Shuanghuan Sceo: Čína opět útočí

Číňané pomalu expandují i na evropské trhy. Nejnovější SUV z dílny neznámé automobilky Shuanghuan tu bude ještě letos.
Shuanghuan Sceo: Čína opět útočí

Pro čínské automobilky je v současnosti největším problémem pro expanzi nulové zázemí dealerské a servisní sítě a také velmi pošramocené renomé. To první chce čínská automobilka Shuanghuan vyřešit tím, že uzavřela smlouvu s francouzskou společností AZ Motors, která se postará o zavedení značky na trzích ve Francii, Belgii a Holandsku.

Proč tyto země? Není nic nového, že Holandsko patří k lídrům v prodejích čínských vozů. Některé značky tam působí poměrně dlouho, a tak není náhodou, že prodeje nového vozu budou zahájeny právě tam a v okolních zemích.

Shuanghuan přijde na trh s modelem Sceo, tedy s klasickým zástupcem třídy SUV. 4 710 mm dlouhý vůz se zařadí na vrchol segmentu středně velkých vozů SUV a zákazníky se bude snažit získat hlavně cenou, výbavou a kvalitou.

Ta má být na opravdu vysoké úrovni a žádné úlety jako u Brilliance nebo Landwidnu se nečekají. Shuanghuan dlouhodobě spolupracuje s automobilkou Isuzu, takže o kvalitě a bezpečnosti ví poměrně dlouho.

Shuanghuan Sceo přijde na trh jen s jediným agregátem a to čtyřválcovým benzínem o objemu 2,4 l s výkonem 92 kW (125 k) a točivým momentem 190 Nm. Na poměrně velké SUV to není zrovna mnoho, ale mělo by to stačit na pohodlnou jízdu.

Automobilka předpokládá, že ještě v letošním roce prodá přes 500 vozů a v příštím by se měly prodeje pohybovat okolo tří tisíc kusů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Shuanghuan Sceo, copak vám to auto připomíná?
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků