Setkání klasických závodních automobilů podeváté, 6. 4. 2014

Přesně před týdnem si na brněnském Masarykově okruhu opět dali dostaveníčko majitelé a příznivci klasických závodních a sportovních automobilů.
Seznam kapitol
  1. Deváté pokračování, Nejisté počasí
  2. Fotogalerie
  3. Výsledková listina

Deváté pokračování

Do své čtvrté sezóny vstoupil stále zajímavější brněnský Classic Racing Car Meeting (Setkání klasických závodních automobilů). V rámci Okruhem pořádané Funway Tuning Show se první dubnovou neděli na známé místo sjeli majitelé klasických automobilů, aby společně zahájil letošní sezónu a z výfuků svých strojů po zimě vymetli pavučiny. O rostoucí prestiži tohoto setkání svědčí také skutečnost, že účastníci tentokrát dostali k dispozici nikoli dvě, ale hned tři samostatné půlhodinové jízdy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Štěstí přeje připraveným

Classic Racing Car Meeting tradičně pořádá Fordever Club Brno ve spolupráci s Auto Classic Clubem Brno. První ročník se jel v dubnu roku 2010 a od té doby se Classic Racing Car Meeting koná dvakrát do roka, vždy v průběhu dubna a koncem října. Organizátorům nejde o dokonalou stylovou čistotu zúčastněných automobilů, ale hlavně o přítomnost jejich majitelů, a nutno dodat, že tato parta opravdu drží pohromadě a v průběhu roku se setkává i při různých jiných příležitostech.

Setkání klasických závodních automobilů poosmé, 27. 10. 2013

Setkání klasických závodních automobilů poosmé, 27. 10. 2013

Jak už plyne z titulu akce nazvané Setkání klasických závodních automobilů, nejde o vysloveně sportovní podnik, ale spíše o společnou vyjížďku po legendárním Masarykově okruhu. Ovšem co chcete dělat s partou nadšenců, kteří rádi jezdí na hranici schopností svých vozů a chtějí pochopitelně měřit síly i mezi sebou! Na loňském podzimním setkání, tehdy ještě ve zkušebním režimu, tak byla vůbec poprvé přítomna časomíra a organizátoři nyní využili zkušeností k jejímu prvnímu ostrému nasazení.

Nejisté počasí

Od nedělního rána se do vyhrazeného prostoru brněnského Masarykova okruhu začali sjíždět první účastníci, někteří po vlastní ose, jiní s přívěsem za dodávkou. Posádky prováděly poslední ladění svých vozů a houfně přezouvali z „mokrých“ pneumatik na „suché“ a zase zpátky. V samotném závěru první jízdy se totiž protrhla obloha (těsně poté, co se Jirkovi Kímlovi na jeho červeném speciálu Škoda 120L protrhl po přehřátí blok…), ale šlo naštěstí jen o přeháňku a déšť už účastníky tohoto Classic Racing Car Meeting nepotrápil.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Trojice britských novinek: Daimler Double Six, Jaguar F-Type a Lotus Esprit Turbo

Startovní pole bylo pochopitelně velmi podobné tomu, s nímž se setkali návštěvníci předchozích ročníků. K vidění byla řada různých vozů Škoda a Ford v rozmanitých stupních úprav, ale objevilo se také několik velmi zajímavých a dosud neprezentovaných vozů. Zmínit je třeba hlavně britské stroje Daimler Double Six, Lotus Esprit Turbo a Jaguar E Type první série.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Setkání generací a konstrukčních škol

Pokud jste minulou neděli na Okruhu chyběli, můžete vše napravit už 27. dubna. Tehdy se totiž na Masarykově okruhu pojede v rámci víkendových závodů rakouských „klasiků“ HistoCup. Tato akce je určena pro vozy s integrovaným nebo montovaným vnitřním rámem, prototypy a formulové vozy a lze předpokládat, že osazenstvo bude velmi podobné tomu, jež jsme viděli 6. dubna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pěkně svižné embéčko...
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani tento Escort se nemá zač stydět
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karlosovo Capri se dočkalo nové, do detailu propracované palubní a přístrojové desky
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vteřiny před startem
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na trati se setkaly vozy nejrůznějších druhů a ročníků
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Deváté pokračování, Nejisté počasí
  2. Fotogalerie
  3. Výsledková listina
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků