Silnice v Česku dostaly vysvědčení. Jsou horší než v rozvojových zemích!

skodafil  |  10. 06. 2018 10:48

Naprostý souhlas. Jezdím hodně a musím potvrdit, že za posledních pět let se naše silnice výrazně zhoršily. Návrat ze zahraničí, z jakéhokoliv směru, je nepříjemným šokem a příjezdem na Balkán. A to tam prosím Ťok má zůstat !!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  10. 06. 2018 11:43

Kde? Na Balkáně?

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  10. 06. 2018 14:41

Ještě je rozdíl v krajích, když jezdím po Ústecku opravují silnice za které by jsme ve Středních Čechách byly ještě moc rádi.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:27

I proto možná Škoda uvedla na trh Kodiaq, který se úspěšně prodává. Občas o tom používání Kodiaqu (nebo i o "poctivém" teréňáku) na našich "silnicích" přemýšlím i já (a nejen já...).

Odpovědět  |   | 
Dude  |  10. 06. 2018 11:01

A jak na to přišli? Jezdili po světě a mapovali kvalitu silnic certifikovanými měřidli, zjišťovali dopravní obslužnost měst, počet a délku uzavírek apod.?
Já jsem si dal tu práci a celý report našel. Jedná se jen o dotazník podnikatelů v daných státech (zhruba do 200 lidí/stát), kde hodnotí věci známkama od 1 - 7. Postavené pouze na pocitech dotazovaných. Troufám si tvrdit (afriku neznám, lidi, co vyplňovali dotazník také) že nároky na dopravní infrastrukturu budou třeba v Keni jiné než u nás a co v např. v Keni považují za dobré by u nás třeba neprošlo.
Takže ve výsedku hodnocení a žebříček k ničemu...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  11. 06. 2018 10:56

Co když je to trochu jinak? Autoři studie si možná dali tu práci a hledali lidi, kteří právě mají zkušenosti z různých částí světa. Ti pak došli k zaávěru, že v ČR se považuje za dobré, co by už dnes ani v Keni neprošlo.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 06. 2018 11:40

To není žádná novinka. Když jsem jel loni do Bukurešti, Košic, Florencie tak v ČR byla uzavírka nebo omezení snad každých 10km a po překročení hranic až do cíle nic a silnice/dálnice byla ve stejném nebo lepším stavu jak v ČR. Jak je to možný, když je nikdo neustále neopravuje?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  10. 06. 2018 16:05

Plný souhlas. Před nedávnem cesta přes 600 km do Gdaňsku po dálnici a v Polsku žádná uzavírka či oprava. S klidnou nohou šest hodin čistého času.

Odpovědět  |   | 
 |  10. 06. 2018 12:16

podívejte se komu to prospívá..je to záměrně..ČR je výjeb

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  10. 06. 2018 14:21

Problém je, že u nás prodávané automobily jsou dělané na kvalitní silnice. Podvozky jsou tuhé až tvrdé, velká kola s nízkými profily pneu, šetření v podobě znovuzavádění pevných náprav. Vůz se pak chová, jak laciný žebřiňák a po 50tis km je podvozek znatelně unaven.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  10. 06. 2018 14:37

To nejni žádná novinka, pro představu stačí použít google mapy.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  10. 06. 2018 16:14

Ten výdrb se jmenuje samet 1989.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:23

Takovou blbost může napsat jedině Zelí (a i...).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 06. 2018 17:56

Rok 1989 je rokem příchodu šmejdů. Bohužel pro nás. Jsme zadlužení, trpění nájemníci v původně vlastním domě. Není důvod si něco nalhávat.

Odpovědět  |   | 
Víťa  |  10. 06. 2018 20:04

Naše silnice nemůžou být horší než v rozvojových zemích, protože rozvojová země jsme, nebo JPMorgan něco změnil?

Odpovědět  |   | 
Tučňák Pingu  |  10. 06. 2018 20:17

To jsou zase kejdy, na fotce silnice někde z Horni-Dolní, která vede max. k opuštěnýmu kravínu.
Když to srovnám s Ukrajinou, kde se mezi městy a vesnicemi dá jet maximálně 30km/h (pokud vlastníte F150 Raptor, lze i víc), tak to musí být v onom zebřičku přímo propast.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  10. 06. 2018 21:28

Po Majdanu jsou nejčastější vozidla Abrams a T-90, takže klidně i 70 km/h.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 06. 2018 21:38

ANO, už je líp. Muhehehehe...
Zrovna včera jsem jel busem Kbelskou v Praze. Tam jsou v pravým pruhu udělaný kanály ve stopě jeden přesně na pravý kolo a druhej přesně na levý naproti němu, samozřejmě všechny propadlý.Takhle se jede kilometr, Tak sem si řikal jestli je to debilita nebo úmysl stavitelů?

Odpovědět  |   | 
Brázdil  |  11. 06. 2018 06:28

Někde jsem četl, že naše komunikace jsou na jedničku. Problém nastává teprve tehdy, když zařadíte dvojku

Odpovědět  |   | 
Look  |  11. 06. 2018 07:16

Nesuhlasim. Pridite sa pozriet na Slovensko. Dialnice hrbolate, vyjazdene kolaje (kto by uz len vazil kamiony), jeden cestny pruh vyssi ako druhy.... U nas sa stavaju cesty nato, aby sa za 2-3 roky mohli opravovat. cesty III. triedy su povacsinou zjazdne off-roadami. (to je aj dovod preco na lazoch nikto nevlastni novsie auto.)

Odpovědět  |   | 
Miina  |  11. 06. 2018 08:07

Takže... naše silnice jsou +- stejné jako všude. Pokud stát potřebuje další peníze na opravy, tak ať zavede model VB a Irska. Silniční daň pro všechny. V Irsku je to dle CO2. Já platil 480Euro rok.
Do prdele ať to tady klidně zavedou a peníze jdou na opravy! Alespoň se silnice pročistí od svátkařů a od těch, kdo to auto nepotřebuje (za ty provozní náklady)

Tady si 18ti letej kluk pořídí kus šrotu za 80 tis korun, 250koní. Za povinný ručení 2500,-Kč a jezdí!
Irsko - 17let, 2800,- základní pojistka, 500,- silniční daň a odchod!!! A ano je to v eurech.
Tady stále všichni chtějí za málo co nejvíc! Tak si sakra uvědomte, že je to tady levný jako prase

Odpovědět  |   | 
puk123  |  11. 06. 2018 11:01

U nás, bohužel, neplatí přímá úměra mezi množstvím investovaných peněz a kvalitou stavby či opravy silnice.

Odpovědět  |   | 
P  |  11. 06. 2018 12:56

"Silniční daň" platíš i tady, dokonce z každýho ujetýho kilometru - jmenuje se to spotřební daň z paliv. Kdyby ty peníze nešly do kanálu (dotace a jiné hov**), ale na infrastrukturu, tak tady máme luxusní silnice.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 06. 2018 18:02

Tady šmejdi z germánie nebo švédska postaví betonovou dálnici a za deset let se to bourá a dělá znovu. Jenom podotknu, že betonovky se běžně dělají na životnost 50let do obnovy. Komunistická D1 stavěná v sedumdesátých letech je stále funkční bez větších oprav a to je téměř oněch uváděných 50let.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 06. 2018 07:11

Bez větších oprav? Ale notak, takové zelí nemáš v palici ani ty. Vždyť ta dálnice je na hranici smrti, s každým dalším rokem se neopravované úseky doslova rozpadají.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  11. 06. 2018 08:54

Kvalita silic se u nás i podle mě za posledních pět let zhoršila...Samozřejmě není horší než v Keni, kdo tam byl ví. Ani v Polsku..i když tam došlo v posledních letech k výraznému posunu, tak se nedivím, že Poláci hodnotí kladně, u nás se to spíš zhoršilo, tak Češi hodnotí záporně.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:20

.... a proto Škoda uvedla na trh Kodiaq, který Češi hodnotí pozizivně (a budou hodnotit za pár let ještě pozitivněji...).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  11. 06. 2018 17:21

...pardon za překlep, mělo být napsáno "pozitivně"

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 10 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 133 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 100 N/A