A už umí Tesla auta nebo je to jen technologie na kolech
O obrovských slevách na Model 3 a Y v době zdražování nikde ani zmíňka... Jak je to možné?
Zakladni trojka uz neni uplne daleko od blbe vybavenjsi Octavky ... navic tu jsou urcity vyhody z pohledu dani, parkovani, pravidelneho service.Y vs sviznejsi kodiaq uz taky neni uplne mimo. Treba vybaveny PHEV Sorento/Santa FE jsou kolem 1.4mio ... LR Y za 1.5 mio.
Protože je nikdo nechce a hromadí se jim na parkovištích.https://fortune.com/2023/01/03/tesla-q4-deliv... ...
Přesně, proto to prosím nekupuj, ať více zbyde pro nás.
Az tak sa im to hromadi, ze maju jeden predajny rekord za druhym.
Kolik si zahučel v akciích Tesly? Jestli si dobře pomatuju tvy prognózy samých pozitiv a sociálních jistot.
Ja som nakupoval v 2016 za 15 USD, cize ano za poslednych 12 mesiacov som zahucal, celkovo sa nestazujem…;)
Nějaký akcie, nějaký kryptoměny a jsi odhadem o dům lehčí. Ale zase si můžeš říct: byl jsem v žitě.
Bol som, aj stale som ;). Nie o dom, ale tak 10 domov.
Bojí se, že jim začnou padat prodeje a už to nerozhýbou. Zlevňuji, aby se stále prodávalo.Když se podíváš na prodeje v nedobrovolném elektrostánu - Holandsku, Tesla je propadák. Tvůj argumemt je s prominutím strašně hloupý, s rostoucím podílem elektriky na silnicích je logické, že rostou prodeje. Ale tržní podíl jim podle mě prudce klesá.Tesla 3 za 1.1 vypadá už dobře. U VW se stahují mračna, ti levněji asi nedokážou nabídnout.
Predaje Tesiel za poslednych 5 rokov:2018: 2450002019: 3680002020: 5000002021: 9360002022: 1314000Kde prosim ta vidis trhovy prepad, ked zvysuju vyrobu takymto tempom?Plan na 2023 je predat 1,8 az 2,0 miliona aut, preto tie zlavy ;)Len tolko k tym prepadom.
Nerozumíš psanému textu. Psal jsem o tržním podílu v rostoucím ev trhu.Vem si, BMW I4 startuje na 1.35mil. Tesla 3 nemůže mít stejnou cenu, naprosto neporovnatelné vozy.
Irelevantna kategoria, samozrejme ze Tesla nebude mat donekonecna 50% + market share, staci 10-15% a bude o par rokov najvacsia automobilka na svete (co sa tyka poctu predanych aut)
Je možné že mají nějaké obavy, ale alespoň s tím něco dělají. VW umí tak akorát zdražit.Teď mě udivilo, že Dacia Spring už je na Sauto pod 450tis. jako lehce jeté kusy. Po odečtu DPH se přibližuje ke 350tis. a to mi přijde jako solidní nabídka. Mohla by se příští rok dostat pod 300 bez daně a pak už není moc o čem.
protože enyaq je už dražší a neumí dost rekuperovata v testu asi vůbec ne a tak novináři si myslí, že elektrombil potřebuje brzdy jak formule.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.