Shell slaví a představuje vylepšená paliva Shell V-Power a Shell V-Power Racing

Letošní rok je pro společnost Shell ve znamení velkých oslav. Před 60 lety se stala partnerem společnosti Ferrari a jejich spolupráce vedla k jednomu z nejúspěšnějších technických partnerství v historii motorsportu. Vylepšením palivShell V-Power a Shell V-Power Racing o nové aditivum a nabídkou exkluzivní sbírky 24 karet Shell V-Power dává společnost Shell svým zákazníkům důvod, proč se k oslavám připojit.

Technická spolupráce společností Shell a Ferrari začala již ve 30. letech 20. století. I když byly v té době v Itálii na trhu i jiné značky, Enzo Ferrari dal přednost Shellu, který mu poskytl nejlepší technologii, jež byla momentálně k dispozici. Paliva a maziva Shell se od počátku podílela na úspěchu Ferrari hlavně díky tomu, že byla vyvinuta speciálně pro extrémní podmínky. Enzo Ferrari později ocenil dlouhotrvající spolupráci: „Lidé z Shellu si vždy byli vědomi významu zkušeností získaných v motoristických závodech, a to je důvod, proč se tato společnost dostala až na samý vrchol technologického vývoje.“

Úspěšné partnerství Shellu a Ferrari nepřineslo pouze mnohonásobná vítězství v závodech formule 1, ale vedlo také k vývoji paliv Shell V-Power a Shell V-Power Racing. Na základě znalostí a zkušeností specialistů společnosti Shell, kteří se spolu s inženýry a techniky Ferrari podíleli na rozvoji závodního paliva, vzniklo také palivo Shell V-Power běžně dostupné na čerpacích stanicích. „Know-how Shellu získané v prostředí formule 1 mohou využívat zákazníci nejen v České republice, ale po celém světě,“ říká Dušan Nedorost,“ pověřený vedením čerpacích stanic Shell v České republice.

Shell V-Power je palivem, které čistí motor vozidla během jízdy - pomáhá odstraňovat nečistoty na ventilech, a tak zajišťuje optimální fungování vstřikovacích palivových trysek. Nové, vylepšené složení Shell V-Power obsahuje aditivum používané v závodním palivu formule 1, má vyšší čisticí schopnost a obsahuje unikátní technologii společnosti Shell FMT (Friction Modification Technology) snižující třecí ztráty motoru. Stejnou technologii používal tým Ferrari formule 1i v roce 2006. Složení běžného paliva Shell V-Power je nyní shodné se závodním palivem, jež podléhá přísné kontrole FIA (Féderation Internationale de L´Automobile).

Na oslavu začátku spolupráce s Ferrari před 60 lety připravila společnost Shell pro své zákazníky exkluzivní sbírku 24 karet Shell V-Power s obrázky klasických vozů Ferrari, jejich technickými specifikacemi a informacemi o významných úspěších na závodech F1. Balíčky se sběratelskými kartami mohou získat všichni řidiči, kteří mezi 16. dubnem a 30. červnem 2007 natankují u čerpací stanice Shell 30 l paliv Shell V-Power, Shell V-Power Racing či Shell V-Power Diesel nebo si zakoupí motorový olej Shell Helix (Ultra, Plus nebo Super). Vášniví hráči i sběratelé zajímavostí ze světa formule 1 ocení využití karet při jednoduché karetní hře nebo mohou s pomocí soutěžního kódu uvedeného na jedné z karet v balíčku soutěžit o Den na závodní dráze s Ferrari.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků