Shelby GT500KR dostal kapotu z uhlíkových vláken

Ford se pro tento rok rozhodnul do modelu Shelby GT500KR nasadit kapotu z uhlíkových vláken. Stalo se tak vůbec poprvé v celé historii automobilky. Výkon vozu zůstává shodný s loňským modelem, na zadní kola je posíláno plných 540 koní. Ford plánuje vyrobit celkově 1000 kusů.

Automobilka se nechala slyšet, že tato kapota byla volena s ohledem na výkony, ne pro parádu. Nižší hmotnost posouvá těžiště ještě níž a kapota se dočkala i nových tvarů - to kvůli lepší aerodynamice.

Pod kapotou se při vyšších rychlostech tvoří oblasti s rozdílnými tlaky, které pomáhají k směrování čerstvého vzduchu k sání a naopak odvádění vzduchu horkého ze zadních partií kapoty. Mezichladič stlačeného vzduchu tak může pracovat s větší účinností.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Shelby GT500KR

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků