Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci.
Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Společnost Shelby American se vrhla na základní čtyřválcový Ford Mustang 2.3 Ecoboost. Musela si dát opravdu záležet, protože tuningový kit stojí dokonce o sto dolarů víc než celé auto. Základní Mustang se v USA prodává za 23 895 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprava Shelby GT Ecoboost vychází z tuningového balíčku pro osmiválec, Rzdíly jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, liší se třeba koncovky výfuku

V rámci úpravy najdete karbonové aerodynamické doplňky jako třeba přední „lízátko“ pod nárazníkem a zadní spoiler, ale také karbonové prahy a kapotu. Nová jsou i zesílená a odlehčená 20" kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozek z paketu Performance.

Uvnitř jsou úpravy omezeny jen na některé detaily, ale když máte v autě až deset airbagů, nemůžete jen tak vyměnit sedačky, volant a podobně. Shelby GT Ecoboost totiž plně vyhovuje zaoceánským homologačním předpisům i bezpečnostním požadavkům Fordu. 

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky, vnitřnosti motoru jsou prakticky stejné. Výsledkem úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový čtyřválec má na našem trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci, ale je určena například pro ty, kteří třeba z daňových zákonů nebo z jiného důvodu nemohou mít větší motor. I tak je dvojnásobná cenovka proti základnímu autu skutečně odvážná.

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 4 příspěvky
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků