Sháníte zajímavou Škodu Fabia? Na prodej jsou hned tři speciály WRC

Není Škoda Fabia, jako Škoda Fabia. Kromě všech možných známých naftových a benzinových verzí se na trhu najdou také závodní speciály, takže pokud chcete mít v garáži Fabii, jakou jen tak někdo nemá, máte možnost. Belgický Rent Speed Racing prodává hned tři exempláře.

Na prodej je Škoda Fabia R5, se kterou jezdil Nasser Al-Attiyah

Na prodej je Škoda Fabia R5, se kterou jezdil Nasser Al-Attiyah

Ten nejstarší je z roku 2003 a údajně je po celkové opravě. Zájemci o kompletní vůz připravený rovnou pro další soutěže budou potřebovat 120 000 euro, stejný automobil je ale dostupný také za osmdesát tisíc, když si ho vezmete hned. Karoserie je totiž aktuálně odstrojená kvůli novému laku.

Škoda Fabia R5: Krátké svezení s boleslavským speciálem

Škoda Fabia R5: Krátké svezení s boleslavským speciálem

Druhá Škoda Fabia WRC je o rok mladší, má šestistupňovou převodovku a motor, který najel v rámci rychlostních zkoušek 900 km. Za tento exemplář si současný majitel naúčtuje 135 tisíc euro. Třetí vůz je z roku 2006 a je tedy nejmladší. Motor najel 900 km, turbo a převodovka jsou aktuálně po kompletní opravě. Na tuto Fabii budete potřebovat 140 000 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků