Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci.
Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Společnost Shelby American se vrhla na základní čtyřválcový Ford Mustang 2.3 Ecoboost. Musela si dát opravdu záležet, protože tuningový kit stojí dokonce o sto dolarů víc než celé auto. Základní Mustang se v USA prodává za 23 895 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprava Shelby GT Ecoboost vychází z tuningového balíčku pro osmiválec, Rzdíly jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, liší se třeba koncovky výfuku

V rámci úpravy najdete karbonové aerodynamické doplňky jako třeba přední „lízátko“ pod nárazníkem a zadní spoiler, ale také karbonové prahy a kapotu. Nová jsou i zesílená a odlehčená 20" kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozek z paketu Performance.

Uvnitř jsou úpravy omezeny jen na některé detaily, ale když máte v autě až deset airbagů, nemůžete jen tak vyměnit sedačky, volant a podobně. Shelby GT Ecoboost totiž plně vyhovuje zaoceánským homologačním předpisům i bezpečnostním požadavkům Fordu. 

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky, vnitřnosti motoru jsou prakticky stejné. Výsledkem úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový čtyřválec má na našem trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci, ale je určena například pro ty, kteří třeba z daňových zákonů nebo z jiného důvodu nemohou mít větší motor. I tak je dvojnásobná cenovka proti základnímu autu skutečně odvážná.

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků