Šestiválec koncernu FCA se začíná rýsovat. Mohl by se stát srdcem sportovních aut

Assasin  |  13. 11. 2019 19:31

YES YES YES!!! Určitě to dotahnete!!!! V celém koncernu jej využijete bez problémů !!!

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 11. 2019 19:41

Srdcem sportovních aut? Pro sportovní auta se daleko více hodí konstrukce V6. Tohle bude spíše náhrada za V8 Hemi jak je konec konců napsané i v článku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 11. 2019 21:53

V6 od Ferrari dostalo prece uz Quadrifoglio.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 11. 2019 22:10

No vždyť na to jsem narážel, díky V6 má Giulia motor za přední nápravou a tudíž perfektní těžiště resp. umístění hmotného bodu, kdyby do Giulie prdli R6, tak tři válce budou čumět před přední nápravou a tři válce budou za ni, třeba jako u M3 a koncepce Giulie je jednoznačně lepší než koncepce M3. R6 má jedinou výhodu a to je kulturnější, klidnější běh. Ale to je zrovna to poslední co zajímá konstruktéra sportovně orientovaného auta.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 12:30

AFAIK z jizdnich vlastnosti (a celkove) z Giulie byli nadseni ve starem i novem TG. A na ulici mezi Audinama a BMW porad pusobi elegantneji, nadcasove.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 11. 2019 13:27

Z designu Giulie odvařený úplně nejsem, je trochu mdlý a takový moc uhlazený, tím neříkám, že ošklivý. Uspořádáním pohonného řetězce (právě i díky V6) je to současný top.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 11. 2019 20:59

Šestiválec od těch, co neumí ani nové Punto.

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  13. 11. 2019 21:44

Na co špunto????? Musí vyrábět co si lid žádá a to jest módní vlna suvček......

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 11. 2019 22:10

Dobře, Punto X.

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  14. 11. 2019 06:22

Co se bude prodávat 500x a panda cross, je suv punto asi zbytečná záležitost...... No a na italským trhu si všichni stejně kupují ypsilonku..... Není to tak dlouho co byl článek, že fiat s malými auty končí, bo by to musel prodávat jen s baterkama. Pokud by dal spalovák, bude unii na kusu platit pokutu 97 papouchů a to se jim nevyplatí a tak se zaměří na větší modely.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2019 06:55

No to je nápad, oni taloši vymění ty svoje prcky za velké auta. Teď kupují Clia, 208, C3, Captury,2008, C3cross a to je doba přechodná teda. A ta Yka to už bude za chvíli něco jako by u nás se prodávala načančaná Fela.

Odpovědět  |   | 
Jan Havránek  |  14. 11. 2019 19:30

Nemusí kupovat fiaty Ať si klidně kupují dal žabožrouty Ta ypsilonka má ročně po evropě na triku 100 000 kusů i přes to svoje stáří No pokud se nepletu, tak poslední generace ypsilonky je na trhu 8let..... To taková načančaná první řada octávie to vydržela 14 let ))))

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2019 23:24

Kadera je odborník: řadový šestiválec byl naposled v modelu GT 2010.
Fakt jo, řadový hmmm. Už i v ekonomických magazínech jsou odbornější články o autech.

Odpovědět  |   | 
Frana  |  14. 11. 2019 08:02

Alfa mela uz opravdu spoustu motoru, od boxeru, pres V6 az po V8 nebo V10 v tom prevlecenym Viperu. Ale opravdu nevim, ze by mela v moderni historii R6. A ne, Busso fakt neni R6 proboha...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 49 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta