzexovou Škodu Rapid, tak si opět v Tuzexu koupil Peugeot 309GLD, což vlastně byl až do fáze předvýroby vyvinutý Talbot Arizona. A jiný můj kamarád si v roce 1987 koupil petrolejově zeleného Chryslera 180 za 22.000 Kč, kterého se bál komukoliv půjčit a za jeho volant jsem se dostal až když si pořídil novou hračku, Ford Capri V4 (do kterého posléze dal silnější motor Ford V4 vyjmutý z odstaveného SOOBa 96). Dovolím si sem již podruhé dát odkaz na mých několik postřehů okolo této značky. Ta mnou popsaná historie opravdu není úplná a asi v ní budou i věcné chyby. Pokud někoho ale bude zajímat, může se pro něj stát vodítkem k hledání přesnějších a úplnějších informací. http://www.liaz.cz/forum/viewtopic.php...
na tu dobu hodně zajímavé auto které mohlo směle konkurovat vozům i v devadesátých letech
Dalsi skvely clanok, len tak dalej ;-)
Ako malý chlapec som začiatkom 80. rokov na dedine u starej mamy videl Simcu 1307 s francúzskou ŠPZ. Bol tam herec Jozef Króner (vášnivý rybár) na rybačke so známym z Francúzska.Pre mňa boli vtedy symbolom absolútneho luxusu pásy na zadných sedadlách. :-))
Měl jsem simcu 1301 někdy v 84 roce, na tu dobu perfektní a pohodlné auto.
Velmi zajímavé auto, které se ve výrobě udrželo desítky let nejdříve jako Simca 1307/1308 po té jako Moskvič 2141 (Aleko) se ve výrobě udrželo až do roku 2002http://veteran.auto.cz/auta/moskvic-2141-1986-20... ... http://flasch.7u.cz/...
Aleko bol tvarovo inspirovaný Simcou, ale bolo to iné auto. Napr. malo pozdĺžne uložený motor, ktorý bol zo starého Moskviča
Aleko jednoznačně z 1307/1308 vycházel, nicméně změn bylo tolik, že si PSA jako majitel práv nenárokoval žádné licenční poplatky. Vizte linkovaný článek. S původním motorem máte samozřejmě pravdu, to se nepřu :-).
Táhni do prdele s moskvičem, sověte B-]
Škoda, že tu neexistuje blokace. Karel Antonín má s tím Moskvičem 2141 totiž do jisté míry pravdu....
Jen do jisté míry? Moskvič Aleko (exportní název) měl totiž karoserii z této Simky. Na auto.cz je o tom článek. Jako malý kluk jsem ho vídal u nás ve městě blízko Prahy, dnes je to naprostá vzácnost. Tehdy jsem se těšil z toho, že se Moskviče stále vyrábějí. Můj děda jednoho vlastnil, snad typ 412 sedan a to do r. 2000. Snad ještě slouží.
Pláša35: Ten článek, který tu Karel Antonín linkoval, znám velmi dobře, tím Vás mohu ujistit :o)
Ano, Karel Antonin ma tentokrat vazne pravdu.
Samozřejmě, že pravdu nemá, tak jak je tomu velmi často. Víte vůbec co měl ten komoušský šutn společného se Simcou? Nevíte, jinak byste s tou hloupostí nemohl souhlasit. Moskvič byla čórka převážené části karoserie, velká část techniky byla převzata ze starých Moskvičů nebo ukradena z jiných západních modelů. Bylo to komoušema prachsprostě ukradené auto, velmi nekvalitně udělaný šunt, který se nedá nazvat kopií či pokračovatelem Simci ani náhodou.
asi za minutu mínus sedm bodů, to zase obézní komoušské hovado z Ukajiny neuneslo fakta
Neurážejte, pak nebudete dostávat minusy...
PS: vaši IP je tu také pod nespočetným množstvím nick, copak Macháčkovo alter ego
Minusy jsou Vám ukradené? Tak proč je řešíte v jednom z příspěvků? :o)) Vaše chování je zde na hranici ubohosti. K. A. upozornil na to, že má 2141 společnou karoserii s popisovanou Simcou a Vy mu začnete nadávat? P.S. Na Autorevue používám pouze toto jméno, takže se mýlíte.
Takže jste opravdu vůbec nepochopil to co jsem psal (a ještě jako korunovaný ... přidáte smajlíka) a nejen to, lžete. Přečtěte si ješte jednou posloupnost příspěvků. Označil jsem vás za hovado až když jste začal trapně mínusovat kritický a slušný příspěvek, to je vrchol trapnosti a tak se prostě hovada chovají a je správné na takové chování upozornit (zkreslování názorového spektra čtenářů).Podle úrovně vašeho příspěvku, zastávání se místního trolla, stylu a použitým obratům je velmi pravděpodobné, že jste alter ego Macháčka. PS: Ubohé lhaní!
Petře, nezlobte se, ale vždyť vy ani nevíte, na koho vlastně reagujete :o)
Soudruh Petr opět předvádí své (dost ubohé) komediální přístupy a nadávání každému inu co od něj čekat. Již tradiční jsou jeho nadávky na komunisty a do komunistů i tam kde se hovoří pouze o autech zatáhne nadávky na komunisty. Asi z nich má nějaký komplex. Podle jeho nadávek snad můžu za všechno a ,,asi i za letošní podivnou zimu" Jeho nadávky na mou osobu mně nanejvýš tak pobaví ať si říká co chce, ale je mi líto dalších diskutujících do nichž se na různých fórech naváží nevybíravým způsobem. Jinak Moskvič 2141(Aleko) samozřejmě pokračováním Simcy jest i když zde byli použity i jiné díly jako motor VAZ, jiný vnitřní tapecírung, jiná světla.... Je to svým způsobem zmodernizovaná a přepracovaná Simca 1307/1308. :-)Důkazem toho že Moskvič vychází ze Simcy může být i možnost záměny různých dílů dokonce někteří dodavatelé náhradních dílů prodávají náhradní díly pod kombinovaným označením http://www.autoskla-dily-nejlevneji.cz/katalog/autoskla-ostatni-... ... On vztah Ruských a Francouzských automobilek je dost zajímavý například než koupili licenci od FIATU bylo pomalu už před podepsáním smlouvy s Renaultem konkrétně na licenci modelu R16 ( docela paradox když teď Renault koupil AVTOVAZ) pak však bylo rozhodnutím z hora rozhodnuto o dohodě s FIATem. Jenže FIATy praskali, měli nízký podvozek tak se museli kompletně přepracovat a vylepšit aby zvládali náročné ruské podmínky to už je , ale jiná historie.
Pane Holce vy to vůbec nechápete. Mně jsou nějaké mínusy (nebo naklikané plusy, jako zde) ukradený, ale ta ubohost, že je produkuje jeden ubožák je signifikantní jeho šílené úrovni. Víte já jsem nenadával, ale použil jsem popis toho člověka. Jsou lidé, které nadávkami urazit nemůžete, protože jsou to taková hovada, že to ani nejde. Už jste to pochopil?
Chválím redakci za článek o Simce 1307, 1308. Jenom jako pamětník nemohu souhlasit s tím dovětkem o automobilce Simca. I když jsem Simcu nevlastnil, zdá se mně ta charakteristika nespravedlivá. Historie od licence Fiat 1100, přes Aronde, řadu 1300, dále dědictví řady francouzských Fordů, Simcy s motorem vzadu atd. Ukazují naopak odvahu i siolidni zpracování. Aronde byla u nás ikona motoristů padesátých a šedesátých let.
Pěkná vzpomínka. Kdysi na začátku 90. let jsem okolo jedné třináctsetsedmičky chodil do školy. Tenkrát mě zaujalo, že vepředu měla štítek s názvem Talbot a vzadu Simca.Jinak prosba na autorevue: nedalo by se u těchto nedělních článků taky zvětšovat obrázky v samostatné galerii? Náhledy velikosti poštovní známky - to není to pravé ořechové :)
Značku Talbot používala Simca před ukončením výroby, byla to historická značka drahých francouzských aut. SIMCA znamená zkratku výrobce Societé industrielle...., omlouvám se za neznalost francouzštiny. To co jste viděl byl jen důsledek použitých dílů z různých vozů.
Ano, použití dílů z různých vozů je možné. Jiným vysvětlením je, že v době, kdy to bylo se Simcou dost nahnuté, to ve fabrice bouchali, jak jim to přišlo pod ruku (což u krachujících/nestabilních/hospodářsky slabých firem není ojedinělý jev, lhostejno, zda v autoprůmyslu či jinde).Jinak Simca znamená "Société Industrielle de Mécanique et Carrosserie Automobile" - ne že bych byl bůhvíjaký znalec francouzštiny (moje fránina je víc než ubohá), ale tohle mi utkvělo v paměti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.