Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky. Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci.
Shelby upravil čtyřválcový Mustang Ecoboost. Kit stojí stejně jako celé auto

Společnost Shelby American se vrhla na základní čtyřválcový Ford Mustang 2.3 Ecoboost. Musela si dát opravdu záležet, protože tuningový kit stojí dokonce o sto dolarů víc než celé auto. Základní Mustang se v USA prodává za 23 895 dolarů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Úprava Shelby GT Ecoboost vychází z tuningového balíčku pro osmiválec, Rzdíly jsou na první pohled jen obtížně rozeznatelné, liší se třeba koncovky výfuku

V rámci úpravy najdete karbonové aerodynamické doplňky jako třeba přední „lízátko“ pod nárazníkem a zadní spoiler, ale také karbonové prahy a kapotu. Nová jsou i zesílená a odlehčená 20" kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport a podvozek z paketu Performance.

Uvnitř jsou úpravy omezeny jen na některé detaily, ale když máte v autě až deset airbagů, nemůžete jen tak vyměnit sedačky, volant a podobně. Shelby GT Ecoboost totiž plně vyhovuje zaoceánským homologačním předpisům i bezpečnostním požadavkům Fordu. 

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Čtyřválec 2.3 Ecoboost se dočkal nového sportovního výfuku a přeprogramované řídící jednotky, vnitřnosti motoru jsou prakticky stejné. Výsledkem úprav je výkon 249 kW (339 k). Sériový čtyřválec má na našem trhu 317 koní.

Shelby tvrdí, že úprava nemá konkurovat osmiválci, ale je určena například pro ty, kteří třeba z daňových zákonů nebo z jiného důvodu nemohou mít větší motor. I tak je dvojnásobná cenovka proti základnímu autu skutečně odvážná.

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

Ford Mustang Shelby GT: Když prostě potřebujete sedm set koní

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků