Zdravím, jako majitel dosud posledního modelu GT500 SS, koukám na tuto diskuzi a jen kroutím hlavou. Nevím kdo z vás měl šanci nadupaný muscle car řídit, ale mě je úplně jedno, jestli je to někde na okruhu o sekundu rychlejší nebo pomalejší než nějaká GT3 nebo Ferrari nebo co, tohle je o POCITU. Prostě ta neskutečná síla na zadní nápravě, která je jen minimálně zkrocená elektronikou nebo supermoderním podvozkem, to je opravdový zážitek. Jezdil jsem ve spoustě o hodně vymakanějších a dražších supersportů, s nádherným či méně nádherným interiérem, se skvělým podvozkem a neskutečným množstvím tlačítek a různých jízdních módů, většina z nich měla jedno společné, jezdila rychle a byla to nuda. Jízda ve vlaku, který skvěle drží na kolejích taky není nějaký extra zážitek a adrenalin. Těžko to popisovat, kdo ochutnal opravdový muscle car, tak chápe o čem mluvím. Kdo ne, tak porovnává neporovnatelné. A BMW? Určitě není špatné, ale porovnáváme domácí koťátko s divokou šelmou. I když třeba běhají stejně rychle. Mějte se a hlavně si jízdu užívejte.
Johne to jsi zabil :-DAno, jízda v autě je hlavně o emocích.Ano, emoce se dají zažít i ve trabantu.Ano, Ford se nemůže srovnávat s BMW.A ano, hlavně si jízdu užít :-D
Vím jak jsou majitelé vozů BMW hrdí na tento nedotknutelný vůz, zejména ti co jej koupili z druhé ruky za zlomek ceny, vykuchali výfuk a jezdí "o závod". Potom jsou na silnici stejně agresivní jako na fóru a nevidí napravo, nalevo, jen rovně. Já jsem měl možnost vyzkoušet Mkové bavoráky a opravdu nemohu říct, že by to bylo nějak špatné, ale je to prostě civilní (relativně komfortní) auto s vyšším výkonem, nic proti tomu, ale pořád nechápu srovnání s čistokrevnou bestií. To platí i pro Mercedes AMG nebo Audi S. Každý si vybírá auto podle použití na které ho bude mít. BMW M může být s trochou sebezapření jediné univerzální auto na všechno, Shelby je určitě stavěné jako druhé auto, primárně pro zábavu.Shelby bych si zcela jistě nevybral na komfortní cestování po Evropě a BMW bych určitě nevolil jako adrenalinový zážitek.Jinak co se týče Fordu, tak USA Ford (Mustang, F150...) a EU Ford (Mondeo, Focus...) tak jak je známe jsou naprosto odlišné výroby. A potom Shelby stojí ještě úplně mimo standardní sériovou výrobu. Je to jako říkat, že Bugatti je vlastně Škodovka a naopak, protože jsou v jednom koncernu.
No, článek je právě o těch sekundách na okruhu, proto se to v diskuzi řeší.Jinak samozřejmě souhlas.
Zajímalo by mě kolik to stojí, protože nejlevnější Ferrari, která má 500koní je asi o 30 000 euro dražší než nejdražší mustang, kterej má ovšem už přes 700koníků:-D a stojí necelých 100k euroPS: a ti co tvrdí, že americký auta nebrzdí a nezatáčí jsou zalezlí kde?:-))
Přes den leští svoje M3 E46 a po nocích klikají Nesouhlasím na moje kritické protimnichovské příspěvky.Takovéto auto Evropa nemá a už mít ani nemůže. To je ta tragédie.
BMW E46 M3 ti nedá spát co :-D když jsi na okruhu, nevidíš nic jiného než 4 koncovky :-D
Spím skvěle.Jak kdy, je to spíš o řidiči. M3 E46 jezdí velmi dobře.
Ježíš NISSANE ty jsi fakt vůl !
O půl minuty rychlejší čas s 500 koňmi než popelnice BMW M5 s 555 koňmi....Jojo, kde jsou ty časy, kdy ameriky byly k smíchu a Evropa v autech vládla... to by člověk bl*l kam to tady spěje.
Runnere ta tvoje nenávist k BMW to nezná meze. Tobě je zbytečný cokoliv říkat, ale BMW M5 a Mustang Shelby jsou auta z naprosto jiných kategorií a srovnávat 4 dveřový luxusní sedan s vyladěnou a skoro až závodní Shelbynou může jen takovej imbecil jako ty ;-)
Ovšem pokud jsi specialista na BMW, rád si poslechnu, které "street-legal" BMW zajede podobný čas. Pak ti přiznám, že dnes BMW ještě není úplný odpad.
Nenávidí BMW protože mu furt ukazují záda, no jo závist je svině, hlavně když jezdíš v asijských speciálech :-D
Když už reaguješ, bylo by fajn odpovědět. Které "street-legal" BMW zajede podobný čas?
Ano Vojtěchu, to jsou.Ovšem to nejsem já, kdo vypotil článek snažící se podkuřovat BMW tím, že vedle Shelby GT350 vůbec postavím a začnu srovnávat mr*ku M4, viz zde na Autorevue "Ford Mustang Shelby GT350 je kladivo na BMW M4". Doporučuji přečíst a můj komentář v diskuzi.Já tady použil M5, které totiž zajelo stejný čas, abych se vyhnul diskuzím, že BMW má kromě V6 chcípáka v M4 i přece V8 v M5. Evidentně se nepovedlo.
Tak nám řekni NISSANE jak je na tom tvoje 370z nebo Miata ? trhá rekordy, je snad před Mustangem ? Nebo nová MX5 to zajede rychleji, snad ta nová 370z by to mohla zajet rychleji né ? Ty jsi trouba !
Určitě ne, jsou výrazně pomalejší, což je dobře.Že jednou koupím Camaro nebo Mustanga jsem věděl už když jsem kupoval Zetko, tedy čtyři roky. Jen jsem měl jiné priority. Na musclecar dozraje čas příští rok.Pak ještě jedna maximálně dvě obměny a konec, nechci být směšný jak důchodce v bmw cabriu.
Runner, proč si furt kupuješ takový krámy ? Nemáš na pořádný auto ? Američan když má trochu peněz navíc k pupí evropské auto, když Evropan má hluboko do kapsy koupí si japonce nebo ameriku :-D
Co je to pořádné auto?
Přádné auto je Evropské, Ferrari, Lamborgini, Rolls Roys, zmiňované Porsche GT3 RS atd. Samozřejmě to nebude v ceně Mustanga, i když musím uznat, že ten Mustang na tom není špatně, ale trvalo to, udělat konečně něco co funguje, žabaři.
Mě nezajímá nějaký nesourodý výčet. Zajímá mě, jaké vlastnosti musí mít "pořádné auto", aby ho tak bylo možné označit.Něco co Lambo má, ale vette zr1 to nemá...
Tak ono jde hlavně taky o peníze, když nato nemáš a chceš si aspoň na něco šáhnout je to dobrá volba. Za ty prachy, co ten Mustang bude stát, asi konkurence v té ceně bude slabá, pravda Ford zůstane vždycky Fordem, a dědeček v kabrio BMW, na tom bude vždy lépe, než NISSAN ve FORDU :-D Já si ameriky prošel, nemají mi už to co nabídnout, chvíli jsem si hřál v garáži corvettu z06, ale nakonec šla. Pocit z velkého obsahu je úchvatný, bohužel to je vše, dál ameriky nic nenabízí. Hlavně, že BMW má prehistorické motory, to by mě zajímalo, jaká nadčasová technika je v Mustangu :-P
No přece FME ve verzi Coyote, s historií od roku 1991.A small-block, HEMI, u těch bych si na neprověřenost zrovna nestěžoval.To s papírákama od BMW opravdu srovnávat nelze.
Tady nejde o neprověřenost, ale o techniku a motor, ty jsou staré jak Jeruzalém. Hlavně, že máš furt keci prdy, jak BMW má prehistorické motory. A sám si chceš koupit dobu ledovou :-D BMW se svým přepracovaným třílitrem se třemi turbínami v nové M4/M3 je v 21 století. Na rozdíl od kolegů z USA, kteří se několik desetiletí snažili, aby ten Hemi fungoval se zbytkem auta ;-)
BMW se svým přepracovaným třílitrem se třemi turbínami v nové M4/M3 je v 21 století.:-D:-D:-D jenom tři? slabota!
jenom tři? slabota!Ano tři a co ? BMW za to nemůže, tomu se bohužel v dnešní době říká pokrok, EU normy a limity, zákazník, ekologie atd... však to víš sám, tak proč se divíš a děláš ze sebe hlupáka ?
ps: podle toho, že tvoje vette měla obsah motoru, předpokládám že byla na obrázku.
Prosím tě, proč ze sebe děláš furt většího a většího KKT ? to nechápu jak někdo může být takový ubožák, to jsi opravdu takový dutohlávek ? Prehistorické motory co má BMW, to jsou tvoje keci ??? a teď mi tu budeš plakat nad tím, že u BMW obětovali poctivé V8 atmo ? tak jsi už normální ?O tom co jsem měl a nebo mám se nemusíš zajímat, můžu ti jen říct, že ty nebudeš mít nikdy ani na třetinu aut co mám momentálně v garáži a kdyby jsi to viděl, tak na obrázku namalovaný by jsi skončil leda ty NISSANE !
Obsah má nakreslený motor, třírozměrný má objem, kecy se píšou s tvrdým a ty jsi retard.
DAVIDE ty ucho, tady nejde o češtinu ani o matiku, to jsi minul web, hold žebrota si trhá vlasy :-D
A nepíše se HOLD, ale HOLT, trapáku...
Pokrok v čem? Aby obětovali charakterní atmosférické osmiválce za pár deci úspor paliva se je v této kategorii vozidel nikdo neprosil.To není pokrok. To je DEMENCE.
Takže rychleji než LFA, 911 GT3 RS, Koenigsegg, Zonda F nebo Gallardo LP 570-4 Superleggera...Jen tak dál Shelby!:-)) a to zdaleka nestojí jako luxusní dům.:-P
Souhlasím, jen tak dál. Ale je to pořád málo na 911 GT3. Není fér porovnávat s minulými generacemi vozů. Ale výborná reklama pro Mustang. Teď ještě za kolik to umí GT a GT350 Shelby.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.