Silný Jeep Grand Cherokee SRT8 nakonec bude

Silný Jeep Grand Cherokee SRT8 nakonec bude

Nedávná vyhlášení ze strany společnosti Chrysler o tom, že divize SRT (Street and Racing Technology) je na tom v současnosti i navzdory špatné hospodářské situaci relativně dobře, předznamenaly, že společnost chystá zcela nový projekt. A podle všeho se to bude týkat jen nedávno představeného Jeepu Grand Cherokee, jenž by měl pod kapotu dostat výkonný agregát a zvenčí řadu stylingových doplňků.

Jak to už ovšem bývá, hned se strhla lavina různých spekulací, z nichž se však jako nejpravděpodobnější jeví verze, že Grand Cherokee SRT dostane 6,4 litrový osmiválec HEMI s výkonem kolem 373 kW/500 koní. Objevily se dokonce informace, že společnost z něj chce stvořit nejrychlejší SUV na světě, na to ovšem tento osmiválec stačit nebude. Jak jsme už zmínili výše, kromě motorických úprav se divize připravuje i na jeho zkrášlení a zlepšení jízdních vlastností, od svých běžných soukmenovců se SRT8 bude odlišovat především tužším pružením, nižší světlou výškou, sportovním bodykitem a většími koly.
Novinka by se podle předběžných plánů měla objevit až někdy začátkem příštího roku.
Klepněte pro větší obrázek 
Jeep Grand Cherokee SRT8 na první skici
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků