Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

41 komentářů

Panter
14. září • 20:46

To je pomalu jak mechanici z auto esa :-D

Marmonaul
15. září • 16:39

Nooo, v Esách jsem nehezky byl oklamán a napálen, ikdyž moje chyba, neměl jsem tam chodit vůbec.

Skylines
3. srpna • 16:32

Dobrý pokus o vraždu :D

Předseda
1. srpna • 13:32

Všecko ok, pokud to půjde na prodej jako "bourané, po opravě". Čemuž naprosto nevěřím. U LP světla to moc nepasuje, ale kdo si chce takovéhe auto koupit, myslím že si ho proleze dost důkladně.

Míra
1. srpna • 15:57

Tak pokud celou opravu důkladně zdokumentovali a ještě zveřejnili, tak evidentně nemají v plánu to tajit a prodat to jako nebourané. Spíš je to pro ně reklama.

aaaa
1. srpna • 10:04

Ako nechapem o co tu ide? Takto opravy sa robia kazdy den. Toto je jedna z tych lahsich nakolko vpredu neni motor. Nevidim nic extra, vsak tu sa rezu vle polovice aut A stlpiky, stvrtky a auta chodia...

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:49

Stejně tak šikovný jsou hoši v Mexiku i jinde.

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:48

Sesmrkanej rohlíček co dá další čelňák za 5 hvězd :D

kuz
31. července • 19:50

další článek hanící Rusa ..naprosto normální oprava auta i u nás!pár jsem jich látoval vy lamy z autorevue!!

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:53

Můžeš mi přesně ukázat, kde toho podle tebe Rusa haněj?

Antiautomat
1. srpna • 8:11

...zrejme preto je to poistene hned dvoma clankami pod sebou, ved sa to tu citatelovi priamo podsuva. Takze si odskrtneme, zadanie bolo zase nacas splnene. Pripomina mi to vcerajsi cetekarsky vyplach o hrdinskom *uprchlickom* teame na olympiade - pani, to bolo este odpornejsie presladene ako turecka cokolada a po par minutach sa mi kybel nielen dvihal, on priam rotoval vo vsetkych troch osiach. Som to musel vypnut inak by ta jazda v tej burke skoncila naozaj zle.... A ktovie ci ten, ktory to vcera svihol cez tri pruhy a zarazil to predomnou, nemal naladene to iste, pretoze z toho uz cloveku naozaj muselo do piatich minut nevyhnutne j.bnut vo vezi. Je len smutne, ze podobne sposoby sa objavuju aj tu. Nemali by sa, novinar by mal mat istu uroven. Odhliadnuc od toho, musim uznat za sa s tym pohrali, rad by som si to preliezol, ale na jazdenie nie - tomu autu by som uz neveril. Kazdopadne na nasich bazarnikov, co zlepia oktavku z dvoch buraciek a z tretej doplnia co este chyba, nastavia ten *spravny* pocet najazdenych km a nakoniec predaju po starom pravnikovi, co s tym jazdil po nemeckej dialnici, na tych maju este vela co dohanat. Takymto autam ja hovorim 'limited', kazdy v pocte jeden vyrobeny kus exkluzivne :-D:-D

puk123
1. srpna • 8:39

Takže ještě jednou. Kde konkrétně je v tomto článku napsáno něco proti Rusům? Podle mne ty opraváře článek spíše chválí. To, že byla oprava provedena v Rusku je fakt. Mají snad kvůli politické "korektnosti" psát "v jedné blíže neurčené evropské zemi" nebo podobné ptákoviny?

Antiautomat
1. srpna • 9:25

...snazite sa silou mocou zredukovat problem na izolovany vyznam slova, skratka preniest problem na nizsiu uroven, kde nie je viditelny. Kladiete zbytocnu otazku.Tu je dolezite v citatelovi vyvolat asociaciu s niecim, co mu je podvedome neprijemne, pripadne coho sa boji. Takze 'netahne do strany' a zaverecne mravokarne 'varovani' su v tomto kontexte pouzite presne takto, co vobec nie je potrebne kedze kazdy priemerne inteligentny jedinec, si nazor vie spravit sam - a prave tu sa autor dopustil chyby, podsunutie niecoho ineho, cudzieho, je tu skratka napadne, presne ako ta presladena cokolada, ktoru som spominal. Podobne, ako v tom inom claku, zase ironickym podtonom, zmienka o zemlanke (aj ked v tom pripade je dotycny umelec preukazatelnym debilom). Je to jemna vec, ale takto sa pracuje s podvedomim, je to metoda starsia ako tie pouzivane za goebbelsa. Podobnych prikladov najdete plny net, podobne sa pouzivaju v tuctovych reklamach na praci prasok. A z toho sme, hadam, vyrastli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
1. srpna • 9:53

Podle tebe tedy, kdyby tu opravu někdo udělal a zdokumentoval třeba ve Španělsku, autor by se rozplýval, že auto je určitě lepší než z fabriky? Nějaký minulý článek jsem nečetl, vyjadřuji se výhradně k tomuto.

Antiautomat
1. srpna • 18:57

Nejde o fakt uvedeny v clanku. Ide o to, co sa v podvedomi snazi podsunut. Pouziva sa tu ten isty princip. Na fakte nezalezi, zalezi na tom, co sa snazi v pozadi vnutit.
A to v novinarcine nema co robit. Je to doslova ubohost a o autorovi si normalny clovek s IQ napravo od ciselnej osi usudok spravit vie. A ak sme uz tak strasne klesli, potom je situacia naozaj zla. Nevadi, niekto to prehliadne, niekto nie. Neprehliadnu to skor ti, ktori toto zazili uz pred 89. Bohuzial nasledujuce generacie sa s tymto zradnym vírusom nestretli a tak nemaju voci tomuto imunitu.

Kuk Vykuk
1. srpna • 19:38

Kecy, prdy, bed'ary, blá blá blá.
Takže znova, můžeš mi místo těch obecnejch keců konečně přesně ukázat, kde toho podle tebe Rusa haněj?

puk123
2. srpna • 9:42

Taky jsem napjatý jak ten Poršák na rovnací stolici - a furt nic.
Ale, člověče, asi to funguje, jak píše. Dosud jsem si myslel, že nám v 68. poskytli Rusové bratrskou pomoc. Teď jsem si přečetl, jak napravili totálku Poršete a hned se v mých očích změnili v okupanty. :-)

Kuk Vykuk
3. srpna • 15:08

Voni si jak ženský, akorát potřebujou vyžvanit ty svoje ukřivděný pocity a vyslechnout, ale běda jakmile zeptáš na logiku věci :-D

DDT
31. července • 18:22

tak opravit se dá všechno...
v tom rusku to bude dávat smysl, pač cena práce bude minimální, a byť na tom osm měsíců dva nebo tři dělali, ve výsledku i s materiálem z vrakoviště to bude prodatelné s nějakým ziskem, anebo si to pořídil majitel dílny sám pro sebe, a bude mít za 20% ceny nového, z pět imetrů, "pěknou 911".

Laudonof
31. července • 18:00

Hh vypada to hezky, ale opravdu bych nechtel bejt ten kdo se nachyta a takovou opraveninu za velky prachy koupi... to auto je celkove uz nacaty a nema takovy vlastnosti jako novy... myslim ale ze nas nejvetsi bazarovej prodejce se takovymhle praktikam vyhyba.

Ivan
31. července • 16:53

V 60 letech když byl problém sehnat auto tak se opravy timto stylem dělali po celém česku, akorat renkrat nebylo ceočko takže se vše dělalo autogenem a i ten byl problém mít. Plechové díly jako byli prahy nebo ruzné profily se vyraběli na klempířských strojích pochopitelně z kvalitnějších materialu nez byli puvodní ...... třeba prahy z plechu silnějšího než byl original a jinak co nešlo z plechařiny vyrobit tak se vyvařovalo. ja sám měl v té době dva takto opravené vozy : Octavia a po ní Moskvič ....... jezdil jsem s nimy v pohodě a je pravda že opravené věci vydrželi víc než puvodní matroš ........takže ti rusaci nic víc nepředvedli díly nakoupily z druhovýroby.

Madla Fakal
1. srpna • 9:47

:-D V šedesáti letech?

Míra
1. srpna • 12:25

Tvůj humor málokdo pochopí. Rozlišit druhy číslovek, a tedy co vlastně napsali, je pro mnoho lidí daleko nad jejich rozlišovacími schopnostmi.

Traveller
31. července • 17:52

Dal jsem ti mínus za ty otřesné hrubky. Něco takového se opravdu nevidí často.

fandaz4
31. července • 12:04

Takovouto opravu by zvládli určitě i české ručičky. Jenže jen pro sebe. Nechtěl bych vidět ten účet v servisu. Levnější a kvalitnější by bylo vyměnit celý skelet.

Dieter Zetsche
31. července • 11:27

Jako oprava moc pekna. Na takove popojizdeni po meste nebo do Alberta dobry, ale na dalnici bych s tim teda nejel ani za arabsky prase.

sokar
31. července • 17:23

pokud bys nevěděl že to byla totálka tak bys klidně jel. Teď je na prodej v nejvíc nejlepším autobazaru C7 corvette za cenu 1,6m a před pár měsíci byla za 1,9 . Na stopro taky totálka po opravě.

Míra
31. července • 10:09

Jako že takové opravy vadí?
A jindy nevadí? http://www.autorevue.cz/za-nehodou-koenigseggu-on... ...

brk77
1. srpna • 16:51

Porovnáváš neporovnatelné. Kdyby tohle auto opravovalo přímo Porsche, tak s tím taky nemám větší problém. Automobilka má úplně jiné možnosti než sebešikovnější "garážmistr".

eLzyx
31. července • 10:56

Koenigsegg má karbonový monokok, který nehodu přežil bez újmy. Vše kolem se mění. A to rozebráním šroubových spojů a přimontováním nových dílů.
Porsche se klasická plechovka, kde se při nehodě musí z karoserie silně poškozené části odřezávat a dovařovat.
Rozdíl? Zatímco Koenigsegg bude jako nový, Porsche bude mít nižší tuhost karoserie.

Kuk Vykuk
1. srpna • 0:57

Kdo dá ruku do ohně, že ten karbon nemá po nárazu vnitřní poškození a sníženou pevnost, ty, výrobce? Já bych svou nedal.

8. března • 11:36

FY

eLzyx
1. srpna • 7:31

určitě já. To jsou otázky jak od desetiletého děcka. Asi na to mají metody, jak to vnitřní poškození poznat, ne? Když to vyrábí nové, tak také musí zjistit, jestli se všechny vrstvy spojily a pak za to "nasadit krk", že je to bezpečné. Některé firmy to dělají poklepem (Lambo), některé možná nějakým rentgenem ...
Takže kdo dá ruku do ohně, že je ten monokok OK? No přeci výrobce, který celé auto opravuje.

Kuk Vykuk
1. srpna • 19:18

Té odpověd' jak od desetiletého děcka. Je něco jinýho dávat záruku na výrobní proces a něco jinýho dávat záruku na součástky, které prošli nekontrolovaným namáháním při havárii. A že na to výrobce nějaké metody ... no kdo by to byl řekl? :-D:-D

Míra
1. srpna • 12:20

Možná poznají, ale rozhodně nepřiznají ;-)
Opraví to tak, že to udělají celé nové. Tím budou mít jistotu (kterou po takové havárce mít prostě nemůžeš, ani když to budeš poklepávat týden) a jejich jméno a prestiž zůstanou bez skvrnky.

Míra
31. července • 13:35

Možná přežil, možná nepřežil. To nikdo neví a výrobce to samosebou neprozradí.

eLzyx
1. srpna • 7:32

tiskem proběhla zpráva, že monokok přežil, stejně jako agregáry. Nějak nemám důvod nevěřit této automobilce.
Ano, napsat to VW tak důvěra padá.

Míra
1. srpna • 12:16

Kdybys byl tiskový mluvčí takového výrobce, přiznal bys, že váš karbonový superbezpečný monokon nevydržel totální havárku? Jasně že ne, páč v tu ránu by firma byla bez zakázek a ty bez práce.
Ale samozřejmě každý má právo věřit všemu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
1. srpna • 12:38

i přes velmi vysokou rychlost testovacího vozu Koenigsegg nedošlo při nehodě ke zranění, což svědčí o kvalitách a bezpečnosti našeho vozu. Bohužel vůz je na odpis, pro další testování musíme postavit v podstatě nový, ze zničeného použijeme motor, převodovku a interierové díly. (případně - při nehodě došlo i k drobnému poškození monokoku, který naši specialisté na karbonové díly již započali opravovat)
Co v tom je za problém? Jak to poškozuje jméno automobilky? Monokok přeci není žádná timecapsule, která se při nehodě přesune v čase a místě, tak aby se nepoškodila. Je to bezpečnostní "klec" která má ochránit posádku. Podmínka, že musí být po nehodě znovupoužitelný tam prostě není.

Míra
1. srpna • 12:54

Nebyl bys dobrý tiskový mluvčí. Jsi moc upřímný :-)

Míra
1. srpna • 12:16

Překlep - monokok

Doporučujeme

Články odjinud