Kvalita silic se u nás i podle mě za posledních pět let zhoršila...Samozřejmě není horší než v Keni, kdo tam byl ví. Ani v Polsku..i když tam došlo v posledních letech k výraznému posunu, tak se nedivím, že Poláci hodnotí kladně, u nás se to spíš zhoršilo, tak Češi hodnotí záporně.
.... a proto Škoda uvedla na trh Kodiaq, který Češi hodnotí pozizivně (a budou hodnotit za pár let ještě pozitivněji...).;-)
...pardon za překlep, mělo být napsáno "pozitivně"
Takže... naše silnice jsou +- stejné jako všude. Pokud stát potřebuje další peníze na opravy, tak ať zavede model VB a Irska. Silniční daň pro všechny. V Irsku je to dle CO2. Já platil 480Euro rok.Do prdele ať to tady klidně zavedou a peníze jdou na opravy! Alespoň se silnice pročistí od svátkařů a od těch, kdo to auto nepotřebuje (za ty provozní náklady)Tady si 18ti letej kluk pořídí kus šrotu za 80 tis korun, 250koní. Za povinný ručení 2500,-Kč a jezdí!Irsko - 17let, 2800,- základní pojistka, 500,- silniční daň a odchod!!! A ano je to v eurech.Tady stále všichni chtějí za málo co nejvíc! Tak si sakra uvědomte, že je to tady levný jako prase
Tady šmejdi z germánie nebo švédska postaví betonovou dálnici a za deset let se to bourá a dělá znovu. Jenom podotknu, že betonovky se běžně dělají na životnost 50let do obnovy. Komunistická D1 stavěná v sedumdesátých letech je stále funkční bez větších oprav a to je téměř oněch uváděných 50let.
Bez větších oprav? Ale notak, takové zelí nemáš v palici ani ty. Vždyť ta dálnice je na hranici smrti, s každým dalším rokem se neopravované úseky doslova rozpadají.
"Silniční daň" platíš i tady, dokonce z každýho ujetýho kilometru - jmenuje se to spotřební daň z paliv. Kdyby ty peníze nešly do kanálu (dotace a jiné hov**), ale na infrastrukturu, tak tady máme luxusní silnice.
U nás, bohužel, neplatí přímá úměra mezi množstvím investovaných peněz a kvalitou stavby či opravy silnice.
Nesuhlasim. Pridite sa pozriet na Slovensko. Dialnice hrbolate, vyjazdene kolaje (kto by uz len vazil kamiony), jeden cestny pruh vyssi ako druhy.... U nas sa stavaju cesty nato, aby sa za 2-3 roky mohli opravovat. cesty III. triedy su povacsinou zjazdne off-roadami. (to je aj dovod preco na lazoch nikto nevlastni novsie auto.)
Někde jsem četl, že naše komunikace jsou na jedničku. Problém nastává teprve tehdy, když zařadíte dvojku :-D
ANO, už je líp. Muhehehehe...:-DZrovna včera jsem jel busem Kbelskou v Praze. Tam jsou v pravým pruhu udělaný kanály ve stopě jeden přesně na pravý kolo a druhej přesně na levý naproti němu, samozřejmě všechny propadlý.Takhle se jede kilometr, Tak sem si řikal jestli je to debilita nebo úmysl stavitelů?:-(
To jsou zase kejdy, na fotce silnice někde z Horni-Dolní, která vede max. k opuštěnýmu kravínu.Když to srovnám s Ukrajinou, kde se mezi městy a vesnicemi dá jet maximálně 30km/h (pokud vlastníte F150 Raptor, lze i víc), tak to musí být v onom zebřičku přímo propast.
Po Majdanu jsou nejčastější vozidla Abrams a T-90, takže klidně i 70 km/h.
Naše silnice nemůžou být horší než v rozvojových zemích, protože rozvojová země jsme, nebo JPMorgan něco změnil?
Ten výdrb se jmenuje samet 1989.
Takovou blbost může napsat jedině Zelí (a i...).
Rok 1989 je rokem příchodu šmejdů. Bohužel pro nás. Jsme zadlužení, trpění nájemníci v původně vlastním domě. Není důvod si něco nalhávat.
To nejni žádná novinka, pro představu stačí použít google mapy.
Problém je, že u nás prodávané automobily jsou dělané na kvalitní silnice. Podvozky jsou tuhé až tvrdé, velká kola s nízkými profily pneu, šetření v podobě znovuzavádění pevných náprav. Vůz se pak chová, jak laciný žebřiňák a po 50tis km je podvozek znatelně unaven.
podívejte se komu to prospívá..je to záměrně..ČR je výjeb
To není žádná novinka. Když jsem jel loni do Bukurešti, Košic, Florencie tak v ČR byla uzavírka nebo omezení snad každých 10km a po překročení hranic až do cíle nic a silnice/dálnice byla ve stejném nebo lepším stavu jak v ČR. Jak je to možný, když je nikdo neustále neopravuje?:-O
Plný souhlas. Před nedávnem cesta přes 600 km do Gdaňsku po dálnici a v Polsku žádná uzavírka či oprava. S klidnou nohou šest hodin čistého času.
A jak na to přišli? Jezdili po světě a mapovali kvalitu silnic certifikovanými měřidli, zjišťovali dopravní obslužnost měst, počet a délku uzavírek apod.?Já jsem si dal tu práci a celý report našel. Jedná se jen o dotazník podnikatelů v daných státech (zhruba do 200 lidí/stát), kde hodnotí věci známkama od 1 - 7. Postavené pouze na pocitech dotazovaných. Troufám si tvrdit (afriku neznám, lidi, co vyplňovali dotazník také) že nároky na dopravní infrastrukturu budou třeba v Keni jiné než u nás a co v např. v Keni považují za dobré by u nás třeba neprošlo.Takže ve výsedku hodnocení a žebříček k ničemu...
Co když je to trochu jinak? Autoři studie si možná dali tu práci a hledali lidi, kteří právě mají zkušenosti z různých částí světa. Ti pak došli k zaávěru, že v ČR se považuje za dobré, co by už dnes ani v Keni neprošlo.
Naprostý souhlas. Jezdím hodně a musím potvrdit, že za posledních pět let se naše silnice výrazně zhoršily. Návrat ze zahraničí, z jakéhokoliv směru, je nepříjemným šokem a příjezdem na Balkán. A to tam prosím Ťok má zůstat !!!!!!!
I proto možná Škoda uvedla na trh Kodiaq, který se úspěšně prodává. Občas o tom používání Kodiaqu (nebo i o "poctivém" teréňáku) na našich "silnicích" přemýšlím i já (a nejen já...).
Ještě je rozdíl v krajích, když jezdím po Ústecku opravují silnice za které by jsme ve Středních Čechách byly ještě moc rádi.
Kde? Na Balkáně?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.