tu v Eu sa tesime z roznych sportakov ako 200 koni Scirocco ci 225 koni Audi TT a podobne. Ale na 500 koni silny V8 kludne napiste, ze to nie je sportak - hm... zaujimave!:-O
500 koni dělá z auta sporťák? Je snad S-klasse sporťák? Na druhou stranu Lotus nemá ani 200 koní a určitě je to 10x větší sporťák, než zmíněná S-klasse. Takže výkon určitě nedělá z auta sporťák.
Jasně. Z auta dělá sporťák rychlá nálepka, jak jsem zmínil AUDI 1.9 TDI S-LINE. Ještě lepší sporťák je Fabia RS 1.9 TDI. Na BMW stačí přilepit M se třema pruhama a je to taky hned sporťák.
Presne tak, naprosto s tebou souhlasim, jestli neni Shelby sportak, tak uz fakt nevim, ty Fabie a Audi, k tomu se ani nebudu radeji vyjadrovat, byl bych sprostej a nastvanej. Je ocividne videt´, ze autor se nikdy nesvezl, alespon v seriovem Mustangu 4,6L, jinak by takovou kravinu nikdy nevyspustil z huby.3-[
Klasický Mustang je vším, jen ne sportovním vozem. Těžkopádné houpavé auto. Prostě takový "vizuální sporťák pro chudé" ostatně v USA na to mají svůj vlastní výraz. Je to prostě spíše GT než sporťák ve významu toho slova. Osmiválec na tom nic nemění.Ony edice, ať už od Shelbyho, nebo jiných také nelze házet do jednoho pytle. Některé pouze změní vzhled, některé přidají pár blbostí a některé přestaví auto opravdu pořádně a lze už s přivřením obou očí říci, že je to sporťák.Na druhou stranu, co lépe prověří sporťák, než třeba okruhový čas. A pokud ho má dané auto na úrovní běžného kompaktu, přestože má téměř pětilitr a 400 koní, pak je to všechno, jenom ne sporťák.Mám za to, že v tomto Shelby jste ani jeden z vás nejeli, ani já v něm nejel. Takže to, že vy řeknete, že to sporťák je, má stejnou váhu, jako když já řeknu, že není. Můžeme se tu o tom dohadovat, ale výsledku se nedobereme. Tedy pokud nezabrousíme jinam a to do míst relevatních výsledků. Máte nějaký čas z okruhu, který bychom mohli porovnat s jinými vozy? Nebo tu budeme tahat tradiční čtvrt míli, tedy skutečnost, že to auto opět umí jezdit jenom rovně? Nemáte, ani já to nemám, takže proč takové výpady?
NO name jsi hodne mimo ;-);-);-)Par lidi s nim uz i v CR jezdi http://moje.auto.cz/mustang08/cobra.html na rozdil od tebe.Shelby GT 500 je regulerni klasicky sportovni model, motor z Ford GT upraveny kopletni grip od Ford Racing. Znalci vedi, amater jen blbe keca jako ty.Spotovni auto neurcuje jen cas na okruhu (nebo jeho technologie) jak nam marketing z Nirburingu v podani Oplu a Renaultu nebo Hondy vnucuje. Sportovni auto at skoro zavodni racing verze nebo bezna cestovani GT je o naladeni auta jako celku o jeho sportovnim gripu.Ale dobra pokud je hodnoceni sportovniho auta jen na casu na okruhu, jako ze neni, dokazuji to u Mustangu uspechy v FIA GT3 a FIA GT4 a v US v Grand Am Cup, Mustang Challenge s Mustangy FR500C, FR500S a FR500GT .http://www.matech-concepts.ch/e/index_e_constr_modeles2.htmJa za klasicke spotovni auto s dobrym gripem povazuji i vsechny ostatni Mustangy od V6 pres V8 GT a jeji derivace Bullitt, Shelby, SVT( Cobra atd.)
S tím ježděním jsem narážel na zdejší osazenstvo, ne na nějaké lidi v ČR. Takže opět vedlě, jako i v minulých příspěvcích.Jinak s vámi nesouhlasím. Mustangy ve FIA GT a úspěchy? Kde prosím? Vždyť v celém seriálu není ani jeden Mustang. A to platí i o minulých sezonach. Proč tedy lžete?Co se týká amerických závodů, je logické, že na amerických závodech budou mít americké vozy úspěchy, jak jinak. Ono taková Octavia má také výborné časy a výborné výsledky v Octavia Cupu, že?Jinak Mustang je Muscle Car, tedy "sporťák pro chudé". V běžných verzích nevyniká vůbec v ničem, mimo velké MI. Není ani rychlé (a to platí pro V6 tak pro V8), není ani komfortní, ani sportovní, není to milovník zatáček, ani vysokých rychlostí, není to machr na brzdění apod. Prostě obyčejné GT a to s přivřením všech očí.Divoké přestavby na tom mohou mnoho změnit, ale opět je to o tom, o jakém konkrétním modelu se bavíme. Samotný výkon z auta neudělá rázem supersport. Shelby dělá pro Mustang řadu úprav, od závodních až po prostou výměnu kol. Takže Shelby Mustnag může být z 99,9% běžná série, stejně jako závodní speciál. To samé platí pro ostatní úpravce apod.A sportovní grip - o tom si Mustang může nechat zdát. Ano, na oblíbené 1/4 míle ok, ale tím to končí.Můžete tu druhé urážet, dělat ze sebe machra, můžete tu dávat okadzy na auta jiných majitelů, hltat co o tom napíšou, můžete tomu věřit, můžete z toho auta být odvázaná a já vám to brát nebudu. Ale chovejte se slušně.
Dovolil bych si upozornit, že termín "Muscle Car" není sporťák pro chudé. Muscle Car je označení pro výkoné vozy americké a australské provenience vyznačující se dvoudveřovou karoserií, pohonem zadních kol a osmiválcovým motorem. Toliko k Vašemu matení pojmů a dojmů.Jinak nazvat práci Carrolla Shelbyho divokou přestavbou je od Vás poněkud nezdvořilé, ale tím se zde již zbývali jiní.Mustang je opravdu v základní verzi auto pro chudé, nicméně má jednu ohromnou výhodu: jediná elektronika je vypnutelná kontrola trakce. Je to auto pro řidiče, nikoliv pro někoho, kdo si musí cestou do práce vypít kafe, přečíst noviny a oholit se. Jistěže budete s jinými vozy rychlejší, ale auto už pomalu neřídíte Vy, držíte se volantu a všechna elektronická fidlátka pracují za Vás. Takže můj Mustang možná není rychlejší než S6 Avant, ale já si to v něm rozhodně užiju víc.Až mi bude osmdesát, možná si koupím Fabii osmnácté generace 0.1HTP ve verzi GerontLine. Ale spíš nějakého Chargera s HEMI, abych nějak vyrovnal to zelené šílenství.Jinak mi přijde, že modelový rok 2008/9 vypadal minimálně zepředu lépe, ale uvidíme, jak bude vypadat až z něj sundají tu puntíkatou hrůzu.
tak tak, pro Mustanga a (a jeho "antipod" Camaro) se používalo označení Pony Car(s).A těmhle lidem vysvětlujte, jaký je to pocit řídit skutečné auto a ne elektronickou srágoru.Jakej má mustang zvuk, když se mu šlápne na krk.. A jak báječnej je ten "nízkej grip" když si chcete osahat limity auta..
Nu dal jsem si tu praci a cetl a cetl . Podle me je to vsechno uplne jinak . Schazi nekterym prispevkum ucta pred shopnymi makaci kteri dokazali postavit legendarni auta : Ferdynant Porsche Enzo Ferari Karol Shelby atd . Zeptejte se sami sebe co jste do tedka zmakli a pak muzete soudit jine ? Pravda kazdy mame narok na nazor .Tak respektujte i nazor druheho . I kdyz se vam zda kretensky. Rekl bych ze jste nam ostatnim ukazali jak na to . Postavte vedle sebe PORSCHE FERARI SHELBY FORD GT MERCEDES SL atd. Ja bych osobne vzal SHELBY a utikal jako zajic . Jsem toho nazoru ze cim mene ridicich jednotek tim lepe . Vjednoduchosti je krasa . Zadne navstevy v servisech a placeni a placeni . A take masivni konstrukce a tim i bezpecnejsi . V dnesni dobe je to hodne dulezite s ohledem na pocet sfetovanych a opilcu a celkove mnozstvi aut . Silak masivni neni na skodu . A ma krasny zvuk . Toto je muj osobni nazor . Mam uz nejaky patek 55 let a SHELBY GT Super Snake je i krasny a lahodi oku . Je take dostupny pro nasince .Ahojky a opatrujte se ?
Chovat slusne by si se mel hlavne sam, kozy jsme spolu nepasli tak ze mi nerikej co mam a nemam delat, take mne nepoucuj co je Mustang kdyz si v nem ani nejel.Je zabavne ze mi rikas ze lzu, mozna ze kdyby jsi si precel co je na tech odkazech tak by jsi prisel na to ze tam mas vsechno o cem tady trvdis ze ja lzu jako grip tak zavodni EU Mustangy. Lzes jen ty.Divoké přestavby :-D Mustang je nejvice tunene auto sveta, nazvat Shelby divokou přestavbou to muze fakt jen auto-analfabet.Dobre zavodni ani sportovni auto neudela nikdo ze spatneho zakladu. FIA Mustang FR500GT (GT3) Mustang FR500C (GT4) De Doncker/Maxwell Ford Mustang FR500 GT Graham/Bera Ford Mustang FR500 GT , Eric de Doncker Mustang FR500C, FORD MUSTANG FR 500C GT4 team MULTIMATIC atd.http://www.gt4cup.com/gallery.php atdd..ji jich tam deleko vice...Grand Am a Koni Challenge samodrejmne nejezdi jen samotne Mustangy.Nez zacnes hodnotit grip, tak potrebujes dve veci, tim autem jet a vedet co to je grip, ty nemas a neznas ani jedno :-D To je smutne ale ne prekvapive vzhledem k tvym omezenym nazorum.Můžete tu druhé urážet, dělat ze sebe machra.... urazim jen lidi kteri svim intelektem vesnickeho krupana to potrebuji aby si nemysleli ze v Amercie jezdi Mustang jen neco jako Octavia CUP.PS: Pro ostatni GRIP Mustagu GT500 nam krasne popisuje majitel GT500 v odkazu kdo neni blbecek ktery vsude byl vsechno vi si to rad precte.ostatni mohou dal sledovat Octavia CUP jak "no name"Nebo muzete sledovat dominanci FORD GT v tride GT3 ted i v CR... http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?catid=243&langid=
Jestli to nebude tim, ze sportak sportakem nedela jenom motor, ale i zbytek auta. Podle tve logiky by totiz potom byl sportakem i nakladak.
A co na zbytku mustanga se ti zda nesportovniho?
Je to zajimave, smesne i trapne. To je tim, ze tady v EU koluje mezi odbornikama mytus, ze americke auta neumi zatacet. A k tomu ty rychle nalepky S-Line na Audi A4 a pod kapotou (chtel jsem napsat tepe, ale to se sem nehodi) rachoti osmiventilove 1.9 TDI. Tady jsou proste jine meritka.
Shelby GT500: spíš legenda než sporťák, to je veta tydne....:-D:-D:-D:-DDoporucuji Tomasovi precist toto....http://moje.auto.cz/mustang08/cobra.htmlNic jineho pro nej nemam, Shelby takovemu oslu nikdo na test nepuci. ;-)
Naučte se rozlišovat "tip" a "typ", pánové...:-/
...kdyz uz jsme u te cestiny....opravte si take rovnou to "by jsme"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.