Šikovné ruské ručičky udělají i z vraku Porsche 911 zánovní ojetinu

Pamatujete si na onu sešrotovanou Škodu Octavia, ze které ruští mechanici udělali zánovní ojetinu? Stejně šikovní byli i v případě Škody Yeti a také u tohoto Porsche 911. Podívejte se na přiloženou galerii, ve které můžete vidět celý proces obnovy a záchrany tohoto automobilového skvostu, který měl tu smůlu, že byl ve špatný čas na špatném místě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche 911 (997) po čelní srážce skončilo ohnuté do vrtule. Pojišťovna ho chtěla logicky odepsat, ale s tím se majitel nesmířil. A když se chce, opravit jde všechno

Rána to byla docela velká, ale tohle Porsche 911 před smrtí zachránila samotná koncepce s motorem vzadu. To dalo naději, že oprava bude svým způsobem rentabilní, i když se k tomu pojišťovna postavila jasně - totálka. Nicméně i po nárazu auto nastartovalo a jelo, i když „trochu táhlo do strany“, jak píší na stránkách Autobotanik.ru.

Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Podívejte se, jak se v Rusku dělá z totálky Škody Octavia nové auto

Odtahovka odvezla vůz do dílny a mechanici se dali do práce. Ze všeho nejobtížnější bylo sehnat základní nosné prvky přední části karoserie a hlavně auto narovnat. Porsche, jako každý jiný sporťák, je extrémně citlivý na správnou geometrii. U nákupní tašky s výkonem 60 koní je to asi jedno, ale u auta s výkonem 350 koní a maximální rychlostí přes 280 km/h je každý milimetr v nepřesnosti znát.

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Některé díly musely být přivezeny až z Německa, jedná se ale hlavně o druhovýrobu (ano, i na Porsche 911 se dělají díly v druhovýrobě). Musí se mechanikům nechat, že odvedli pořádný kus práce (celý proces trval déle než osm měsíců). Otázka je, jak dobře auto po opravě jezdí a jestli pořád trochu „netáhne do strany“.

Tohle berte také jako varování, že pokud si kupujete stejně koncipované ojeté sportovní auto, dejte si sakra velký pozor, jestli za sebou nemá podobnou událost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků