Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci.
Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Společnost Shelby American se vrhla na základní čtyřválcový Ford Mustang 2.3 Ecoboost. Musela si dát opravdu záležet, protože tuningový kit stojí dokonce o sto dolarů víc než celé auto. Základní Mustang se v USA prodává za 23 895 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprava Shelby GT Ecoboost vychází z tuningového balíčku pro osmiválec, Rzdíly jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, liší se třeba koncovky výfuku

V rámci úpravy najdete karbonové aerodynamické doplňky jako třeba přední „lízátko“ pod nárazníkem a zadní spoiler, ale také karbonové prahy a kapotu. Nová jsou i zesílená a odlehčená 20" kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozek z paketu Performance.

Uvnitř jsou úpravy omezeny jen na některé detaily, ale když máte v autě až deset airbagů, nemůžete jen tak vyměnit sedačky, volant a podobně. Shelby GT Ecoboost totiž plně vyhovuje zaoceánským homologačním předpisům i bezpečnostním požadavkům Fordu. 

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky, vnitřnosti motoru jsou prakticky stejné. Výsledkem úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový čtyřválec má na našem trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci, ale je určena například pro ty, kteří třeba z daňových zákonů nebo z jiného důvodu nemohou mít větší motor. I tak je dvojnásobná cenovka proti základnímu autu skutečně odvážná.

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 198 978 km
Cena: 50 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků