Silné Audi e-tron S má české ceny. Za 503 elektrických koní a 963 N.m dáte balík

62 komentářů

iPace
26. září • 12:56

balik ceho, sena, slamy, travy?
2.5 mice za Skovou Audinu nekde lehce pod Q7 je balik? autore autore, ty zas zijes ve svete kde na neco nemas a tak je to za balik :-D balik ses ty a ty blbosti co pises B-]

Allamarein
26. září • 14:48

Je to tady zkrátka čím dál větší bulvár, no. Asi chtějí v demenci dostihnout autoforum.

Nojono
27. září • 8:59

Demenci pjandy nelze dostihnout, perlil kdysi tady a byla to síla.

TVL
25. září • 22:59

Až stát dobíjeni EV zatíží stejnou spotřební daní jako benzín nebo naftu tak se s podobných modelů stane ekvivalent dnešních benzínových V8, vsichni o nich básní ale málokdo je chce živit.B-]

x12345678
26. září • 0:39

Na cené paliva na výdejním stojanu se rozličné daně a poplatky, které končí ve státní kase, podíleji plusminus kolem 50%, když je ropa levná, je toto procento vyšší a naopak. U elektřiny je podíl celkových poplatků do rukou státu procentně vyšší.

vana
26. září • 11:19

Zkus být s těma státníma poplatkama za elektřinu trochu konkrétnější

Tomáš Fuk
26. září • 11:47

Jak řekla Vilma Hlaváčkovi, "hledej šmudlo". Není to nic složitého.

vana
26. září • 13:37

Složité to určitě není, ale nikde nevidím těch "přes 50%" do rukou státu.Daň z elektřiny vyhází na cca 1-2% a DPH máme 21%. K tomu nějaké daně ze zisku od výrobců a distributorů, ale tohle dohromady nedá padesát procent ani náhodou. Chápeš to šmudlo ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
26. září • 14:36

Ještě hloupější, než na první pohled vypadá. Prostě vana. :-D

Tomáš Fuk
26. září • 20:07

on je fakt hloupej, prostě jak vana. Možná potřebuje nápovědu...:-D:-D

Nojono
27. září • 8:57

Ani omylem, je tak tupej, že to stejně nepochopí ani když mu to dáš formou pro prvňáka. Za flame dalších mentálních zvratků to nestojí.

Josef Budina
25. září • 21:27

Cena 2,5 mega. Jaká bude asi životnost baterii? 6 let? Koukněte se, kolik pak stojí nove baterie. 1 milión. A to chceš.😂😂😂😂😂😂😂

Allamarein
25. září • 23:24

Nová baterie na takové auto stojí dnes do půl miliónu, za deset let tak sto tisíc. Životnost minimálně deset, reálně spíš patnáct let.
Opravdu chceš ještě více dávat najevo svou neznalost?

Rembaz
25. září • 21:29

6 rokov majú predpokladám len záruku.

x12345678
26. září • 0:29

8 let zàruka

x12345678
25. září • 17:48

rozdíl proti 55 S-Line je 200 000 kč, to jsem čekal horší, tři motory místo dvou, plus řada úprav..... je to míň než mezi e-tron 50 a 55,

vana
25. září • 15:46

Jsem zvědavý kdy ty megawatty Brusel zatne. U žárovek a vysavačů už to udělal, kdy dojde na elektromobily ?Jinak maximálka 210 kmh je na pět stovek koní opravdu parádní. Staré dieselové plečce bohatě stačí na tuhle rychlost třetinový výkon.

petr r. (petrumr)
25. září • 19:58

v británii chcou odpojovat přípojky při přetížení sítě.

Xixao
25. září • 21:28

Hele a to znamena, ze zatimco budes nabijet auto, rodina sousedu bude s detmi potme mrznout, nebo kdyz si deti zapnou xbox, tak chudak ekologicky smyslejici uzivatel nasi budoucnosti bude moci spat o v aute u nabijecky o nekolik hodin dele? ;-)

petr r. (petrumr)
25. září • 23:13

hodiny poznají walbox. Tohle není můj nápad, tak se mě neptej, já to vypínat nebudu. Ty máš se sousedem jedny hodiny?

x12345678
26. září • 0:49

Víte o tom p.r.d., jednak legální zařízení, které to smart elektroměru znemožní, vyjde na 100GBP, za druhé to drtivá většina wallboxů vůbec neumožňuje a není vybavena žádnou zpětnou identifikací, za třetí pro spoustu EV není wallbox vůbec potřeba a chovají se jako každý jiný spotřebič a za čtvrté to vůbec nedàvá smysl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
26. září • 9:32

kdo má elektromobil, tak si pořídí walbox, někteří to dávají k autu a je rozdíl dobíjet s walboxem čtyři hodiny versus více jak dvanáct hodin. Když budou dobíjet půl dne, tak asi nikdo jich neodpojí. Kdyby bylo na tobě, tak auta mají odporovou regulaci a né rekuperaci. Tvoje uvažování nechápu a přirovnal bych to ke svářeči co odmítá inventor.

Tomáš Fuk
26. září • 11:45

JJ, jak psáno výše, víte o tom prd.

rembaz
25. září • 16:32

Co ma maximalka spolocna s vykonom motora? 200 vytiahne aj 80kw.

vana
25. září • 16:47

Maximálka je na výkonu dost závislá. To jsi fakt nevěděl ?A ano, na 200 snad stačí i těch 80 kW. Ale u spalováku. Elektromobily s 80 kW jezdí daleko pomaleji

Allamarein
25. září • 20:59

Jenže ty elektromobily nejezdí pomaleji proto, že to nezvládnou. To ti v tvé hlavičce nedošlo? Nebo ta manipulace a lež je záměrná?

vana
26. září • 0:10

Naopak, naprostá většina elektromobilů jezdí pomaleji právě proto, že nezvládnou vyšší rychlost. Uměle se zpomalují, a to dost výrazně.
Čemu na tom nerozumíš ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
26. září • 9:00

Uměle se zpomalují. Takže by jely rychleji, jen to není využíváno. Dobře, dál lhát nemusíš.

vana
26. září • 9:10

Nezpomalují se jen tak zbůhdarma. Uměle se zpomalují, protože by pro ně vyšší rychlost měla hodně nepříznivé následky. Tj prakticky nejsou schopné běžně dosahovat rychlostí odpovídajících jejich max.výkonu, a to s poměrně velkým rozdílem. Votom to je Je pro tebe fakt tak těžké tohle pochopit ?

Allamarein
26. září • 10:34

A jaké následky? Kromě jediného, kterým je zbytečně vysoká spotřeba a tím pádem i krátký dojezd?

vana
26. září • 11:14

kromě spotřeby jsou tu třeba tyhle další problémy
- déletrvající přetížení motoru ho může ryche zlikvidovat
- to stejné platí i pro akumulátory, případně pro elektroniku
- pokud by auto mělo jet rychleji, musel by se použít rychlejší stálý převod (maximum otáček odpovídá max.rychlosti). Rychlejší převod má ale za následek horší akceleraci v nižší rychlosti
- pokud by se nepoužil rychlejší převod, musel by se motor točit víc. To znamená náklady na podstatně odolnější konstrukci. Anebo dvoustupňový převod, tj zase náklady a hmotnost navíc
atd.jen málo elektromobilů si s tímhle umí poradit

Allamarein
26. září • 12:14

Prima, umíš si vycucat z prstu teorii. A teď zpátky do reality.
Opravdu myslíš, že třeba 80 kW je u elektromotoru vyvoláváno přetížením motoru stavěného třeba na 60 kW?

vana
26. září • 13:10

Ano, a jsem dokonce přesvědčený že ten rozdíl je ve skutečnosti ještě větší, že jmenovitý výkon takového motoru nebude ani těch 60 kWOstatně i Tesla prezentovala jmenovitý výkon nějakého svého motoru jen zhruba třetinový oproti udávanému maximu. Kdybych moc hledal asi bych to ještě našel, ale nechce se mi.

Allamarein
26. září • 14:46

Jasně, ty jsi přesvědčený, ale důkaz pro to nemáš. Hm, jak typické.

x12345678
26. září • 11:51

Že si pletete synchronné a asynchronní motory, to mě nepřekvapuje. 'Že netušíte, jak funguje u e-tronu battery powermanagement a thermomanagement, to mě taky nepřekvapuje.

vana
26. září • 13:15

Za prvé netuším jak jste přišel na sví tvrzení že si pletu synchronní a asynchronní motor. Blábol aby řeč nestála ?A za druhé každý management - ať funguje jak chce - má své limity, dimenzované k režimu provozu. A pokud ten provoz přiostříme, daný management už nemusí stíhat. Tohle snad platí v zásadě u každého stroje, ne ?

x12345678
26. září • 0:58

Pokud mají asynchronní motor, tak bez nejmenších problémů zvlàdnou. Ostatně vypnutí omezovače e-tronu, což sice není legální, ale je velmi snadné, stojí pár euro. Otázkou je, jaký to mà smysl. EV je na něco zcela jiného než na trhání rekordů na tachometru a 200km/h bohatě stačí.

iPace
26. září • 13:18

mame v garazi dvojici M3 CSL, rocnik 1987 a 2005, Mustang Mach 1 rocnik 69, GT2 RS rocnik 2017, a 2 elektromobily iPace a Leaf, a ani u jednoho z tech aut me maximaka nezajimala a nezajima, proc by mela bejt jako maximalka zajimavej udaj?ty zas potrebujes nejakej udaj se kterym s ebudes chlubit kamosum s plagatama co? "hele kuci tohle zihadlo co mam na plagatu nad postylkou jede 444km/h, mate nekdo na plagatu rychlejsi zihadlo?" :-O

iPace
26. září • 13:18

to patrilo pod post uzivatele "vana"

vana
26. září • 6:54

Odpovídáš jako typický elektromobilista. Na co vysoká maximálka, 200 kmh přece musí každému stačit. Na co velký dojezd, každý přece nejpozději po dvou hodinách jízdy zastavuje u meka aby si odpočinul. Atd.
Pokud je podle tebe EV na něco zcela jiného než na trhání rekordů na tachometru, pak se ptám k čemu mají ty stovky kWCo se týká tebou zmíněného asynchronního motoru, ten už elektromobily vesměs nemají vůbec. Hlavní motor bývá v naprosté většině synchronní a asynchron se používá jen občas, snad jen u 4x4 pro doplňkový pohon druhé nápravyA co se týká omezovače rychlosti ten tam samozřejmě je důležitý. Na rozdíl od spalováků kde ICE většinou snese déletrvající zátěž v oblasti plného výkonu fungují elektromobily odlišně. Jmenovitý výkon mají podstatně menší než udávané maximum a při maximu výkonu jsou proto dost přetížené. Přetížené jsou jejich motory i akumulátory. A proto musí jezdit mnohem pomaleji, než by odpovídalo udávanému maximu výkonu, které se tak využívá jen krátkodobě při akceleraci nebo ve stoupání.

iPace
26. září • 13:20

stovky kW maj ty auta proto ze to zakaznici chtej, ze to pak muze mnohem efektivneji rekuperovat, ze to ma zajimave pruzne zrychleni, a hlavne proto, aby blbecci jako ty meli v diskuzich porad nejake stupidni dotazy :-P

vana
25. září • 17:24

a budu rád když mi nesouhlasič řekne, které z mých tvrzení není pravdivé.
S popřením prvního by popřel celou fyziku.
A u druhého fakt neznám 80 kW elektromobil co by vytáhl 200 kmh. Ani 180

Rembaz
25. září • 18:28

80kw je 80kw.

x12345678
25. září • 17:45

Mimo T všechny, včetně tohoto mají omezovač.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
25. září • 18:57

No mají omezovač, to ví každý. A proto nejedou tak jak by měly podle výkonu. S obrovským rozdílem.
Čest několika vyjímkám

Allamarein
25. září • 21:04

Jo, takový T-roc kabrio má 110 kW a seseká ho kdejaký tříválec o 25 kW slabší. To je dost mizerné auto, co?

Kankunen
25. září • 13:12

Ekologické auto má malé vozidlo do města.

Rembaz
25. září • 13:21

MHD

petr r. (petrumr)
25. září • 12:51

Citigo na elektřinu skončilo-potichu, ale automobilky se začali předhánět kdo má největší výkon, nejdražší, dotovaný z menších aut, že by o ty elektromobily většina lidí se nezajímala? To je stejný jak manažéři pivovarů-do hospod přestávají lidé chodit a tak zdraží lahvové pivo.

fero
25. září • 11:35

Som velky fanusik hybridnych aut, ale toto je slepa ulicka.

Art Vandelay
25. září • 17:55

Myslis, ze ak by prisla nejaka automobilka s autom ako Golf/Corolla s cenou za 25000 Euro a s dojazdom 500km (v zime 425km), bola by to stale slepa ulicka? Alebo myslis, ze aspon pre velku cast zakaznikov by to bola celkom rozumna volba?

Xixao
25. září • 21:23

Ano, protoze baterky a jejich pomale a neefektivni nabijeni.

Bill
25. září • 11:58

treba preto, ze to nie hybrid

kuk
25. září • 13:35

kreténi..

petr r. (petrumr)
25. září • 12:52

fero chtěl naznačit, že koncern nemá hybrid a ani ho neumí vyrobit.

x12345678
25. září • 17:43

Q7 60TFSIe je co? A řada dalších TFSIe modelů?

petr r. (petrumr)
25. září • 19:55

neznám nejel jsem v tom, jestli to má motor před převodovkou, tak je to průser a jenom aby to mohli vytisknot pro eu. Je to vůbec do města?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
25. září • 20:58

Ne, smí to pouze na dálnici, jinak má zákaz.
Jasně, že je to i do města, jako každé jiné auto. Ale ty neznáš, nejel jsi, tak automaticky odsuzuješ. Jsi ubohý.

petr r. (petrumr)
25. září • 23:08

Koncern má plug in hybrid na stejných základech a když vybiješ tu baterku, tak je to ekologická špína. Já bych ty hybridní koncernový auta přirovnal ke kotlu na pelety a když majiteli dojdou, tak tam dá koks. Nebud sprostý a nauč se v diskuzích vysvětlovat, neboli vyvracet argumenty technicky, když to neumíš a nezvládáš po psychické stránce, tak napiš hvězdičku. Podívej se jakou to má šířku a potom něco vdákej o dálnici.

Allamarein
25. září • 23:21

Sám jsi špína.

petr r. (petrumr)
26. září • 9:24

podívej se, jestli máš nějaký problém, tak napiš, ty vůbec neregistruješ odpovědi, ty odpovíš uplně jinak jak kdyby odpovídal někdo jiný.

Allamarein
26. září • 10:32

Proč mluvíš o sobě a adresuješ to mně? Že by už nastal konečný rozpad tvé osobnosti?

Doporučujeme

Články odjinud