Škoda kvůli šikaně vyhodila pět lidí. Ti ostatní dostanou štědré vánoční prémie

ať si to užijí a zastupci kovo ať se letí podívat do turecka, kde se budou škody vyrábět. Mě by zajímalo za kolik tam mají obědy atd.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  08. 12. 2019 11:34

Jestli jsou ve skode chytri, budou jim dal pridavat na odmenach a premiich, protoze az prijde recese, tak to jim jednoduse seberou s tim, ze proste to ted zrovna moc "nejede" a mate smulu.
Kdezto na plat se saha beznymu delnikovi tezce, zvlast, kdyz tam maji (asi jakz takz fungujici) odbory.

Odpovědět  |   | 

a my všichni je budeme živit. Oni si říkají po nás potopa.

Odpovědět  |   | 
škodovák  |  08. 12. 2019 13:21

Koho ty budeš živit? Ty asi nechápeš, že čím víc zaměstnavatel zaměstnanci přidá, tím víc zároveň zaplatí jak zaměstnavatel, tak zaměstnanec na odvodech státu?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 12. 2019 14:35

Ne, že bych na tom chtěl něco stavět, nejsem v odborech, ale zrovna zaměstnanci Škody asi moc nepřirostli k srdci zaměstnancům sdružených například v odborech Kovo, když prostřednictvím svých odborů před časem z tohoto sdružení vystoupili s odůvodněním, že zaměstnanci škody vydělávají více, než zaměstnanci těchto jiných firem a oni nejsou ochotni na ně přispívat prostřednictvím poplatků za členství v odborech. Tak ono se to slušně chvástá, jak máte vysoké příjmy a co potom odvádíte státu. Proč ta vaše Škoda nezaplatí dodavatelským firmám stejně za práci, jako svým zaměstnancům? To by potom byly teprve odvody pro stát.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 12. 2019 18:19

Skoda Auto nejvetsi 'platce dani' v CR.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 12. 2019 19:42

Proboha co je to za logiku? Proč by měla Škoda platit víc dodavatelským firmám? Dodavatelských firem je jako hnoje a když se jim nelíbí ceny od Škodovky mohou klidně dodávat dvaceti jiným automobilkám. A pokud nemohou, protože nejsou konkurenceschopné, tak musí zkrachovat. Jo a pokud se to nelíbí zaměstnancům těch dodavatelských firem, tak mohou jít dělat do té Škodovky.

Odpovědět  |   | 

Je rozdíl když jde zaměstnanec na pracák co má 15 či 40tkč? Nevím,já jsem na pracáku nebyl.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 12. 2019 11:52

podle tvejch kydu bychom vsichni nadosmrti meli delat za minimalku aby nam nahodou tu blbou praci nezrusili?

Odpovědět  |   | 

můj názor a stát by měl být soudcem. Jsme jedna republika a tak není dobrý aby ten co vydělává na druhé straně republiky neměl v bolce ani na jídlo v hospodě.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  08. 12. 2019 14:03

Ten co vydělává v Nošovicích by si měl naopak uvědomit, že tam pšenka nekvete a jít někam, kde na jídlo v hodpodě mít bude. Dokud není hendikepovaný nebo starobní senior, stát by se o něj neměl kdovíjak starat. Zvířata v Africe také migrují tam, kde jsou pastviny nebo zdroj vody. Stejně jako praotec Čech usoudil, že okolo hory Říp to bude dobré. Trh si ukáže sám, kde potřebuje zaměstnance a kde ne.

Odpovědět  |   | 
homer  |  08. 12. 2019 16:54

misto pochvaly ze si v nejaky fabrice vydupali trochu penez se jim smejes ze vyroba skonci v turecku - to si ty jak od panaboha nechces novou kozu ale aby chcipla i sousedovi

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 12. 2019 18:52

Vždyť je to kovaný komunista!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  09. 12. 2019 07:27

Člověče, z tebe se stává komunista. .

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  08. 12. 2019 14:19

Není nutné létat do Turecka, stačilo se před časem svézt linkovým autobusem. Mercedesem Connecto smontovaným v Turecku. Do tří let všechny Connecta z Turecka stály v areálu autobusové firmy, vyřazené z provozu, s odmontovanými registračními značkami a na linky vyrazily jiné autobusy jiné značky a hlavně že nebyly smontované v Turecku. Protože kvalita turecké montáže byla tak zoufalá, že to prostě jinak nešlo

Odpovědět  |   | 
Clementine  |  08. 12. 2019 14:59

Nejde o Turecko, ale o kvalitativní standardy. Bratr byl také na brigádě sbírat tabák. Mladé a hezké lístky byly pro trh USA a západní Evropu. Stonky a přestárlé nebo roztrhané listy byly pro trh střední a východní evropy, tedy i ČR. Záleží pouze na firmě, zda bude dělat auta stejná nebo skoro stejná. Myslíš si, že větší část současných dělníků v ČR je bůhví jaký výkvět?

Odpovědět  |   | 

můžu se zeptat na jakým mhd to jezdilo a pod jakou firmou a co je vyřadilo z provozu? Jezdím do turecka každý rok a někdy jedeme busem co má najeto přes 3Mkm. no a když to byl meziměsto, tak měl asi stáří 17 let a objednatel jako kraj veterány nechce.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 12. 2019 16:36

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 12. 2019 17:43

Autor zabudol napísať o šikane toho viac . Poškodené zdravie dvoch prac. /poškodená chrptica/ mazanie vazeliny na svačinu,momentových kľúčov,prahy dverí, zavieranie do bední a striekanie sprejov dovnútra a ďalšie vychitávky. Šikanovaný cudzinci ,čo k tomu dodať. / i DNES./

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:56

Tak Superb montovaný v Turecku bych si samozřejmě taky nekoupil, ale to jsou fakt jen hypotetické úvahy, protože Superb IV zřejmě stejně žádný nebude.

Odpovědět  |   | 
..  |  09. 12. 2019 08:05

Dobře, Škodovka s tebou tedy nepočítá.... Teď si ale přestaň vymačkávat uhříky, rychle najdi aktovku a uháněj do lavice, už ti zvonilo.

Odpovědět  |   | 
666  |  08. 12. 2019 18:06

"Ti ostatní dostanou štědré vánoční prémie"
"ze dvou na deset tisíc korun. "
WTF?...štědré by to bylo v Eurech...

Odpovědět  |   | 
Ital  |  08. 12. 2019 19:00

Málo kdo ví jak to opravdu je, do Škody se tahají lidi co tam dělaj za 1/3 co normální zaměstnanec a ještě kurví normy, protože dělá rychleji a udělá víc než normální pracovník, vysvětlit jakým tempem se pracuje a proč, se jim nedá, protože neumí česky, tak je potřeba je trochu zdržet a ukázat kdo je ve Škodovce kmenový zaměstnanec a jakou rychlostí se pracuje, nakonec budeme všichni rádi, když budou dělat jinde.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:53

Tak to je hodně dementní názor. Ale chápu, že pokud je někdo líný dementní lempl, kterému odbory vyřvali neadekvátní plat, tak se v ohrožení může úchýlit i k zavírání lidí do beden, projímadlům a dalším dementní nápadům (v souladu s jeho mozkovou kapacitou).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 12. 2019 20:49

Za mě důvod, proč si Škodovku nekoupit. Pokud ta auta montují takoví dementi (mentální úroveň těch šiakanozních dementů bych viděl na 8 let maximálně), tak jak ta auta musejí asi vypadat? Jaký je tam v té výrobě nižší management, když se tam toto děje? Taky je zajímavé, že tam mají v práci všichni nějak moc času, když neví co roupama a mají čas na takové dementní nápady. Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 12. 2019 23:40

Škodarevue dostává pořád dobře zaplaceno, jak je vidět. Že se to odbylo krátkým odstavečkem se standardním zpožděním.

Odpovědět  |   | 
WP  |  09. 12. 2019 07:08

Samozřejmě, zatímco Mercedesy montují raketoví inženýři původem z Turecka... Hoši, hoši...

Odpovědět  |   | 
Gogo  |  09. 12. 2019 08:14

Přesně tak - když si chtěl soused koupit Mazdu, tak taky nejdřív trval na třídenní podrobné prohlídce výrobního závodu, přeměření IQ a psychotesty všech zaměstnanců a potvrzení o dodržování hygienických norem u námořníků během přepravy do Evropy. A dopadl úplně stejně jako ty - auto nemá, jezdí na kole a MHD a rozsévá mentální zvratky v diskuzích....

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 12. 2019 01:00

Hm Škodovácké roční bonusy a prémie bych chtěl taky. Bohužel bydlím dost daleko a odstěhovat se mi zas nechce

Odpovědět  |   | 
Vojtech Dostal  |  10. 12. 2019 11:03

Vyhazovy?Dobre!Ale s posudkami!Vzdyt je to ostuda dospelich

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A