Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci.
Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Společnost Shelby American se vrhla na základní čtyřválcový Ford Mustang 2.3 Ecoboost. Musela si dát opravdu záležet, protože tuningový kit stojí dokonce o sto dolarů víc než celé auto. Základní Mustang se v USA prodává za 23 895 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprava Shelby GT Ecoboost vychází z tuningového balíčku pro osmiválec, Rzdíly jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, liší se třeba koncovky výfuku

V rámci úpravy najdete karbonové aerodynamické doplňky jako třeba přední „lízátko“ pod nárazníkem a zadní spoiler, ale také karbonové prahy a kapotu. Nová jsou i zesílená a odlehčená 20" kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozek z paketu Performance.

Uvnitř jsou úpravy omezeny jen na některé detaily, ale když máte v autě až deset airbagů, nemůžete jen tak vyměnit sedačky, volant a podobně. Shelby GT Ecoboost totiž plně vyhovuje zaoceánským homologačním předpisům i bezpečnostním požadavkům Fordu. 

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky, vnitřnosti motoru jsou prakticky stejné. Výsledkem úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový čtyřválec má na našem trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci, ale je určena například pro ty, kteří třeba z daňových zákonů nebo z jiného důvodu nemohou mít větší motor. I tak je dvojnásobná cenovka proti základnímu autu skutečně odvážná.

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků