Siemens u nás otevřel nové vývojové středisko

Německý koncern Siemens otevřel na sklonku letošního roku nové vývojové středisko ve Frenštátě pod Radhoštěm. To se zaměří na vývoj a výzkum senzorů pro automobilový průmysl a do konce příštího roku zaměstná na padesát špičkových vývojářů a konstruktérů. Ty doplní řadoví zaměstnanci.

Siemens zde bude vyvíjet speciální senzorovou techniku a elektroniku, která bude určena pro zákazníky z celého světa. Ti dodají společnosti požadavky a zdejší centrum se již postará o to, aby daný senzor se všemi náležitostmi vznikl.

Společnost Siemens tak opět rozšířila svůj závod o další divizi, která doplní současné, jenž se věnují výrobě a vývoji elektroniky motorů a podvozků.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků