Sháníte nové hliníkové disky pro klasický sporťák? Momo přichází s retro edicí

Sehnat odpovídající a vkusné Alu disky pro klasický sportovní vůz není tak jednoduché. Občas se ale do těchto vod pustí i renomovaní výrobci.

Výrobce Momo nabízí celou řadu prvků pro sportovní auta, od volantů po sedadla či právě hliníkové disky. Nová edice se inspiruje designy kol na závodních automobilech z let osmdesátých a devadesátých.

Klasické šestipaprskové verzi říkají Heritage 6. Na rozdíl od dobových kol jsou lehčí a pevnější, zkrátka kvalitněji vyrobené. Navíc jsou uzpůsobeny i pro ukotvení na nových autech s novými, většími brzdami.

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

U Fordu GT budou za příplatek karbonové disky, ušetří téměř kilogram

Díky dvojitému formování mají Heritage svou pevností velice blízko kovaným kolům a jsou o patnáct procent lehčí než klasické hliníkové disky stejné velikosti. V nabídce jsou v průměrech 17 až 18 palců se šířkou od osmi do dvanácti palců. Rozteč se pohybuje v několika rozměrech od 5x100 do 5x130.

Zákazník si také může vybrat mezi rozdílným lakováním. Povrch může být lesklý, matný či antracitový. Barvy černá, bronzová, červená, zlatá, bílá či stříbrná. Nechybí kontrastní žlutý nápis na straně. V galerii to takové M3 E30 moc sluší, co říkáte?

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků