Sháníte nové hliníkové disky pro klasický sporťák? Momo přichází s retro edicí

Sehnat odpovídající a vkusné Alu disky pro klasický sportovní vůz není tak jednoduché. Občas se ale do těchto vod pustí i renomovaní výrobci.

Výrobce Momo nabízí celou řadu prvků pro sportovní auta, od volantů po sedadla či právě hliníkové disky. Nová edice se inspiruje designy kol na závodních automobilech z let osmdesátých a devadesátých.

Klasické šestipaprskové verzi říkají Heritage 6. Na rozdíl od dobových kol jsou lehčí a pevnější, zkrátka kvalitněji vyrobené. Navíc jsou uzpůsobeny i pro ukotvení na nových autech s novými, většími brzdami.

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Díky dvojitému formování mají Heritage svou pevností velice blízko kovaným kolům a jsou o patnáct procent lehčí než klasické hliníkové disky stejné velikosti. V nabídce jsou v průměrech 17 až 18 palců se šířkou od osmi do dvanácti palců. Rozteč se pohybuje v několika rozměrech od 5x100 do 5x130.

Zákazník si také může vybrat mezi rozdílným lakováním. Povrch může být lesklý, matný či antracitový. Barvy černá, bronzová, červená, zlatá, bílá či stříbrná. Nechybí kontrastní žlutý nápis na straně. V galerii to takové M3 E30 moc sluší, co říkáte?

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků