Shell a Ferrari obnovují partnerství do roku 2010

Shell obnovuje své technické partnerství s Ferrari na období dalších pěti let, od roku 2006 do konce roku 2010.

Podrobnosti smlouvy, které zůstávají důvěrné, rozvádějí dohodnuté podmínky, za kterých bude Shell nadále dodávat Ferrari paliva a maziva jak pro divizi silničních vozů tak pro vozy závodní. 

Luca Di Montezemolo, prezident a výkonný ředitel Ferrari, Jean Todt, generální ředitel Ferrari a Rob Routs, výkonný ředitel společnosti Shell Downstream tento víkend znovu podepíší sponsorskou smlouvu v Imole, při Velké ceně San Marina.

Silniční i závodní vozy Ferrari užívaly produktů Shell pro pohon i ochranu od svých nejrannějších let a Shell hrál významnou roli při první účasti Ferrari ve Formuli 1 v roce 1950. Od té doby Shell zajišťoval podporu Ferrari při osmi vítězstvích v poháru konstruktérů a jedenácti jezdeckých titulech. Od roku 1996 je Shell průkopníkem technik analýzy jízdních podmínek, a tak se podílí na fenomenální mechanické spolehlivosti vozů Ferrari.

„Máme radost, že naše technické partnerství se společností Shell bude pokračovat do roku 2010,“ řekl generální ředitel Ferrari Jean Todt. „Shell nám poskytuje reálnou konkurenční výhodu, co se týče spolehlivosti a výkonu. Naše partnerství je vlastně nyní, se změnami pravidel týkajícími se provozní doby motoru, ještě důležitější. Představujeme jedno z nejsilnějších partnerství z celého závodního pole a naše vztahy mají a budou mít i nadále klíčový význam pro náš úspěch.“

„Formule 1 je přirozeným místem pro setkání výrobců automobilů s producenty ropných výrobků, neboť oběma poskytuje příležitost pro rozvoj jejich výrobků v praxi za extrémních podmínek,“ poznamenal Juan Carlos Perez, viceprezident Shell Brands International. „Z pokračování spolupráce s Ferrari máme radost. Naše vztahy s Ferrari představují jedno ze vzájemně nejvýhodnějších partnerství v historii automobilizmu a mohou ještě dlouho pokračovat!“

Působení Ferrari ve Formuli 1 i v silničních závodech představuje ohromné pole pro zkoušení a sledování parametrů a vlastností jakými jsou odolnost proti opotřebení, teplotní ochrana motorů či snižování vnitřního tření.

Pokrok, který Shell učinil na závodních drahách, dnes posouvá kupředu vývoj výrobků pro cestovní vozy. Uživatelé paliv a maziv Shell dnes mohou sklízet plody dědictví, vzešlého z nejnáročnějších produktů užívaných v minulosti závodními vozy Ferrari.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků