Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Pamatujete si na onu sešrotovanou Škodu Octavia, ze které ruští mechanici udělali zánovní ojetinu? Stejně šikovní byli i v případě Škody Yeti a také u tohoto Porsche 911. Podívejte se na přiloženou galerii, ve které můžete vidět celý proces obnovy a záchrany tohoto automobilového skvostu, který měl tu smůlu, že byl ve špatný čas na špatném místě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 (997) po čelní srážce skončilo ohnuté do vrtule. Pojišťovna ho chtěla logicky odepsat, ale s tím se majitel nesmířil. A když se chce, opravit jde všechno

Rána to byla docela velká, ale tohle Porsche 911 před smrtí zachránila samotná koncepce s motorem vzadu. To dalo naději, že oprava bude svým způsobem rentabilní, i když se k tomu pojišťovna postavila jasně - totálka. Nicméně i po nárazu auto nastartovalo a jelo, i když „trochu táhlo do strany“, jak píší na stránkách Autobotanik.ru.

Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Odtahovka odvezla vůz do dílny a mechanici se dali do práce. Ze všeho nejobtížnější bylo sehnat základní nosné prvky přední části karoserie a hlavně auto narovnat. Porsche, jako každý jiný sporťák, je extrémně citlivý na správnou geometrii. U nákupní tašky s výkonem 60 koní je to asi jedno, ale u auta s výkonem 350 koní a maximální rychlostí přes 280 km/h je každý milimetr v nepřesnosti znát.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Některé díly musely být přivezeny až z Německa, jedná se ale hlavně o druhovýrobu (ano, i na Porsche 911 se dělají díly v druhovýrobě). Musí se mechanikům nechat, že odvedli pořádný kus práce (celý proces trval déle než osm měsíců). Otázka je, jak dobře auto po opravě jezdí a jestli pořád trochu „netáhne do strany“.

Tohle berte také jako varování, že pokud si kupujete stejně koncipované ojeté sportovní auto, dejte si sakra velký pozor, jestli za sebou nemá podobnou událost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků