Shelby GT350R Mustang zajel Nürburgring za 7:32

Shelby GT350R Mustang zajel Nürburgring za 7:32

Ostrá verze nového Mustangu jménem Shelby GT350R údajně zajela Severní smyčku Nürburgringu v čase 7 minut 32,19 sekundy. Bez uvedení zdroje to na svém webu napsal britský magazín Evo. 

Pokud se informace ukáže jako pravdivá, znamenalo by to, že divoký Mustang je na obávané trati v pohoří Eifel zhruba stejně rychlý jako Ferrari 458 (7:32,92) nebo Porsche 911 GT3 generace 997 (7:33). Chevrolet Camaro Z28, který můžeme považovat za přímou konkurenci Shelby GT350R, zajel čas 7:37,47.

První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

První exemplář Shelby GT350R byl vydražen za milion dolarů

Shelby GT350R má atmosférický osmiválec o výkonu přes 500 koní, sportovní podvozek s magnetoreologickými tlumiči, výkonné brzdy, samosvorný diferenciál Torsen a výrazný bodykit, který podle Fordu výrazně zlepšuje aerodynamické vlastnosti karoserie. Prozatím není známo, kdy a zda vůbec uvede automobilka tuto verzi Mustangu na evropský trh.

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

21.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků