Silné Audi e-tron S má české ceny. Za 503 elektrických koní a 963 N.m dáte balík

fero  |  25. 09. 2020 11:35

Som velky fanusik hybridnych aut, ale toto je slepa ulicka.

Odpovědět  |   | 
Bill  |  25. 09. 2020 11:58

treba preto, ze to nie hybrid

Odpovědět  |   | 

fero chtěl naznačit, že koncern nemá hybrid a ani ho neumí vyrobit.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  25. 09. 2020 17:43

Q7 60TFSIe je co? A řada dalších TFSIe modelů?

Odpovědět  |   | 

neznám nejel jsem v tom, jestli to má motor před převodovkou, tak je to průser a jenom aby to mohli vytisknot pro eu. Je to vůbec do města?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 09. 2020 20:58

Ne, smí to pouze na dálnici, jinak má zákaz.
Jasně, že je to i do města, jako každé jiné auto. Ale ty neznáš, nejel jsi, tak automaticky odsuzuješ. Jsi ubohý.

Odpovědět  |   | 

Koncern má plug in hybrid na stejných základech a když vybiješ tu baterku, tak je to ekologická špína. Já bych ty hybridní koncernový auta přirovnal ke kotlu na pelety a když majiteli dojdou, tak tam dá koks. Nebud sprostý a nauč se v diskuzích vysvětlovat, neboli vyvracet argumenty technicky, když to neumíš a nezvládáš po psychické stránce, tak napiš hvězdičku. Podívej se jakou to má šířku a potom něco vdákej o dálnici.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 09. 2020 23:21

Sám jsi špína.

Odpovědět  |   | 

podívej se, jestli máš nějaký problém, tak napiš, ty vůbec neregistruješ odpovědi, ty odpovíš uplně jinak jak kdyby odpovídal někdo jiný.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 10:32

Proč mluvíš o sobě a adresuješ to mně? Že by už nastal konečný rozpad tvé osobnosti?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 09. 2020 13:35

kreténi..

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  25. 09. 2020 17:55

Myslis, ze ak by prisla nejaka automobilka s autom ako Golf/Corolla s cenou za 25000 Euro a s dojazdom 500km (v zime 425km), bola by to stale slepa ulicka? Alebo myslis, ze aspon pre velku cast zakaznikov by to bola celkom rozumna volba?

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  25. 09. 2020 21:23

Ano, protoze baterky a jejich pomale a neefektivni nabijeni.

Odpovědět  |   | 

Citigo na elektřinu skončilo-potichu, ale automobilky se začali předhánět kdo má největší výkon, nejdražší, dotovaný z menších aut, že by o ty elektromobily většina lidí se nezajímala? To je stejný jak manažéři pivovarů-do hospod přestávají lidé chodit a tak zdraží lahvové pivo.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 09. 2020 13:12

Ekologické auto má malé vozidlo do města.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 09. 2020 13:21

MHD

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2020 15:46

Jsem zvědavý kdy ty megawatty Brusel zatne. U žárovek a vysavačů už to udělal, kdy dojde na elektromobily ?

Jinak maximálka 210 kmh je na pět stovek koní opravdu parádní. Staré dieselové plečce bohatě stačí na tuhle rychlost třetinový výkon.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  25. 09. 2020 16:32

Co ma maximalka spolocna s vykonom motora? 200 vytiahne aj 80kw.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2020 16:47

Maximálka je na výkonu dost závislá. To jsi fakt nevěděl ?

A ano, na 200 snad stačí i těch 80 kW. Ale u spalováku. Elektromobily s 80 kW jezdí daleko pomaleji

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2020 17:24

a budu rád když mi nesouhlasič řekne, které z mých tvrzení není pravdivé.
S popřením prvního by popřel celou fyziku.
A u druhého fakt neznám 80 kW elektromobil co by vytáhl 200 kmh. Ani 180

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  25. 09. 2020 17:45

Mimo T všechny, včetně tohoto mají omezovač.

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 09. 2020 18:57

No mají omezovač, to ví každý. A proto nejedou tak jak by měly podle výkonu. S obrovským rozdílem.
Čest několika vyjímkám

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 09. 2020 21:04

Jo, takový T-roc kabrio má 110 kW a seseká ho kdejaký tříválec o 25 kW slabší. To je dost mizerné auto, co?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 09. 2020 18:28

80kw je 80kw.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 09. 2020 20:59

Jenže ty elektromobily nejezdí pomaleji proto, že to nezvládnou. To ti v tvé hlavičce nedošlo? Nebo ta manipulace a lež je záměrná?

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 00:10

Naopak, naprostá většina elektromobilů jezdí pomaleji právě proto, že nezvládnou vyšší rychlost. Uměle se zpomalují, a to dost výrazně.
Čemu na tom nerozumíš ?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  26. 09. 2020 00:58

Pokud mají asynchronní motor, tak bez nejmenších problémů zvlàdnou. Ostatně vypnutí omezovače e-tronu, což sice není legální, ale je velmi snadné, stojí pár euro. Otázkou je, jaký to mà smysl. EV je na něco zcela jiného než na trhání rekordů na tachometru a 200km/h bohatě stačí.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 06:54

Odpovídáš jako typický elektromobilista. Na co vysoká maximálka, 200 kmh přece musí každému stačit. Na co velký dojezd, každý přece nejpozději po dvou hodinách jízdy zastavuje u meka aby si odpočinul. Atd.
Pokud je podle tebe EV na něco zcela jiného než na trhání rekordů na tachometru, pak se ptám k čemu mají ty stovky kW

Co se týká tebou zmíněného asynchronního motoru, ten už elektromobily vesměs nemají vůbec. Hlavní motor bývá v naprosté většině synchronní a asynchron se používá jen občas, snad jen u 4x4 pro doplňkový pohon druhé nápravy

A co se týká omezovače rychlosti ten tam samozřejmě je důležitý. Na rozdíl od spalováků kde ICE většinou snese déletrvající zátěž v oblasti plného výkonu fungují elektromobily odlišně. Jmenovitý výkon mají podstatně menší než udávané maximum a při maximu výkonu jsou proto dost přetížené. Přetížené jsou jejich motory i akumulátory. A proto musí jezdit mnohem pomaleji, než by odpovídalo udávanému maximu výkonu, které se tak využívá jen krátkodobě při akceleraci nebo ve stoupání.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 09. 2020 13:20

stovky kW maj ty auta proto ze to zakaznici chtej, ze to pak muze mnohem efektivneji rekuperovat, ze to ma zajimave pruzne zrychleni, a hlavne proto, aby blbecci jako ty meli v diskuzich porad nejake stupidni dotazy

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 09. 2020 13:18

mame v garazi dvojici M3 CSL, rocnik 1987 a 2005, Mustang Mach 1 rocnik 69, GT2 RS rocnik 2017, a 2 elektromobily iPace a Leaf, a ani u jednoho z tech aut me maximaka nezajimala a nezajima, proc by mela bejt jako maximalka zajimavej udaj?

ty zas potrebujes nejakej udaj se kterym s ebudes chlubit kamosum s plagatama co? "hele kuci tohle zihadlo co mam na plagatu nad postylkou jede 444km/h, mate nekdo na plagatu rychlejsi zihadlo?"

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 09. 2020 13:18

to patrilo pod post uzivatele "vana"

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 09:00

Uměle se zpomalují. Takže by jely rychleji, jen to není využíváno. Dobře, dál lhát nemusíš.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 09:10

Nezpomalují se jen tak zbůhdarma. Uměle se zpomalují, protože by pro ně vyšší rychlost měla hodně nepříznivé následky. Tj prakticky nejsou schopné běžně dosahovat rychlostí odpovídajících jejich max.výkonu, a to s poměrně velkým rozdílem. Votom to je Je pro tebe fakt tak těžké tohle pochopit ?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 10:34

A jaké následky? Kromě jediného, kterým je zbytečně vysoká spotřeba a tím pádem i krátký dojezd?

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 11:14

kromě spotřeby jsou tu třeba tyhle další problémy
- déletrvající přetížení motoru ho může ryche zlikvidovat
- to stejné platí i pro akumulátory, případně pro elektroniku
- pokud by auto mělo jet rychleji, musel by se použít rychlejší stálý převod (maximum otáček odpovídá max.rychlosti). Rychlejší převod má ale za následek horší akceleraci v nižší rychlosti
- pokud by se nepoužil rychlejší převod, musel by se motor točit víc. To znamená náklady na podstatně odolnější konstrukci. Anebo dvoustupňový převod, tj zase náklady a hmotnost navíc
atd.

jen málo elektromobilů si s tímhle umí poradit

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  26. 09. 2020 11:51

Že si pletete synchronné a asynchronní motory, to mě nepřekvapuje. 'Že netušíte, jak funguje u e-tronu battery powermanagement a thermomanagement, to mě taky nepřekvapuje.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 13:15

Za prvé netuším jak jste přišel na sví tvrzení že si pletu synchronní a asynchronní motor. Blábol aby řeč nestála ?

A za druhé každý management - ať funguje jak chce - má své limity, dimenzované k režimu provozu. A pokud ten provoz přiostříme, daný management už nemusí stíhat. Tohle snad platí v zásadě u každého stroje, ne ?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 12:14

Prima, umíš si vycucat z prstu teorii. A teď zpátky do reality.
Opravdu myslíš, že třeba 80 kW je u elektromotoru vyvoláváno přetížením motoru stavěného třeba na 60 kW?

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 13:10

Ano, a jsem dokonce přesvědčený že ten rozdíl je ve skutečnosti ještě větší, že jmenovitý výkon takového motoru nebude ani těch 60 kW

Ostatně i Tesla prezentovala jmenovitý výkon nějakého svého motoru jen zhruba třetinový oproti udávanému maximu. Kdybych moc hledal asi bych to ještě našel, ale nechce se mi.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 14:46

Jasně, ty jsi přesvědčený, ale důkaz pro to nemáš. Hm, jak typické.

Odpovědět  |   | 

v británii chcou odpojovat přípojky při přetížení sítě.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  25. 09. 2020 21:28

Hele a to znamena, ze zatimco budes nabijet auto, rodina sousedu bude s detmi potme mrznout, nebo kdyz si deti zapnou xbox, tak chudak ekologicky smyslejici uzivatel nasi budoucnosti bude moci spat o v aute u nabijecky o nekolik hodin dele?

Odpovědět  |   | 

hodiny poznají walbox. Tohle není můj nápad, tak se mě neptej, já to vypínat nebudu. Ty máš se sousedem jedny hodiny?

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  26. 09. 2020 00:49

Víte o tom p.r.d., jednak legální zařízení, které to smart elektroměru znemožní, vyjde na 100GBP, za druhé to drtivá většina wallboxů vůbec neumožňuje a není vybavena žádnou zpětnou identifikací, za třetí pro spoustu EV není wallbox vůbec potřeba a chovají se jako každý jiný spotřebič a za čtvrté to vůbec nedàvá smysl.

Odpovědět  |   | 

kdo má elektromobil, tak si pořídí walbox, někteří to dávají k autu a je rozdíl dobíjet s walboxem čtyři hodiny versus více jak dvanáct hodin. Když budou dobíjet půl dne, tak asi nikdo jich neodpojí. Kdyby bylo na tobě, tak auta mají odporovou regulaci a né rekuperaci. Tvoje uvažování nechápu a přirovnal bych to ke svářeči co odmítá inventor.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 09. 2020 11:45

JJ, jak psáno výše, víte o tom prd.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  25. 09. 2020 17:48

rozdíl proti 55 S-Line je 200 000 kč, to jsem čekal horší, tři motory místo dvou, plus řada úprav..... je to míň než mezi e-tron 50 a 55,

Odpovědět  |   | 
Josef Budina  |  25. 09. 2020 21:27

Cena 2,5 mega. Jaká bude asi životnost baterii? 6 let? Koukněte se, kolik pak stojí nove baterie. 1 milión. A to chceš.😂😂😂😂😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 09. 2020 21:29

6 rokov majú predpokladám len záruku.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  26. 09. 2020 00:29

8 let zàruka

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  25. 09. 2020 23:24

Nová baterie na takové auto stojí dnes do půl miliónu, za deset let tak sto tisíc. Životnost minimálně deset, reálně spíš patnáct let.
Opravdu chceš ještě více dávat najevo svou neznalost?

Odpovědět  |   | 
TVL  |  25. 09. 2020 22:59

Až stát dobíjeni EV zatíží stejnou spotřební daní jako benzín nebo naftu tak se s podobných modelů stane ekvivalent dnešních benzínových V8, vsichni o nich básní ale málokdo je chce živit.

Odpovědět  |   | 
x12345678  |  26. 09. 2020 00:39

Na cené paliva na výdejním stojanu se rozličné daně a poplatky, které končí ve státní kase, podíleji plusminus kolem 50%, když je ropa levná, je toto procento vyšší a naopak. U elektřiny je podíl celkových poplatků do rukou státu procentně vyšší.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 11:19

Zkus být s těma státníma poplatkama za elektřinu trochu konkrétnější

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 09. 2020 11:47

Jak řekla Vilma Hlaváčkovi, "hledej šmudlo". Není to nic složitého.

Odpovědět  |   | 
vana  |  26. 09. 2020 13:37

Složité to určitě není, ale nikde nevidím těch "přes 50%" do rukou státu.

Daň z elektřiny vyhází na cca 1-2% a DPH máme 21%. K tomu nějaké daně ze zisku od výrobců a distributorů, ale tohle dohromady nedá padesát procent ani náhodou. Chápeš to šmudlo ?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  26. 09. 2020 14:36

Ještě hloupější, než na první pohled vypadá. Prostě vana.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Fuk  |  26. 09. 2020 20:07

on je fakt hloupej, prostě jak vana. Možná potřebuje nápovědu...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 09. 2020 08:57

Ani omylem, je tak tupej, že to stejně nepochopí ani když mu to dáš formou pro prvňáka. Za flame dalších mentálních zvratků to nestojí.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  26. 09. 2020 12:56

balik ceho, sena, slamy, travy?
2.5 mice za Skovou Audinu nekde lehce pod Q7 je balik? autore autore, ty zas zijes ve svete kde na neco nemas a tak je to za balik balik ses ty a ty blbosti co pises

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  26. 09. 2020 14:48

Je to tady zkrátka čím dál větší bulvár, no. Asi chtějí v demenci dostihnout autoforum.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 09. 2020 08:59

Demenci pjandy nelze dostihnout, perlil kdysi tady a byla to síla.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo