Shell a Ferrari obnovují partnerství do roku 2010

Shell obnovuje své technické partnerství s Ferrari na období dalších pěti let, od roku 2006 do konce roku 2010.
Shell a Ferrari obnovují partnerství do roku 2010

Podrobnosti smlouvy, které zůstávají důvěrné, rozvádějí dohodnuté podmínky, za kterých bude Shell nadále dodávat Ferrari paliva a maziva jak pro divizi silničních vozů tak pro vozy závodní. 

Luca Di Montezemolo, prezident a výkonný ředitel Ferrari, Jean Todt, generální ředitel Ferrari a Rob Routs, výkonný ředitel společnosti Shell Downstream tento víkend znovu podepíší sponsorskou smlouvu v Imole, při Velké ceně San Marina.

Silniční i závodní vozy Ferrari užívaly produktů Shell pro pohon i ochranu od svých nejrannějších let a Shell hrál významnou roli při první účasti Ferrari ve Formuli 1 v roce 1950. Od té doby Shell zajišťoval podporu Ferrari při osmi vítězstvích v poháru konstruktérů a jedenácti jezdeckých titulech. Od roku 1996 je Shell průkopníkem technik analýzy jízdních podmínek, a tak se podílí na fenomenální mechanické spolehlivosti vozů Ferrari.

„Máme radost, že naše technické partnerství se společností Shell bude pokračovat do roku 2010,“ řekl generální ředitel Ferrari Jean Todt. „Shell nám poskytuje reálnou konkurenční výhodu, co se týče spolehlivosti a výkonu. Naše partnerství je vlastně nyní, se změnami pravidel týkajícími se provozní doby motoru, ještě důležitější. Představujeme jedno z nejsilnějších partnerství z celého závodního pole a naše vztahy mají a budou mít i nadále klíčový význam pro náš úspěch.“

„Formule 1 je přirozeným místem pro setkání výrobců automobilů s producenty ropných výrobků, neboť oběma poskytuje příležitost pro rozvoj jejich výrobků v praxi za extrémních podmínek,“ poznamenal Juan Carlos Perez, viceprezident Shell Brands International. „Z pokračování spolupráce s Ferrari máme radost. Naše vztahy s Ferrari představují jedno ze vzájemně nejvýhodnějších partnerství v historii automobilizmu a mohou ještě dlouho pokračovat!“

Působení Ferrari ve Formuli 1 i v silničních závodech představuje ohromné pole pro zkoušení a sledování parametrů a vlastností jakými jsou odolnost proti opotřebení, teplotní ochrana motorů či snižování vnitřního tření.

Pokrok, který Shell učinil na závodních drahách, dnes posouvá kupředu vývoj výrobků pro cestovní vozy. Uživatelé paliv a maziv Shell dnes mohou sklízet plody dědictví, vzešlého z nejnáročnějších produktů užívaných v minulosti závodními vozy Ferrari.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

dnes | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků