Škoda kvůli šikaně vyhodila pět lidí. Ti ostatní dostanou štědré vánoční prémie

ať si to užijí a zastupci kovo ať se letí podívat do turecka, kde se budou škody vyrábět. Mě by zajímalo za kolik tam mají obědy atd.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  08. 12. 2019 11:34

Jestli jsou ve skode chytri, budou jim dal pridavat na odmenach a premiich, protoze az prijde recese, tak to jim jednoduse seberou s tim, ze proste to ted zrovna moc "nejede" a mate smulu.
Kdezto na plat se saha beznymu delnikovi tezce, zvlast, kdyz tam maji (asi jakz takz fungujici) odbory.

Odpovědět  |   | 

a my všichni je budeme živit. Oni si říkají po nás potopa.

Odpovědět  |   | 
škodovák  |  08. 12. 2019 13:21

Koho ty budeš živit? Ty asi nechápeš, že čím víc zaměstnavatel zaměstnanci přidá, tím víc zároveň zaplatí jak zaměstnavatel, tak zaměstnanec na odvodech státu?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 12. 2019 14:35

Ne, že bych na tom chtěl něco stavět, nejsem v odborech, ale zrovna zaměstnanci Škody asi moc nepřirostli k srdci zaměstnancům sdružených například v odborech Kovo, když prostřednictvím svých odborů před časem z tohoto sdružení vystoupili s odůvodněním, že zaměstnanci škody vydělávají více, než zaměstnanci těchto jiných firem a oni nejsou ochotni na ně přispívat prostřednictvím poplatků za členství v odborech. Tak ono se to slušně chvástá, jak máte vysoké příjmy a co potom odvádíte státu. Proč ta vaše Škoda nezaplatí dodavatelským firmám stejně za práci, jako svým zaměstnancům? To by potom byly teprve odvody pro stát.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 12. 2019 18:19

Skoda Auto nejvetsi 'platce dani' v CR.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 12. 2019 19:42

Proboha co je to za logiku? Proč by měla Škoda platit víc dodavatelským firmám? Dodavatelských firem je jako hnoje a když se jim nelíbí ceny od Škodovky mohou klidně dodávat dvaceti jiným automobilkám. A pokud nemohou, protože nejsou konkurenceschopné, tak musí zkrachovat. Jo a pokud se to nelíbí zaměstnancům těch dodavatelských firem, tak mohou jít dělat do té Škodovky.

Odpovědět  |   | 

Je rozdíl když jde zaměstnanec na pracák co má 15 či 40tkč? Nevím,já jsem na pracáku nebyl.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 12. 2019 11:52

podle tvejch kydu bychom vsichni nadosmrti meli delat za minimalku aby nam nahodou tu blbou praci nezrusili?

Odpovědět  |   | 

můj názor a stát by měl být soudcem. Jsme jedna republika a tak není dobrý aby ten co vydělává na druhé straně republiky neměl v bolce ani na jídlo v hospodě.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  08. 12. 2019 14:03

Ten co vydělává v Nošovicích by si měl naopak uvědomit, že tam pšenka nekvete a jít někam, kde na jídlo v hodpodě mít bude. Dokud není hendikepovaný nebo starobní senior, stát by se o něj neměl kdovíjak starat. Zvířata v Africe také migrují tam, kde jsou pastviny nebo zdroj vody. Stejně jako praotec Čech usoudil, že okolo hory Říp to bude dobré. Trh si ukáže sám, kde potřebuje zaměstnance a kde ne.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 12. 2019 16:54

misto pochvaly ze si v nejaky fabrice vydupali trochu penez se jim smejes ze vyroba skonci v turecku - to si ty jak od panaboha nechces novou kozu ale aby chcipla i sousedovi

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 12. 2019 18:52

Vždyť je to kovaný komunista!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  09. 12. 2019 07:27

Člověče, z tebe se stává komunista. .

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  08. 12. 2019 14:19

Není nutné létat do Turecka, stačilo se před časem svézt linkovým autobusem. Mercedesem Connecto smontovaným v Turecku. Do tří let všechny Connecta z Turecka stály v areálu autobusové firmy, vyřazené z provozu, s odmontovanými registračními značkami a na linky vyrazily jiné autobusy jiné značky a hlavně že nebyly smontované v Turecku. Protože kvalita turecké montáže byla tak zoufalá, že to prostě jinak nešlo

Odpovědět  |   | 
Clementine  |  08. 12. 2019 14:59

Nejde o Turecko, ale o kvalitativní standardy. Bratr byl také na brigádě sbírat tabák. Mladé a hezké lístky byly pro trh USA a západní Evropu. Stonky a přestárlé nebo roztrhané listy byly pro trh střední a východní evropy, tedy i ČR. Záleží pouze na firmě, zda bude dělat auta stejná nebo skoro stejná. Myslíš si, že větší část současných dělníků v ČR je bůhví jaký výkvět?

Odpovědět  |   | 

můžu se zeptat na jakým mhd to jezdilo a pod jakou firmou a co je vyřadilo z provozu? Jezdím do turecka každý rok a někdy jedeme busem co má najeto přes 3Mkm. no a když to byl meziměsto, tak měl asi stáří 17 let a objednatel jako kraj veterány nechce.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 12. 2019 16:36

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 12. 2019 17:43

Autor zabudol napísať o šikane toho viac . Poškodené zdravie dvoch prac. /poškodená chrptica/ mazanie vazeliny na svačinu,momentových kľúčov,prahy dverí, zavieranie do bední a striekanie sprejov dovnútra a ďalšie vychitávky. Šikanovaný cudzinci ,čo k tomu dodať. / i DNES./

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:56

Tak Superb montovaný v Turecku bych si samozřejmě taky nekoupil, ale to jsou fakt jen hypotetické úvahy, protože Superb IV zřejmě stejně žádný nebude.

Odpovědět  |   | 
..  |  09. 12. 2019 08:05

Dobře, Škodovka s tebou tedy nepočítá.... Teď si ale přestaň vymačkávat uhříky, rychle najdi aktovku a uháněj do lavice, už ti zvonilo.

Odpovědět  |   | 
666  |  08. 12. 2019 18:06

"Ti ostatní dostanou štědré vánoční prémie"
"ze dvou na deset tisíc korun. "
WTF?...štědré by to bylo v Eurech...

Odpovědět  |   | 
Ital  |  08. 12. 2019 19:00

Málo kdo ví jak to opravdu je, do Škody se tahají lidi co tam dělaj za 1/3 co normální zaměstnanec a ještě kurví normy, protože dělá rychleji a udělá víc než normální pracovník, vysvětlit jakým tempem se pracuje a proč, se jim nedá, protože neumí česky, tak je potřeba je trochu zdržet a ukázat kdo je ve Škodovce kmenový zaměstnanec a jakou rychlostí se pracuje, nakonec budeme všichni rádi, když budou dělat jinde.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:53

Tak to je hodně dementní názor. Ale chápu, že pokud je někdo líný dementní lempl, kterému odbory vyřvali neadekvátní plat, tak se v ohrožení může úchýlit i k zavírání lidí do beden, projímadlům a dalším dementní nápadům (v souladu s jeho mozkovou kapacitou).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:49

Za mě důvod, proč si Škodovku nekoupit. Pokud ta auta montují takoví dementi (mentální úroveň těch šiakanozních dementů bych viděl na 8 let maximálně), tak jak ta auta musejí asi vypadat? Jaký je tam v té výrobě nižší management, když se tam toto děje? Taky je zajímavé, že tam mají v práci všichni nějak moc času, když neví co roupama a mají čas na takové dementní nápady. Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 12. 2019 23:40

Škodarevue dostává pořád dobře zaplaceno, jak je vidět. Že se to odbylo krátkým odstavečkem se standardním zpožděním.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 12. 2019 07:08

Samozřejmě, zatímco Mercedesy montují raketoví inženýři původem z Turecka... Hoši, hoši...

Odpovědět  |   | 
Gogo  |  09. 12. 2019 08:14

Přesně tak - když si chtěl soused koupit Mazdu, tak taky nejdřív trval na třídenní podrobné prohlídce výrobního závodu, přeměření IQ a psychotesty všech zaměstnanců a potvrzení o dodržování hygienických norem u námořníků během přepravy do Evropy. A dopadl úplně stejně jako ty - auto nemá, jezdí na kole a MHD a rozsévá mentální zvratky v diskuzích....

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 12. 2019 01:00

Hm Škodovácké roční bonusy a prémie bych chtěl taky. Bohužel bydlím dost daleko a odstěhovat se mi zas nechce

Odpovědět  |   | 
Vojtech Dostal  |  10. 12. 2019 11:03

Vyhazovy?Dobre!Ale s posudkami!Vzdyt je to ostuda dospelich

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl

Takto si Tatra představovala kancelář na ko…

Jedny z poslední variant Tatry 613 byly přehlídkou hi-tech výbavy, která u české produkce neměla obdoby.

31.  10.  2020 | | 32 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaTatraLuxusní auta
Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry