Sháníte nové hliníkové disky pro klasický sporťák? Momo přichází s retro edicí

Sehnat odpovídající a vkusné Alu disky pro klasický sportovní vůz není tak jednoduché. Občas se ale do těchto vod pustí i renomovaní výrobci.

Výrobce Momo nabízí celou řadu prvků pro sportovní auta, od volantů po sedadla či právě hliníkové disky. Nová edice se inspiruje designy kol na závodních automobilech z let osmdesátých a devadesátých.

Klasické šestipaprskové verzi říkají Heritage 6. Na rozdíl od dobových kol jsou lehčí a pevnější, zkrátka kvalitněji vyrobené. Navíc jsou uzpůsobeny i pro ukotvení na nových autech s novými, většími brzdami.

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Díky dvojitému formování mají Heritage svou pevností velice blízko kovaným kolům a jsou o patnáct procent lehčí než klasické hliníkové disky stejné velikosti. V nabídce jsou v průměrech 17 až 18 palců se šířkou od osmi do dvanácti palců. Rozteč se pohybuje v několika rozměrech od 5x100 do 5x130.

Zákazník si také může vybrat mezi rozdílným lakováním. Povrch může být lesklý, matný či antracitový. Barvy černá, bronzová, červená, zlatá, bílá či stříbrná. Nechybí kontrastní žlutý nápis na straně. V galerii to takové M3 E30 moc sluší, co říkáte?

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků