Šestiválec koncernu FCA se začíná rýsovat. Mohl by se stát srdcem sportovních aut

14 komentářů

Frana
14. listopadu • 8:02

Alfa mela uz opravdu spoustu motoru, od boxeru, pres V6 az po V8 nebo V10 v tom prevlecenym Viperu. Ale opravdu nevim, ze by mela v moderni historii R6. A ne, Busso fakt neni R6 proboha...

Jan
13. listopadu • 23:24

Kadera je odborník: řadový šestiválec byl naposled v modelu GT 2010.
Fakt jo, řadový hmmm. Už i v ekonomických magazínech jsou odbornější články o autech.

Kankunen
13. listopadu • 20:59

Šestiválec od těch, co neumí ani nové Punto.

Jan Havránek
13. listopadu • 21:44

Na co špunto????? Musí vyrábět co si lid žádá a to jest módní vlna suvček......

Kankunen
13. listopadu • 22:10

Dobře, Punto X.

Jan Havránek
14. listopadu • 6:22

Co se bude prodávat 500x a panda cross, je suv punto asi zbytečná záležitost...... No a na italským trhu si všichni stejně kupují ypsilonku..... Není to tak dlouho co byl článek, že fiat s malými auty končí, bo by to musel prodávat jen s baterkama. Pokud by dal spalovák, bude unii na kusu platit pokutu 97 papouchů a to se jim nevyplatí a tak se zaměří na větší modely.

Kankunen
14. listopadu • 6:55

No to je nápad, oni taloši vymění ty svoje prcky za velké auta. Teď kupují Clia, 208, C3, Captury,2008, C3cross a to je doba přechodná teda. A ta Yka to už bude za chvíli něco jako by u nás se prodávala načančaná Fela.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan Havránek
14. listopadu • 19:30

Nemusí kupovat fiaty :-D Ať si klidně kupují dal žabožrouty :-) Ta ypsilonka má ročně po evropě na triku 100 000 kusů i přes to svoje stáří :-) No pokud se nepletu, tak poslední generace ypsilonky je na trhu 8let..... To taková načančaná první řada octávie to vydržela 14 let :-))))))

.
13. listopadu • 19:41

Srdcem sportovních aut? Pro sportovní auta se daleko více hodí konstrukce V6. Tohle bude spíše náhrada za V8 Hemi jak je konec konců napsané i v článku.

bzzz
13. listopadu • 21:53

V6 od Ferrari dostalo prece uz Quadrifoglio.

.
13. listopadu • 22:10

No vždyť na to jsem narážel, díky V6 má Giulia motor za přední nápravou a tudíž perfektní těžiště resp. umístění hmotného bodu, kdyby do Giulie prdli R6, tak tři válce budou čumět před přední nápravou a tři válce budou za ni, třeba jako u M3 a koncepce Giulie je jednoznačně lepší než koncepce M3. R6 má jedinou výhodu a to je kulturnější, klidnější běh. Ale to je zrovna to poslední co zajímá konstruktéra sportovně orientovaného auta.

bzzz
14. listopadu • 12:30

AFAIK z jizdnich vlastnosti (a celkove) z Giulie byli nadseni ve starem i novem TG. A na ulici mezi Audinama a BMW porad pusobi elegantneji, nadcasove.

.
14. listopadu • 13:27

Z designu Giulie odvařený úplně nejsem, je trochu mdlý a takový moc uhlazený, tím neříkám, že ošklivý. Uspořádáním pohonného řetězce (právě i díky V6) je to současný top.

Assasin
13. listopadu • 19:31

YES YES YES!!! Určitě to dotahnete!!!! V celém koncernu jej využijete bez problémů !!!

Doporučujeme

Články odjinud